تولیدکنندگان انواع کره محلی مرغوب

کره از جمله محصولاتی است که ارزش غذایی بالایی دارد و با مصرف آن میزان کالری زیادی وارد بدن می شود. البته در بین انواع کره، کره محلی به سبب طعم عالی، کیفیت بی نظیر و ماندگاری بالا بسیار پرمتقاضی است و از فروش خوبی برخوردار می باشد. در همین راستا تولید کنندگان انواع کره محلی مرغوب این محصول درجه یک و مقوی را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار خریداران محترم قرار می دهند.

تولیدکنندگان انواع کره محلی مرغوب

بررسی طعم انواع کره حیوانی

بررسی طعم انواع کره حیوانی بسیاری از افراد تمایل دارند کره ای خریداری کنند که طعم و مزه دلپذیری داشته باشد کره حیوانی از جمله کره هایی است که علاوه بر مزه فوق العاده، طعم منحصر به‌ فردی دارد البته طعم کره گاوی و گوسفندی با هم متفاوت است و بیشتر افراد دوست دارند کره گوسفندی تهیه کنند چون به نظر می رسد ارزش غذایی کره گوسفندی نسبت به کره گاوی بالاتر باشد. با این وجود در بین انواع کره گوسفندی، بیشتر کره محلی بزی مورد استفاده قرار می گیرد چون شیر گوسفندانی مانند میش به اندازه خوراک بزغاله ها است به همین سبب نمی توان با آن کره درست کرد. پس وقتی می گوییم کره گوسفندی منظور کره بز می باشد.

از کره حیوانی می توان به عنوان میان وعده یا صبحانه استفاده کرد البته از این کره در انواع برنج ها نیز استفاده می شود طعم خوب کره حیوانی سبب شده از این محصول در انواع شیرینی ها و کیک ها نیز استفاده شود. به همین منظور افرادی که می خواهند از خوردن کره بیشترین لذت را ببرند و بالاترین میزان کالری را دریافت کنند به آن ها پیشنهاد می کنیم مصرف کره حیوانی را در برنامه غذایی خود بگنجانند. مخصوصا مصرف این کره برای خانم هایی که تازه زایمان کرده اند بسیار مفید می باشد و با مصرف کره حیوانی انرژی از دست رفته در هنگام بارداری و زایمان به بدن این افراد باز می گردد.

چگونه می توان کره حیوانی درست کرد؟

چگونه می توان کره حیوانی درست کرد؟ برای درست کردن کره حیوانی از شیر حیواناتی مانند بز، میش، گاو و گاومیش استفاده می شود. البته استفاده از شیر بز و گاو در تهیه کره رواج بیشتری دارد. برای تهیه کره ابتدا شیر را حرارت می دهند و بعد از جوش آمدن شیر، آن را در محلی قرار می دهند تا به دمای مناسب برسد و بعد به آن کمی ماست به عنوان مایه اضافه می کنند تا شیر به ماست تبدیل شود، حدود سه تا چهار ساعت شیر را در جای گرمی قرار می دهند بعد از گذشت این مدت، ماست تهیه می شود. بعد از تهیه ماست آن را در محلی مناسب به مدت چند روز قرار می دهند تا ماست کاملا ترش شود البته به سبب این که ماست بعد از ترش شدن سر می رود و احتمال این که از ظرف بیرون بریزد وجود دارد بهتر است ظرف به طور کامل از ماست پر نشود.

بعد از این که ماست کاملا ترش شد به آن آب اضافه می کنند و آن را به وسیله مشک تکان می دهند تا کره از دوغ جدا شود. البته بعضی از افراد مقدار کمی نمک نیز به دوغ اضافه می کند در این صورت هم کره طعم شیرینی دارد. در ضمن برای این که کره راحت تر گرفته شود از آب سرد و یخ در دوغ استفاده می شود. با این وجود امروزه برای تهیه کره با حجم زیاد از دستگاه کره گیری استفاده می شود البته اگر مقدار ماست کم باشد برای تهیه کره می توان از مخلوط کن استفاده کرد.

کره حیوانی عشایر چه ویژگی هایی دارد؟

کره حیوانی عشایر چه ویژگی هایی دارد؟ کره حیوانی عشایر به صورت جامد تولید می شود و از نظر شکل ظاهری بسته به این که از شیر گوسفند یا گاو تهیه شده باشد متفاوت است. رنگ کره گاو زرد کمرنگ می باشد در حالی که کره حیواناتی مانند گوسفند و گاومیش سفید رنگ است. البته با توجه به خوراک گوسفند و روش تهیه کره امکان دارد رنگ کره این حیوانات کمی متفاوت باشد به همین سبب برای اطمینان از کیفیت و مرغوبیت کره حیوانی بهتر است این محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید. در ضمن از آن جا که کره حیوانی عشایر به صورت کاملا ارگانیک تهیه می شود و به صورت مستقیم از شیر و ماست تازه تهیه می شود این کره مزه ترشیدگی نمی دهد.

یکی از ویژگی های کره حیوانی این است که ماندگاری این کره نسبت به کره پاستوریزه بیشتر است. همچنین کره عشایر دارای ریز مغذی های فراوان و چربی های مفید است که به سلامت هرچه بیشتر استخوان ها کمک می کند. بوی کره حیوانی بوی مطبوعی است و بوی زننده ای ندارد. بعضی از افراد تصور می کنند چون شیر گوسفندی کمی بو می دهد کره حیوانی نیز این خصوصیت را دارا می باشد اما این تصور اشتباهی است. کره گوسفندی علاوه بر این که خوش عطر است بسیار خوش طعم و خوشمزه نیز می باشد. ارزش غذایی کره حیوانی نیز بسیار بالا است و از نظر کیفیت بهترین و سالم ترین نوع کره در بازار می باشد.

قیمت خرید انواع کره محلی مرغوب

قیمت خرید انواع کره محلی مرغوب همان طور که می دانید شغل عشایر و بسیاری از مردم روستا دامپروری است به همین سبب بسیاری از افراد برای تهیه کره محلی مرغوب نزد عشایر و روستاییان می روند تا با اطمینان خاطر کره محلی سنتی تهیه کنند. امروزه با وجود مشغله های کاری زیاد افراد وقت کافی برای مسافرت به روستا را ندارند اما همواره برای تهیه کره محلی روستایی مصمم هستند به همین سبب ما یک راه آسان و مطمئن به شما پیشنهاد می کنیم. شما عزیزان می توانید برای این که خرید راحت و بدون دغدغه ای داشته باشید کره محلی زرد را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

خرید اینترنتی این مزیت را برای شما به همراه دارد که ضمن اطمینان از کیفیت کره محلی، بدون صرف وقت و طی کردن مسافت می توانید به آسانی این کره مرغوب و مغذی را سفارش دهید. با این وجود قیمت انواع کره محلی با یکدیگر متفاوت است و معمولا کره بزی نسبت به کره گاوی گران تر می باشد. البته پر واضح است قیمت کره حیوانی مانند سایر محصولات تحت تاثیر نوسانات بازار قرار می گیرد و از نرخ ثابتی برخوردار نیست. به همین سبب خریداران محترم هنگام سفارش کره محلی باید از قیمت روز این محصول آگاه باشند بنابراین خرید اینترنتی بهترین روش خرید کره محلی می باشد تا خریداران به آسانی از قیمت روز این محصول آگاه شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما