مرجع فروش کشک خشک عمده

کشک خشک عمده کشکی است که به صورت کلی تهیه می شود و معمولا دارای بسته بندی نمی باشند چرا که به صورت فله ای بوده و قابل بسته بندی با گنجایش بالا را ندارند گر چه به صورت خرده می توان در قالب بسته بندی خریداری نمود.

کشک خشک و کشک پاکتی دهکده خرم از فراورده های لبنی که مصرف آن در کل دنیا اهمیت ویژه دارد این نوع مواد هم با طعم ترش و خوشمزه خود در انواع غذاهای مختلف ایرانی استفاده می شود.

کشک یک محصول یا به عبارت دیگر فرآورده لبنی به شمار می آید که طعم بی نظیری داشته و تمامی گروه های سنی مجاز هستند که از این نوع کشک محلی تازه و یا خشک استفاده کنند و محبوبیت بسیاری به ویژه بین کودکان دارد زیرا طعم فوق العاده ای دارد.

مرکز فروش عمده کشک محلی این کشک را با کیفیت بالا و به صورت تازه و البته با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. در ادامه به معرفی بیشتر این نوع کشک و انواع آن و همچنین خواص بی نظیری که دارد خواهیم پرداخت‌.

مرجع فروش کشک خشک عمده

کشک سرشار از مواد مغذی است

کشک سرشار از مواد مغذی است کشک خشک همانطور که می دانیم ریشه اصلی اش به شیر بر می گردد و می توان به طور قطع گفت که تمام محصولات لبنی از شیر تهیه می شوند که در این مطلب قرار است به کشک یا قروت که بسیار خوشمزه است بپردازیم و خواص و مواد معدنی موجود در کشک را متذکر شویم.

این محصول یعنی کشک خشک در بدنسازی دارای خواص شگفت انگیزی بوده و با خواص باورنکردنی که دارد تبدیل به یک فراورده لبنی پرطرفدار شده است.

هنگامی که از خواص کشک می گوییم اولین گزینه داشتن کلسیم سرشار است زیرا از شیر تهیه شده و این کلسیم در کشک نقش پررنگی دارد و باعث می شود به رشد استخوان ها کمک کند، از پوکی استخوان جلوگیری کند به این صورت که اگر به صورت مرتب مصرف گردد در سنین بالا از بروز پوکی و نرمی استخوان جلوگیری کرده و به حفظ سلامت استخوان ها بزرگترین سود و فایده‌ای می رساند و در سنین پایین نیز کودکان از آن جایی که در سن رشد هستند و‌ استخوان ها شکل می گیرد، دریافت کلسیم باعث رشد بهتر خواهد شد.پس می توان گفت فرقی نمی کند که کودکان از کشک خشک استفاده کنند یا افراد مسن، بلکه تمامی گروه ها می توانند از فواید این محصول بهره مند شوند.

ماده دیگر موجود در کشک پروتئین است که بدن هر روز نیاز شدیدی به دریافت پروتئین دارد و کشک می تواند این نیاز را در بدن تا حدودی تامین کند و یک ماده پر خاصیت به شمار می آید و نکته مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که علاوه بر کلسیم، ماده دیگری به نام فسفر وجود دارد که می توان گفت توازن وجود دارد یعنی بدن هر دو را به مقدار یکسان دریافت می کند، برای مثال اگر فسفر بیشتری توسط بدن‌ دریافت شود به همان میزان جهت ایجاد توازن کلسیم جذب استخوان می شود تا باعث بروز مشکل در بدن نشود.

کشک برای پوست و مو نیز مفید است زیرا دارای روی و آهن بوده و از ریزش مو جلوگیری می کند و آهن موجود در آن از بروز کم خونی کاسته و به دلیل داشتن نمک زیاد توصیه می شود افراد دارای فشار خون بالا در مصرف این ماده احتیاط کنند و از نوع کم نمک کشک استفاده کنند.

موارد ذکر شده تنها چند نمونه از خواص کشک محلی بوده که به مهم ترین آن موارد اشاره شد چرا که ذکر تمامی خواص در این مطلب قابل گنجایش نبوده و منظور و مقصود اصلی ذکر شد و توصیه می شود حتما از کشک محلی استفاده کنید زیرا بعد از چشیدن طعم بی نظیرش لذت خواهید برد.

موارد مصرف کشک خشک چیست؟

موارد مصرف کشک خشک چیست؟ کشک خشک موارد مصرف متعددی دارد اما بیشتر به صورت خشک و به عنوان میان وعده و یک خوراکی مورد مصرف قرار می گیرم، البته کشک مایع محلی را قبل مصرف می جوشانند تا سمی که در آن وجود دارد و برای بدن مضر است از بین برود، پس در یک جمع بندی کلی می توان گفت اگر به صورت جوشانده در بیاید می توان در تهیه کشک‌ بادنجان، تزیین روی آش و….. اشاره کرد و یا در صورت تمایل به صورت خشک مورد استفاده قرار داد تا نیاز های بدن به مواد معدنی موجود در آن از جمله کلسیم، آهن و روی تامین گردد.

اطلاعاتی که باید درباره کشک محلی بدانید

اطلاعاتی که باید درباره کشک محلی بدانید کشک محلی کشکی خوشمزه و خوش طعم است که به صورت سنتی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد. کشک محلی معمولا دارای یک‌ نوع شیوه تهیه می باشد که یک نوع آن به این نحو است که از ماست گاوی تهیه می شود که در ادامه به معرفی نحوه تهیه کشک محلی یا به شیوه خانگی و سنتی خواهیم پرداخت‌.

برای تهیه کشک محلی ابتدا مقداری ماست کم چرب که از گاو تهیه شده است را در ظرفی بزرگ ریخته و داخل ظرف مقدار مورد نظر نمک و کمی آب اضافه کرده و سپس با همزن هم زده و سپس مقداری بیشتری آب درون ظرف ریخته و باز هم با همزن که فرقی نمی کند دستی باشد یا محلی هم زده و روی حرارت بالا گذاشته تا به جوش بیاید بعد از این که مواد به جوش آمد به مدت ده هم روی همان حرارت بماند.

پس از ده دقیقه شعله را خاموش کرده و سپس مواد را به همراه آب آن داخل پارچه هایی نخی که مخصوص پنیرگیری هستند، ریخته و آب آن را گرفته تا تنها مواد باقی بمانند بعد از چند ساعت مواد را از داخل کیسه نخی بیرون آورده و به صورت گوله گوله در آورده و سپس در جایی گرم و خشک قرار داده تا به طور کامل برسند، بعد این کشک آماده مصرف خواهد بود. توجه شود که اگر کشک در مقابل نور خورشید قرار بگیرد برخی از مواد معدنی و ویتامین های خود را از دست می دهد به همین دلیل توصیه شده که در جای تاریک جهت خشک کردن نگهداری گردد.

خرید آسان انواع کشک خشک عمده

خرید آسان انواع کشک خشک عمده برای خرید انواع کشک محلی خشک به صورت عمده از جمله کشک محلی سیستان می توان آن را به صورت آنلاین و مستقیم از فروشگاه های فروش انواع لبنیات و فرآورده های حاصل از آن خریداری نمود، البته فروشگاهی که دارای نماد اعتماد و اعتبار بوده و به عنوان فروشگاه محبوب فروش لبنیات به حساب آید. خرید این محصول به صورت کلی از کلی فروش ها و شرکت ها نیز می تواند انجام بگیرد.

با توجه به نوسانات موجود در بازار ‌و تغییر لحظه ای قیمت ها و همچنین نوع بسته بندی، کیفیت و …. تاثیر بسزایی در قیمت انواع کشک داشته و نمی توان نرخ ثابتی را برای کشک تعیین کرد که بهترین راه مراجعه آنلاین بوده تا بتوان حق انتخاب بیشتر و خریدی آگاهانه انجام داد.

19

  1. سلام خدا قوت عرض می کنم به شما تولید کنندگان عزیزکشک خشک با کیفیت می خواستم ازتون بپرسم برای تولید این محصول در شهرستان ها هم نمایندگی و خط تولید میدین؟ و این که شرایط دادن نمایندگی شرکتتون به چه شکل هستش ؟ ممنون میشم به پرسش بنده جواب بدین

  2. سلام و خسته نباشید خدمت شما. در مقابل سیل واردات محصول مشابه بی کیفیت پر واضح است که در صورت ارائه کیفیت استاندارد می توان بازار داخلی را با قیمت و کیفیت مناسب اشباع کرد و صادرات ناشی از مازاد تولید باعث سود آوری و ارز آوری برای کشور خواهد شد.

  3. سلام وقت بخیر به صورت مطمئن می توانم بگویم که با قیمتی که شما این محصول را به مشتریان خود می دهید در هیچ فروشگاه یا مرکز دیگری نمیتوان آن را با این قیمت پیدا کرد. امید وارم همیشه پر رونق و پر فروش باشید.

  4. سلام وقت بخیر و خسته نباشید به تمامی عوامل مجموعه خوب شما
    ممنون از سایت خیلی خوب و بی نظیرتون بخاطر توضیحات کاملی که ارائه دادید
    قیمت مجموعه شما بسیار مناسب تر و منصفانه تر از بقیه جا ها بود که من پرس و جو کردم از مجموعه شما خرید کردم و عالی بود خیلی راضیم.

  5. میخواستم بدونم چطور میشه با فروشنده ارتباط پیدا کرد؟ من یک سری سوال تخصصی در زمینه این محصولات دارم که قبل از خرید ابتدا باید جوابش رو داشته باشم بعد بتونم خرید کنم. ممنون از شما

  6. سلام خدا قوت کشک یک محصول لبنی است که طرفداران زیادی دارد بسیار مقوی است و از مواد اولیه مرغوب و تازه تهیه شده است و برای سلامت استخوان ها مفید است

  7. خرید این محصول از چند جهت که بررسی کنیم یه انتخاب بسیار مناسبه، از لحاظ کیفیت و بسته بندی که برای هر مشتری مهمه میشه گفت بسیار کیفیت بالایی داره و بسته بندیش عالی و خوبه، ارسالش هم ک مورد دیگه ای که حائز اهمیته، در این مورد هم باید بگم خیلی زود بعد از ثبت سفارش به دستم رسید.

  8. سلام
    اگه اطلاعات بیشتر و جامع تر در مورد کشک خشک بخوایم آیا شما در سایتتون مشاوره تخصصی هم انجام میدین؟ و به نظرم خیلی خوب میشه که تاریخ تولید محصولتون رو هم تو سایت قرار بدین که با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب اون اقدام کنیم و بدونیم این محصول تا چه زمانی قابل استفاده هست.

  9. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    یکبار از این سایت خرید کنین دیگ مشتری دائم می شوین من خودم یکبار خرید کردم و الان به شدت از این سایت راضی هستم محصولاتش خیلی عالی هست.
    بهترین کیفیت با قیمت کم

  10. سلام کیفیت محصولتون بسیار خوب بود و همینطور از قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برخوردار بود
    ممنون از سایت عالیتون که در این زمینه فعالیت میکنید و باعث رونق بازار داخلی میشوید.

  11. با سلام و روز بخیر مادر بزرگم در روستا هستند و برای ما کشک محلی بسیار خوشمزه ای درست میکنند و نیازی نیست که از جایی دیگه بخوایم تهیه کنیم و سایت شما هم کشک های تازه ای دارد.

  12. رنگ کشک خشک باید سفید یا روبه شیری باشد اگر رنگ آن تیره بود حاکی از فاسد بود این کشک است. در مغز کشک خشک باید حباب تشکیل شده باشد و روی سطح کشک باید شیار های نازک باشد که یکی از نشانه های کشک خشک مرغوب است. کشک مرغوب نیاید رنگ سبز یا قرمز داشته باشد.

  13. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این کشک خشک به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

  14. کشک محلی عمده از جمله لبنیاتی هست که سرشار از کلسیم و اهن و حتی فسفرمیباشدکه متاسفانه خیلی از افراد از مزیت های ان اطلاع ندارند و همچنین اشتها را زیاد و برای کودکان نوپا که وزن گیری خوبی ندارند بسیار مفید است.کشک محلی کشکی خوشمزه و خوش طعم است که به صورت سنتی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد. ممنون از سایت خوبتون

  15. سلام خداقوت میگم بهتون چطور میشه این کارای خوب رو از نزدیک دید و تست کرد

  16. سلام وقتتون بخیر نسبت به خرید اینترنتی مردد بودم و هیچ وقت ذهنیت خوبی نداشتم و فکر نمیکردم کیفیت عالی و خوبی داشته باشه ، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.و از وقتی که از سایت خوب شما خرید داشتم مجموعه شما رو به همه به عنوان بهترین معرفی میکنم . ممنون از مشاورین عالیتون

  17. کشک محلی عمده از جمله لبنیاتی هست که سرشار از کلسیم و اهن و حتی فسفرمیباشدکه متاسفانه خیلی از افراد از مزیت های ان اطلاع ندارند و همچنین اشتها را زیاد و برای کودکان نوپا که وزن گیری خوبی ندارند بسیار مفید است

  18. کشک خشک دارای طرفداران زیادی است و باید به فروش بالایی داشته باشد من واقعاً یکی از طرفداران کشک خشک هستند و سالانه مقدار زیادی از این محصول را خریداری می کنم و در تابستان استفاده می کنم واقعاً کشک خوراکی خوشمزه و مقوی است.

  19. میتونید هر مقدار از کشک گوسفند مورد نیاز من رو در کیسه های ۱۰ کیلویی قرار بدید و به آدرس آن ارسال کنید اگر پاسخ شما مثبت است بگید که چه کاری را باید انجام بدم تا به راحتی بتونم این محصولات رو در زمان کمی دریافت کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما