توزیع کنندگان قارا بختیاری درجه یک

توزیع کنندگان قارا بختیاری این محصول را از بهترین تولید کنندگان تهیه و در کشور به فروش می رسانند، قارا یکی از مشتقات لبنیات است و عموما دارای مزه ترشی است و برای مزه دار کردن غذا مورد استفاده قرار می گیرد، عشایر بختیاری قارا درجه یک را به صورت سنتی تولید می نمایند، به این ترتیب عرضه کننده قارا سنتی این محصول را از آن ها خریداری کرده و به صورت عمده به فروش می رساند.

توزیع کنندگان قارا بختیاری درجه یک

بهترین نوع قارا بختیاری چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نوع قارا بختیاری چه ویژگی هایی دارد؟ قارا بختیاری دارای انواع مختلفی است که بر اساس طعم، نوع محصول مورد استفاده طعم و کیفیت های مختلفی دارد، حال در صورتی که بخواهیم به بررسی ویژگی های بهترین قارا بختیاری بپردازیم لازم است تا به موارد زیر اشاره کنیم.

  • طعم: از نظر طعم در صورتی که قصد خرید قارا ترش دارید به دلیل این که این محصول مدت زمانی طولانی تری پخته می شود امکان دارد مزه سوختگی داشته باشد پس هنگام خرید مقداری از آن را بچشید.
  • ارگانیک بودن: از آنجایی که معمولا به حیواناتی که از آن ها فرآورده لبنی تولید می شود غذای طبیعی داده می شود و همچنین نحوه تولید این محصول به صورت سنتی است می توان به سالم بودن این محصولات اطمینان کرد.
  • عطر: این محصول باید دارای بوی طبیعی باشد و بوی نامطبوعی نداشته باشد.
  • غلظت: زمانی که مقداری از آن را بین دو انگشت خود می گذارید نباید خیلی غلیظ یا چسبنده باشد، همچنین بافت آن باید نرم باشد.

آشنایی با انواع قارا سنتی درجه یک

آشنایی با انواع قارا سنتی درجه یک قارا سنتی با انواع مواد لبنی قابل تولید است که شامل آب ماست، آب پنیر و دوغ می باشد، قطعا هر کدام از این محصولات دارای طعم مختلفی هستند و خواص متفاوتی دارند، از نظر مزه قارا دارای انواع مختلفی است که شامل موارد زیر می شود.

  • قارا ترش: رنگ این محصول معمولا تیره است و هرچه مدت زمان پخت آن بیشتر باشد رنگ آن رو به قهوه ای تیره می رود، معمولا از این نوع به عنوان چاشنی استفاده می شود ولی به دلیل داشتن طعم ترش در مصرف آن باید دقت نمود.
  • قارا شیرین: با نام قارا بشکن نیز شناخته می شود، این محصول از جوشاندن آب پنیر گوسفندی یا گاوی تهیه می شود بعد از آن به آن محلول شیرین مثل آب شکر اضافه می کنند پس از اینکه به غلظت خاصی رسید آن را با استفاده از آرد ورز داده و به تکه های کوچکی تقسیم می کنند.
  • قارا سفید: به آن دوراغ هم شناخته می شود، میزان پخت آن خیلی کم است و به آن آرد یا نشاسته اضافه می کنند و به شکل مایع از آن استفاده می نمایند.

همچنین بر اساس اینکه از محصولات لبنی چه حیوانی برای تهیه آن استفاده شده است نیز به چند دسته تقسیم می گردد که می توان به موارد زیر اشاره نمود، هر کدام از این موارد طعم و ویژگی منحصر به خود را دارند.

  • قارا بز
  • قارا گاو
  • قارا گوسفندی
  • قارا شتر

فروش مستقیم قارا بختیاری درجه یک

فروش مستقیم قارا بختیاری درجه یک همان طور که اشاره شد قارا بختیاری دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای مصارف ویژه ای می باشند، برای این که بتوانید این محصول را با کیفیت درجه یک تهیه کنید بهتر است تا آن را از مراکز فروش معتبر خریداری کنید، همان طور که می دانید استان چهارمحال و بختیاری کی از مراکز اصلی تولید کننده انواع قارا می باشد که برخی از عرضه کنندگان این محصول را مستقیما از آن جا تهیه می نمایند.

مجموعه ما نیز به عنوان مرکز فروش انواع قارا بختیاری فروش مستقیم این محصول را به صورت عمده به سراسر کشور به عهده دارد، لذا متقاضیانی که این محصول را به صورت عمده نیاز دارند می توانند از طریق راه های تماس موجود در سایت مجموعه با تیم فروش ما تماس حاصل نمایند و نوع قارا و میزان آن را تعیین کرده و سفارش خود را ثبت کنند، همچنین اگر برای انتخاب محصول مناسب خود نیازمند راهنمایی هستید می توانید از همکاران ما مشاوره دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما