پخش مستقیم کشک محلی عمده

کشک محلی عمده از جمله لبنیاتی هست که سرشار از کلسیم و اهن و حتی فسفرمیباشدکه متاسفانه خیلی از افراد از مزیت های ان اطلاع ندارند و همچنین اشتها را زیاد و برای کودکان نوپا که وزن گیری خوبی ندارند بسیار مفید است.البته در صورتی که کودک شیر کم مصرف میکند،چون مصرف زیاد لبنیات در طول روز خوب نیست و اگر کودکتان شیر نمیخورد اصلا نگران نباشید به جای ان کشک به او بدهید هم مزه ی ترش دارد که باب میل خیلی هاست و هم جایگزین خوبی برای شیر است و البته بهتر.

کشک خشک و کشک پاکتی دهکده خرم از فراورده های لبنی که مصرف آن در کل دنیا اهمیت ویژه دارد این نوع مواد هم با طعم ترش و خوشمزه خود در انواع غذاهای مختلف ایرانی استفاده می شود.

این لبنیات منابع غذایی بسیاری دارد و دلیل آن علفی است که دام مصرف میکند.کشک محلی اگر در هوای تازه و آفتاب خشک شود کشک خوبی میشود.

کشک محلی همچنین دارای چربی خالص میباشد که برای افرادی که چربی دارند خیلی خوب است چون چربی کشک جذب بدن نمیشود.

ایران تنها کشوری است که در تولید کشک حرف اول را میزند آن هم به دلیل داشتن روستاها و دامداری های زیاد است.در واقع قدمت اصلی کشک ب ایران بازمیگردد زمانی که اهالی روستا دسترسی به کارخانه ها نداشتند برای اینکه اضافه ی شیر دامهایشان فاسد نشود ان را به کشک تبدیل کردند.

در ایران کشک خوب را میتوانیم در مناطقی که مرتفع هستند و خاک حاصلخیزی دارند بیشتر تولید کرد چون هم دام خوراک طبیعی دارد و هم از کودهای شیمیایی کمتر استفاده میشود.

مرکز فروش عمده کشک محلی این محصول کاملا ارگانیک و سالم را با کیفیتی بسیار مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

پخش مستقیم کشک محلی عمده

خواص کشک برای زخم معده

خواص کشک برای زخم معده ممهمه ی گروه لبنیات مزاجی سرد دارند و در کنار انها باید از گرمیجات نیز استفاده کنیم مثلا شیر را با عسل بخوریم، پنیر را با گردو، ماست را با نعنا و کشک را نیز باید به گونه ایی استفاده کنیم که سردی ان فرد را اذیت نکند به طور مثال در غذای کشک و بادمجان هم باید از نعنا استفاده کرد هم از گردو،چون سردی لبنیات تاثیر زیادی به خلق و خوی فرد میگذارد و بیشتر مریضی هایی که انسان ها امروزه با آن روبرو میشوند از سردی مزاجشان است و لبنیات ان دسته از مواد غذایی است که نباید از سفره ی هیچ فردی حذف شود چرا که به همان اندازه که سرد هستند سرشار از ویتامین اند.

این محصول یعنی کشک خشک در بدنسازی دارای خواص شگفت انگیزی بوده و با خواص باورنکردنی که دارد تبدیل به یک فراورده لبنی پرطرفدار شده است.

در اینجا چند خاصیت مهم کشک را برایتان توضیح میدهم‌:

  1. تقویت حافظه(استرس و اضطراب را کم میکند و باعث میشود فکر فرد بازتر شود)
  2. تنظیم فشارخون(چون طبعش سرد است وبا مواد گرم مصرف میشود در نهایت فشار خون را ثابت نگه میدارد)
  3. کاهش وزن البته اگر هر روز مصف شود باعث چاقی میشود.
  4. تقویت استخوان ها (به خاطر داشتن کلسیم فراوان)
  5. کمک به هضم بهتر غذا
  6. مهمتر از همه(خاصیت آن برای زخم معده)

کشک به علت اینکه محصول نهایی از شیر و ماست هست پس هضم ان نیز برای معده راحتر است و معده را نیز ضد عفونی میکند و همین باعث راحتر کار کردن شکم میشود،یعنی افرادی که یبوست دارند اگر هر روز یک عدد کشک بخورند دیگر با نفخ معده،کار نکردن شکم روبرو نخواهند شد.

کشک را اگر صبح ها ناشتا بخورید هم اشتهای شمازیاد میشود،هم باعث میشود معده ی شما خوب کار کند.

کشک محلی را چگونه بشناسیم؟

کشک محلی را چگونه بشناسیم؟ مشخصات یک کشک خوب بوی مطبوعی دارد رنگش سفید, کرم طلایی و تا حدی قهوه ای است‌،یکی از ویژگی های اصلی ان شکننده بودن ان است واینکه اگر در اب بگذاریم بعد از ۳ الی۴ ساعت حل می شود و مهمتر از همه اینکه کشک خوب سبک است نه سنگین.

کشک یک فراورده شیری است که در روش سنتی از جوشاندن و یا خشک کردن دوغی که کره ی ان را گرفتیم به دست می آیدو یا از ماست بدون چربی.

فرق اساسی کشک محلی و صنعتی در مزه ی ان است چرا که کشک محلی از دوغی تهیه شده که چربی ان گرفته نشده و خالص است اما در صنعتی چربی کامل شیر گرفته میشود و در برخی مواقع از شیر خشکم استفاده میکنند.

بنابراین مزه ی بهتری را در کشک محلی احساس میکنیم.

کشک های محلی معمولا بوی شیر تازه را میدهند و چون با دست تولید میشود ظاهرشان به صورت توپ های گرد کوچک و بزرگ هستند و بسته بندی آنها نیز با دست صورت میگیرد.

بیشتر کشک های محلی چون با آفتاب خشک میشوند به زردی میزنند و سفت هستند اما کشک های صنعتی اغلب سفید هستند.

طرز تهیه بهترین انواع کشک

طرز تهیه بهترین انواع کشک چون در ایران اقوام مختلفی به تولید کشک میپردازند به همین دلیل به چند دسته تقسیم میشوند:

  1. کشک چودنی یا خاکستری(زیاد میجوشانند و مخصوص خراسان جنوبی است)
  2. زرد(به دلیل اینکه وقتی تهیه میشود شبیه پودر زرد است و طرز تهیه ی ان فرق میکند)
  3. لور(کشکی تازه و بدون نمک است)
  4. خشکو(کوبیده و الک شده است که به صورت خیس شدت آن را مصرف میکنند)
  5. سویا(امروزه در کارخانه ها درست میشود و به ان پودر سویا اضافه میکنند)

این نوع کشک ها را که گفتیم بدون شک هر کدام خاصیت خودشان را دارند و برای تولید آن زحمت میکشند اما همان گونه که گفتیم بهترین کشک ها کشکی است که کم نمک و کم چربی باشد و باب میل فرد نیز بگیرد.

کشکی که در روش سنتی تهیه میشود نباید زیاد از زمان مصرف ان بگذرد چون به خاطر پروتئین هایی که دارد زود میکروب به خودش میگیرد.

سعی کنید اگر کشک محلی گرفتید و خواستید به مدت طولانی داشته باشید ان را در فریزر نگه داری کنید.

خرید انواع کشک محلی عمده

خرید انواع کشک محلی عمده انواع کشک محلی عبارتند از:

کشک محلی عشایری:

کشک محلی عشایر( امروزه در همه جا این نوع کشک نیست چرا که توسط بومی هر منطقه ای از ایران تولید می شودکه به دلیل اینکه کم تولید میشود نمی توان به راحتی ان را تهیه کنیم و همچنین قیمت بالایی نیز دارداین نوع کشک ها طرح های خاصی ندارند و تنها موادی که به ان اضافه میشود نمک است مه آن هم به دلیل اینکه سریعتر خشک شوند و همچنین کپک نزدن.

انواع کشک عشایری: مستطیلی، گرد، مثلثی، استوانه ای، دوسرپیچ، مستطیلی پونه ای کوهی.

کشک محلی گوسفندی:

به دلیل اینکه شیر گوسفند چرب تر از شیر گاو است پس طبیعتا کشک ان نیز چرب تر میشود.

از کشک گوسفندی بیشتر در اشپزخانه و ساییدن استفاده میکنند اما برای مصارف روزانه از کشک گاوی

از لحاظ قیمت که بخواهیم بگوییم کشک گوسفندی گرانتر است اما کیفیت انها فرق نمیکند بلکه بستگی به دام ها دارد.

شما عزیزان اگه کشک محلی تازه میخواهید باید این مواد لبنی را جایی تهیه کنید که هم از لحاظ کیفیت و تمیزی مطمئن باشید و هم از لحاظ قیمت

سایت ما یکی از معتبر ترین سایت ها است که شما با خیالی راحت میتوانید کشک های تازه را سفارش و خریداری کنید و بتوانید یک محصول خوب را با قیمت خوب تهیه و استفاده نمایید.

این سایت نه تنها محصولات لبنی بلکه هر محصولی که بخواهید میتوانید با کمترین هزینه و زمان به دست بیاورید.

16

  1. سلام و عرض ارادت خدمت شما فروشنده گرامی وقتتون بخیر عذر میخوام هزینه ارسال این محصول رو میشه لطفا اعلام کنید که برای شهرستان چقدر میشه؟ و این که هزینه ارسال بر عهده مشتری هستش یا خودتون پرداخت می کنین ؟ ممنون میشم به سوالم جواب بدین، موفق و موید باشید.

  2. با سلام . ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم و بسیار مفید بود . برای من بسیار ارزشمند است که با شما همکاری کنم. لطفا راههای ارتباطی شرکتتون رو برایم بفرستید و من را برای خرید حضوری و سفارش آنلاین راهنمایی کنید . ممنون از سایت خوبتون

  3. سلام و عرض ادب با در نظر گرفتن تجربه ی خریدی خوب و اسانی که از سایت شما داشتم می توانم بگویم که بسیار محصول با کیفیتی را با قیمتی عالی به مشتریان ارائه می دهید.

  4. شرایط نگه داری از این محصولات رو میشه لطفا بفرمایید؟ من تهیه کردم اما نمیدونم تو چه شرایطی ماندگاریش بیشتر می شه و کیفیت خودشو دیر تر از دست میده. ممنونم اگه پاسخگو باشین.

  5. کشک خشک به پیش‌گیری و کاهش مشکلات قلبی کمک می‌کند و در کاهش سطح کلسترول موثر است و عملکرد قلب را بهبود می‌بخشد

  6. سلام،
    بنده قصد خرید از سایتتون داشتم اطلاعات خیلی خوبی در مورد محصول تو سایتتون ارائه کردین،
    و بسیار جامع و تفکیک شده همه محصولات قرار دادین،فقط برای ثبت سفارش عمده هم لطفاً توضیح بفرمایید به چه شکل باید اقدام کرد؟
    و قیمت ها برای خرید عمده رو هم درج بفرمایید.

  7. با سلام و وقت بخیر بسیار سپاسگزارم از اطلاعاتی که در مورد کشک محلی در سایت قرار دادید لطفا بفرمایید که معمولابعد چه مدت محصول ارسال میشه و در صورت تاخیر چطور باید پیگیری کرد؟ و این که برای خرید از مجموعه ی شما فقط به صورت اینترنتی باید سفارش بدم یا امکان مراجعه ی حضوری نیز دارید؟

  8. سلام چقدر خوبه که تولیدات داخلیمون از کیفیت بالایی برخوردار شده تا ما بتونیم با خیال راحت خرید کنید این محصولات که کیفیت خوبشون ثابت شده و امیدوارم ما بتونیم همواره باهم کار کنیم.

  9. سلام خسته نباشید من مدتی است که به طور اتفاقی با سایت شما آشنا شدم از شما بابت کیفیت و قیمت بسیار مناسبتون سپاسگذارم.مقالاتتون همه ی جزئیات را کامل توضیح داده است.

  10. سلام و درود خدمت شما تولید کننده عزیز خواستم اینجا ازتون به خاطر شرایط فروش ویژه ای که برای کشک گذاشتین تشکر کنم در این شرایط اقتصادی نه چندان مناسب قیمت های بسیار مناسبی رو برای مشتریانتون در نظر گرفتین و نرخ شکنی کردید سپاس فراوان از شما و سایت معتبرتون

  11. از ماده های موجود در کشک پروتئین است که بدن هر روز نیاز شدیدی به دریافت پروتئین دارد و کشک می تواند این نیاز را در بدن تا حدودی تامین کند و یک ماده پر خاصیت به شمار می آید و نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که علاوه بر کلسیم، ماده دیگری به نام فسفر وجود دارد که می توان گفت توازن وجود دارد یعنی بدن هر دو را به مقدار یکسان دریافت می کند، برای مثال اگر فسفر بیشتری توسط بدن‌ دریافت شود به همان میزان جهت ایجاد توازن کلسیم جذب استخوان می شود تا باعث بروز مشکل در بدن نشود. ممنون از شما برای ارائه محصولات عالی و با کیفیت

  12. سلام خداقوت محصول خیلی خوبی دارین متاسفانه توی بازار کیفیت های پائینی از اینم کار داره ارائه میشه و جای یه برند خوب خالی بود

  13. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان

    و تشکر ویژه بابت این سایت بی نظیر که بهترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار داده.
    بنده بسیار مفتخرم که با این سایت آشنا شده ام و امید که بتوانم همکاری با این مجموعه داشتم باشم.

  14. هنگامی که از خواص کشک می گوییم اولین گزینه داشتن کلسیم سرشار است زیرا از شیر تهیه شده و این کلسیم در کشک نقش پررنگی دارد و باعث می شود به رشد استخوان ها کمک کند، از پوکی استخوان جلوگیری کند به این صورت که اگر به صورت مرتب مصرف گردد در سنین بالا از بروز پوکی و نرمی استخوان جلوگیری کرده و به حفظ سلامت استخوان ها بزرگترین سود و فایده‌ای می رساند و در سنین پایین نیز کودکان از آن جایی که در سن رشد هستند و‌ استخوان ها شکل می گیرد، دریافت کلسیم باعث رشد بهتر خواهد شد.پس می توان گفت فرقی نمی کند که کودکان از کشک خشک استفاده کنند یا افراد مسن، بلکه تمامی گروه ها می توانند از فواید این محصول بهره مند شوند.

  15. به نظر شما کشک کدام استان است کشور ایران و بهترین کیفیت و درجه بندی رو داره چون من می خوام خرید انجام بدم و سردرگم هستم که چه نمونه از کشک را برای خودم خریداری کنم لطفاً اعلام کنید که کشک کدام استان از همه استان ها دارای مزه و طعم بهتری است.

  16. کشک محلی که من می خوام از شما خریداری کنم نمیخوام زیاد خشک شده باشه بلکه می خوام نیمه‌خشک باشه شما میتونید این محصول رو برای من آماده و تهیه کنید و به آدرسم بفرستین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما