صادرات بهترین قارا بختیاری عمده

صادرات بهترین قارا بختیاری عمده از رونق قابل توجهی برخوردار است و بخش عظیمی از تولیدات این محصول ترش و خوشمزه به کشورهای دیگر صادر می شود، قارا یا قره قروت یک خوراکی بی نظیر و پرخاصیت است که ماست یا دوغ تهیه می شود، کیفیت بالای قارای تولیدی ایران در کنار قیمت مناسب و ارزان این محصول سبب استقبال خریداران خارجی این محصول شده است، امکان خرید قارا صادراتی برای مشتریان داخلی این محصول نیز به شیوه غیر حضوری وجود دارد.

صادرات بهترین قارا بختیاری عمده

قارا بختیاری باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

قارا بختیاری باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟ قارا بختیاری باکیفیت مشخصات ویژه ای دارد که سبب شهرت و محبوبیت آن شده است، همان طور که اشاره شد این محصول از شیر گاو یا گوسفند تهیه می شود و یک محصول لبنی به شمار می آید، قارا به رنگ های قهوه ای، زرد، سفید و سیاه بوده و برخی از انواع این محصول ب شکل مایع تولید می شود اما عمدتا قارا بختیاری به صورت جامد و خشک در بازار وجود دارد.

طعم قارا بختیاری غالبا ترش و بسیار دلچسب است اما میزان ترشی در انواع نمونه های این محصول متفاوت است، یکی از مهم ترین مشخصات این محصول ارزش غذایی فراوان آن می باشد، قارا به عنوان یک ماده غذایی لبنی سرشار از مواد مغذی و ویتامین و کلسیم بوده و مصرف آن برای همه افراد به ویژه کودکان و افراد مسن بسیار مفید خواهد بود چرا که تاثیر بسزایی بر سلامت استخوان ها داشته و آنها را تقویت می کند.

قارا بختیاری در بسته بندی های متنوعی ارائه می شود، مسئله مهم در مورد بسته بندی قارا این است که کاملا بهداشتی و استاندارد بوده و امکان نفوذ هیچ گونه آلودگی و میکروب به درون آن وجود ندارد، این محصول با کمک دستگاه های مجهز و با حرارت مناسب تهیه و تولید شده است.

عوامل موثر بر کیفیت قارا بختیاری درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت قارا بختیاری درجه یک عوامل موثر بر کیفیت قارا بختیاری درجه یک شامل مواردی است که وجود آنها باعث مرغوبیت این محصول شگفت انگیز شده است، مهم ترین عامل در تولید قارا باکیفیت نوع تولید آن است، این مسئله از مواد اولیه مورد استفاده تا آخرین مرحله تولید این محصول را در بر می گیرد، نوع دوغ یا آب ماستی که در تهیه قارا بکار می رود بسیار اهمیت دارد زیرا طعم و عطر نهایی قارای تولید شده به آن بستگی دارد.

برای تولید قارا لازم است که دوغ یا آب ماست را حرارت دهند، میزان حرارت و دما و نیز مدت زمان جوشاندن مواد اولیه هم از دیگر مواردی است که تاثیر بسزایی در کیفیت قارا خواهد داشت چرا که هر چه بیشتر مواد حرارت داده شود رنگ آن تیره تر خواهد شد، یک قارای مرغوب هیچ ماده افزودنی و یا شیمیایی در خود ندارد و طعم، مزه و رنگ آن کاملا طبیعی می باشد.

هر چند رنگ نمی تواند ملاک مرغوبیت قارا باشد ولی در هر حال رنگ روشن و خوشرنگ مشتری پسندتر است، نوع بسته بندی قارا هم از دیگر عواملی است که نشان دهنده کیفیت مناسب آن خواهد بود، چون تاریخ تولید و انقضا و نیز حقایق تغذیه ای این محصول بر روی آن درج می شود.

پخش کلی قارا بختیاری عمده

پخش کلی قارا بختیاری عمده پخش کلی قارا بختیاری عمده به صورت کاملا مستقیم از طریق این مرکز معتبر و باسابقه انجام می شود، قارا بختیاری عرضه شده جزو بهترین و درجه یک ترین انواع نمونه های این محصول بوده و در تهیه آن از متریال تازه و مرغوب و ماشین های پیشرفته استفاده شده است به همین علت با ضمانت به مشتریان ارائه خواهد شد.

قیمت فروش قارا عمده بختیاری بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد زیرا شیوه توزیع و فروش این محصول به طور بدون واسطه بوده و در نتیجه واسطه گران نقشی در جریان پخش قارا ندارند، برای خرید این محصول می توانید به سایت اختصاصی فروش قارا بختیاری مراجعه کرده و سفارشات کلی خود را به روش آنلاین انجام دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما