شرکت فروش قارا بختیاری ارزان قیمت

قارا بختیاری یکی از بهترین و باکیفیت ترین قره قورت ها به حساب می آید زیرا این نوع خوراکی فقط در بختیار تهیه می شود که از مواد درجه یک و عالی تولید می شود که در نتیجه باکیفیت و درجه یک می باشد.

فروشنده بهترین قارابشکن اصل عمده، محصولات خود را از شرکت تولید قارا تهیه می کند؛ زیرا در شرکت تولید محصولات را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند طوری که هر فرد برای خرید باید به آن جا مراجعه کند و قارا خود را سفارش دهد که این امر قیمت قارا را کاهش می دهد و به صرفه می باشد.

شرکت فروش قارا بختیاری ارزان قیمت

بررسی میزان مرغوبیت قارا بختیاری صادراتی

بررسی میزان مرغوبیت قارا بختیاری صادراتی قارا بختیاری به دلیل تولید همیشه از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد یعنی به دلیل این که در چهار محال بختیاری هوای خوب وجود دارد و جز شهرهای چهار فصل به حساب می آید از این رو چراگاه های همیشه پر رونق می باشد که از شیر آن ها قارا تازه تهیه می شود که در نتیجه مرغوبیت و کیفیت بالایی به خود اختصاص می دهد.

یکی دیگر از بررسی میزان مرغوبیت قارا بختیاری بسته بندی آن می باشد یعنی بعد از تولید سریع بسته بندی می کنند تا درصد رطوبت پایینی که دارد از بین نرود و خشک نشود و همیشه رطوبت خود را حفظ کند و هم چنین این امر طعم و مزه محصول را تغییر نمی دهد و نقل روز اول باقی می ماند.

قارا صادراتی به دلیل این که از مواد اولیه تازه، درجه یک و طبیعی استفاده می شود جز باکیفیت ترین و درجه یک ترین محصولات بختیار به حساب می آید که جذب مشتری می کند و اعتماد افراد را به خود جلب می کند.

نکاتی مهم برای خرید قارا بختیاری

نکاتی مهم برای خرید قارا بختیاری یکی از مهم ترین نکات در انتخاب خرید بهترین قارا بختیاری که می توان با چشم آن را تشخیص داد رنگ این نوع محصول می باشد که معمولا در رنگ ها سفید، قهوه ای و سیاه وجود دارد که افراد با توجه به علایق خود می توانند یکی از نوع آن ها را خریداری نمایند.

این نوع خوراکی طعمی ترش دارد طوری که با خوردن چهره آدم تغییر خالت می دهد و ترشی آن بیش از حد می باشد که افراد برای تشخیص اصل بودن آن می توان مقداری از آن را مصرف نمایند تا به مزه آرش آن پی برد و معمولا از شیر و ماست و دوغ تهیه می شود.

قارا بختیاری عطری عالی و فوق العاده دارد طوری که با بوییدن می توان به طبیعی بودن آن پی برد طوری که فقط عطر ماست یا دوغ می دهد و از هر گونه عطر دیگر به دور می باشد و نباید بو و مواد شیمیایی بدهد و هم چنین مزه ای عالی دارد که با خوردن فرد را مشتاق به خوردن آن می کند که افراد در هنگام خرید باید تمام ویژگی های قارا را بررسی کند تا محصولی عالی خریداری کند.

صادر کننده بهترین قارا بختیاری ارزان قیمت

صادر کننده بهترین قارا بختیاری ارزان قیمت صادرات قارا بختیاری جز سود آورترین کسب و کارها محسوب می شود زیرا در چهار محال بختیاری به دلیل آب و هوایی عالی و خوب، همیشه ییلاق و قشلاق در آن استان وجود دارد که در حال تولید قارا می باشند که به تمام کشورهای همسایه ارسال می کند که به دلیل کیفیت عالی و بی نظیر جذب مشتری می کند که همه از آن جا سفارش می دهند که در نتیجه شود قابل توجهی را برای صادر کنندگان به ارمغان می آورد.

صادر کنندگان قارا برای این که صادرات بیشتری داشته باشد باید محصولات خود را از کارخانه های معروف و با برند مشهور برای صادر تهیه نمایند تا رضایت مصرف کنندگان را کسب کنند که علاوه بر آن، باید محصولات را با قیمت کمتر و به صورت عمده و بسته بندی به کشورهای دیگر صادر کند و صادر کنندگان باید تمام اطلاعات محصول را داشته باشند و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

19

  1. سلام وقتتون بخیر برای انجام صادرات قارا بختیاری در مقیاس بالا اماده به همکاری هستید؟ شرایط پرداخت مبلغ کالا به شکل ریالی هست یا ارزی ؟ ضمانت ارسال کالا در سلامت کامل رو بر عهده می گیرید؟ ممنون میشم برای شروع همکاری برای صادرات به من پاسخ بدهید سپاس از سایت خوبتون

  2. آیا برنامه ای دارین جهت این که تنوع محصولاتتون بیشتر بشه به زودی ؟ و سوال دیگه ای که دارم ازتون اینه که آیا تمام محصولاتی که در سایتتون هست موجوده و میشه سفارششون داد؟ سقف و محدودیت برای مقدار سفارش وجود نداره؟

  3. سلام سفارشم درست سر وقت به دستم رسید خیلی سپاسگزارم که هم به موقع سفارشم رو ارسال کردید و هم کیفیت عالی ای برای ارائه دارید واقعا از مرغوبیت و بسته بندی که محصول را تحویل دادید راضی بودم.

  4. سلام وقتتون بخیر جا داره تشکر کنم از مجموعه خیلی عالی و درجه یک شما
    با توجه به خریدی که داشتم باید بگم که این سایت محصولات خوبی رو با قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه میکنه. و پیشنهاد من به بازدید کنده های سایت اینه که اگر دنبال قیمت خوب و مناسب و کیفیت عالی میگردن حتما از این مجموعه خرید داشته باشند .

  5. سلام صبحتون بخیر قارا بختیاری با شهرهای دیگه چه تفاوتی دارد؟ و اینکه شماره ای دارید بتونم تماس بگیرم و سفارش بدم؟

  6. برای تهیه این نوع از محصولات سایت باید چطوری هزینه ش رو پرداخت کنیم؟ آیا باید قبل از خرید پول را واریز کنیم یا پرداخت درب منزل هم دارد؟ ممنون میشم پاسخگوی سوالات من باشید.

  7. رقابت در دنیای فعلی در واقع بر سر کیفیت و مزیت رقابتیه و قیمت است شما چه کاری برای برقراری تعادل میان این سه ملاک انجام می دهد؟

  8. جدا از کیفیت خوب محصول سایتتون هم خیلی خوب و عالیه و محصولات رو با ذکر مشخصات به شکل تفکیک شده ای قرار دادین ضمن اینکه زمان بندی ارسال خیلی خوب بود و خیلی زود به دستم رسید

  9. سلام و وقت به خیر
    هزینه ارسال این قارا بختیاری و حمل و نقل آن بر عهده مشتری هست در صورت خرید به شکل عمده؟ در این صورت آیا میتونین بگین محصول حدودا در چه بازه زمانی و طی چند روز کاری به دست ما میرسد؟ نحوه ارسال چه گونه است؟ لطفا راهنمایی کنید

  10. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    این مجموعه بهترین و عالی ترین محصولاتشون را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می دهند.
    واقعا خسته نباشید من از این سایت خرید کردم

  11. سلام وقتتون بخیر چقدر خوبه که میشه این محصول رو بدون واسطه خرید واسه مایی که به صورت کلی خرید میکنیم خیلی مقرون به صرفه هستش من قبلا از مغازه دار میخریدم اونم اینقدر افزایش قیمت داشت که ادم رو پشیمان میکرد خیلی خوشحالم که با مجموعه خوبتون اشنا شدم.

  12. باسلام و خسته نباشید واقعاً محصولاتی که تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و همینطور این که قیمتشون هم بسیار مناسبه ممنون از سایت خوبتون تشکر.

  13. با سلام و خسته نباشید قارا بختیاری بهترین نوع قارا است که معمولا در رنگ ها سفید، قهوه ای و سیاه وجود دارد که افراد با توجه به علایق خود می توانند یکی از نوع آن ها را خریداری نمایند.

  14. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان با توجه به شرایط اقتصادی امروزه کشور توجه به امر صادرات بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد از این طریق ارزآوری قابل توجه عاید کشور شده و اشتغال زایی بسیاری در ایران عزیز ایجاد می شود؛ با تشکر از این مجموعه متخصص که با انجام صادرات این امر را محقق ساخته است .

  15. سلام خسته نباشین من مشتری دائمی ام و کیفیتتون یه سر و گردن از همه بالاتره

  16. خسته نباشید به تمامی عوامل مجموعه خوب شما
    ممنون از سایت خیلی خوب و بی نظیرتون بخاطر توضیحات کاملی که ارائه دادید
    قیمت مجموعه شما بسیار مناسب تر و منصفانه تر از بقیه جا ها بود که من پرس و جو کردم از مجموعه شما خرید کردم و عالی بود خیلی راضیم.

  17. قارابشکن شهرکرد طبیعی است و از شیر گاوی و گوسفندی تهیه می شود. قارابشکن انواع متفاوتی دارد. نحوه تولید قارابشکن شهرکرد به این صورت است که ابتدا شیر را می گذارند به جوش بیاید و زمانی که شیر به نقطه جوش رسید در آن مایه پنیر را می ریزند. زمانی که حالت لخت لخت شد پنیر را جدا می کنند و در یک پارچه نخی سفید می ریزند و می گذارند آب آن کشیده شود و روی پارچه نخی یک جسم سنگینی را می گذارند.

  18. قارا عشایری یکی از خوراکی های صادراتی از ایران به کشورهای مختلف دنیا است که علاوه بر داشتن طعمی بی نظیر از ارزش غذایی بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد. طی سالهای متوالی به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم در خارج از ایران از قارا درجه یک ایرانی میزان صادرات عمده این نمونه ها به قدری زیاد شده است که موجب شده تا میزان تولید آنها نیز روز به روز بیشتر گردد.

  19. یه سوال داشتم و اونم اینکه این قارابشکن شیرین هست یا این که ترش است و چه خاصیتی برای بدن انسان دارد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما