مرکز پخش قارابشکن شهرکرد

قارابشکن شهرکرد توسط کشکینو از محل تولید آن صورت می‌گیرد قارا بشکن نوعی خوراکی است که در شهرکرد با قیمت مناسب از قطب تولید این محصول از استان به اغلب نقاط ایران عرضه می‌شود تا از این طریق نیاز خریداران این محصول را جواب گو باشند تهیه این خوراکی در استان چهار محال بختیاری از سال های خیلی دور نسل به نسل توسط کوچ نشین های این منطقه صورت می‌گیرد اشخاص زیادی هستند که این محصول را از منشأ تولید آن تامین می‌کنند.

 

مرکز پخش قارابشکن شهرکرد

قارابشکن شهرکرد چیست؟

قارابشکن شهرکرد چیست؟ افرادی هستند که با خوراکی های استان دیگر شناخت کافی ندارند و اغلب نمی‌دانند که قارابشکن چه نوع خوراکی می باشد لازم بذکر است که بدانید قارا بشکن یک نوع شکلات سنتی بسیار خوشمزه می باشد که برای تهیه آن مواد لبنی؛ مانند آب پنیر؛ شهد های شیرین ؛ یا شیره انگور؛ یا شیره توت استفاده میکنند قارابشکن هنگامی که آماده شد آن را در سینی بزرگ ریخته تا سرد شود بعد از سرد شدن آن را برش زده و به بازار می‌بردند.

قارابشکن دارای خواص زیادی برای بدن دارد و برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است سر شار از پروتئین و کلسیم می باشد برای افراد سالمند خوردن روزانه یک عدد قارابشکن باعث می‌شود که به پوکی استخوان دچار نشوند این خوراکی خوشمزه در بسته بندی بسیار شیک قرار دارد این محصول گرما پذیر است و اگر برای چند روز در محیط گرم قرار گیرد بازهم قابل استفاده است.

قارابشکن شهرکرد پرکیفیت و دارای قیمت مناسبی است این خوراکی خوشمزه توسط کوچ نشین های شهر کرد با شیر آب پنیر محلی که خودشان دام های خودشان تهیه می کنند و به بازار های شهرهای نقاط کشور ارائه می‌دهند قارابشکن را میتوان سوغات شهر کرد به حساب آورد زیرا مرکز تهیه این محصول فقط در استان چهارمحال می باشد.

فروش مستقیم قارابشکن شهرکرد

فروش مستقیم قارابشکن شهرکرد همانطور که می‌دانید فروش قارابشکن در مرکز تولید آن با قیمت مناسب انجام می شود این موضوعی است که مورد محصولات غذایی محلی صدق می کند که با هدف اغلب فروشندگان از فروش بدون واسطه و به صورت مستقیم کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت محلی نیاز مشتریان خود را تا حد زیادی برطرف میکنند.

فروش قارابشکن بر اساس میزان فله ای یا کیلویی بودن آن حساب می کنند قیمت این خوراکی بر اساس کیفیت آن درجه بندی می شود اما پر طرفدارترین قارابشکن نوعی است که برای تهیه آن از شیر گوسفند بکار برده شده باشد این محصول طرف داران زیاد را در میان انواع خوراکی ها شهر کرد دارد در فروشگاه سایر استان چهارمحال بصورت مستقیم خرید وفروش می شود.

فروشنده بهترین قارابشکن اصل عمده، این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. دلیل فروش مستقیم این خوراکی آن است که خریداران از کیفیت محصول مورد نظر خودشان آگاه شوند می توان گفت قابل بشکن را در محل فروش می توانیم با بسته بندی های کاملا بهداشتی در وزن های مختلف از فروشندگان معتبر فروش انواع مواد لبنی با بهترین قیمت بصورت مستقیم خریداری کنیم.

  • تبلیغات:

۱. آیا می دانید خوردن ماست در شب باعث فلج شدن فک می شود

۲. پنیر سمی که جان مردم اهواز را گرفت

۳. کشف خارق العاده ترین پنیر پیتزای دنیا در هند!!

۴. خوردن ماست باعث دفع سنگ کلیه می شود

14

  1. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر در زمینه صادراتقارابشکن بختیاری به شکل عمده و در تعداد بالا در حوزه اروپای مرکزی مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم در صورت تمایل به شروع روابط کاری به این سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنون از شما عزیزان و سایت معتبر و خوبتون

  2. اگر در زمینه محصولتون نیاز به تامین کننده فعال دارید که با سابقه باشه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب جنس رو بتونه در اختیارتون بزاره ، مجموعه ما میتونه با شما همکاری کنه. لطفا در صورت تمایل راه ارتباطی جهت مذاکره را اعلام بفرمایید.

  3. سلام وقت بخیر هم قیمت محصولی که به دستم رسید ارزان تر از بازار بود و هم کیفیت بسیار فوق العاده ای داشت. از اشنایی با مجموعه ی شما بسیار خرسندم و انتظار این کیفیت را با این قیمت ارزان نداشتم. به دوستانم خرید از سایت شما را پیشنهاد خواهم کرد.

  4. سلام روزتون بخیر خسته نباشید به تمامی عوامل این مجموعه جا داره تشکر کنم از سایت و تیم پشتیبانی و مشاوره خوبتون من از سایتتون خوبتون خرید کردم و از کیفیت محصول خریداری شده و پاسخگویی شما بسیار راضی و خوشنودم و مجموعه بی نظیر شما رو به چند تا از دوستانمم معرفی کردم .

  5. سایتتون خیلی خوبه توضیحات عالی و تکمیلی بود من به عنوان خریدار راضی بودم. فقط ای کاش قیمت رو هم درج می کردید که خیلی عالی تر میشد. سپاس از مجموعه و سایت بسیار عالی شما

  6. سلام خسته نباشید
    آیا با فروشگاه های زنجیره ای هم قرارداد جهت تامین قارابشکن میبندین و امکان فراهم کردن حجم عمده برای کل سال را دارین؟
    خیلی از فروشگاه ها جنس رو به صورت امانی در اختیار ما میزارن و بعد از فروش تسویه میکنن.برای شما هم امکانش هست اینکارو کنین؟

  7. سلام چه قدر خوبه که شرایطی ایجاد کردید تا مشتری بتونه سفارش خودش رو از طریق اینترنت به صورت آنلاین ثبت کنه.اینطوری در زمان و هزینه های اضافی هم صرفه جویی میشه و محصول درب منزل تحویل داده میشه.

  8. با سلام و خسته نباشید قارابشکن دارای خواص زیادی برای بدن دارد و برای جلوگیری از پوکی استخوان مفید است و سر شار از پروتئین و کلسیم می باشد برای افراد سالمند خوردن روزانه یک عدد قارابشکن باعث می‌شود.

  9. با درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم این قارابشکن با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت

  10. سلام از کجا میشه مطمئن شد که کیفیت خوبی داره این کارها و با بقیه ی بازار متفاوته؟

  11. سلام و احترام روزتون بخیر و خوشی
    محصولی که سفارش داده بودم به دستم رسید از مشاوران فروش مجموعه درجه یک شما تشکر می کنم که در زمینه خرید راهنمایی زیادی کردند و برخوردی بسیار متین و مناسب داشتند. ارزوی موفقیت بیش از این دارم برای مجموعه بی نظیر و حرفه ایتون

  12. خواص درمانی قارابشکن درجه یک به شرح ذیل می باشد:

    دارای آهن فراوانی باشد، از این رو خانم های باردار و کودکانی که در مرحله رشد هستند و به افرادی که دارای نارسایی های خونی هستند، می‌توانند این نمونه را در برنامه غذایی خود قرار دهند و از فواید آن بهره ببرند.
    کلسیم موجود در نمونه تامین‌ کننده کلسیم مورد نیاز استخوان‌ها، ناخن و غیره برای بدن می باشد و چنانچه این مورد مصرف شود، کلیه بیماری های استخوانی و مفصلی از بین خواهند رفت.
    پروتئینی در نمونه وجود دارد که هنگامی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، تامین کننده پروتئین بدن می‌باشد و می‌تواند به جای پروتئین های گوشتی گزینه انتخابی مناسب باشد.
    با توجه به ترکیباتی که دارد، هضم و جذب مواد را در روده و معده آسان‌تر می‌کند، از این رو کمک می‌کند تا یبوست از بین برود و بسیاری از بیماری‌های دیگری که در اثر عملکرد نادرست دستگاه گوارش به وجود می‌آید، درمان شوند.

  13. من فکر می‌کنم که باید این محصول از کشک و قره قروت خوشمزه تر باشه برای امتحان هم که شده لطفاً مقداری سفارش دهید و امتحان کنید.

  14. قارابشکن شهرکرد خاصیت بهتر و کیفیت بالاتری داره یا قارابشکن چهارمحال و بختیاری قیمت این دو محصول را هم اگر اعلام کنید بسیار ممنون و سپاسگزار میشم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما