شرکت فروش قارابشکن شهرکرد

قارابشکن از شیر تهیه می‌شود و نوعی تنقلات است. قارابشکن طعم شیرینی دارد و محصول چهارمحال بختیاری است. یکی از سوغات چهارمحال و بختیاری را می توان قارابشکن معرفی کرد. قارابشکن بسیار خوشمزه است وظاهری رشته رشته دارد. تهیه قارابشکن شهرکرد با شیر گوسفندی بسیار خوشمزه تر است.

فروشنده بهترین قارابشکن اصل عمده شهرکرد این محصول سنتی را در بسته بندی متفاوت می فروشند. قارابشکن از شیر تهیه می شود به همین دلیل دارای فواید زیادی است.

شرکت فروش قارابشکن شهرکرد

نحوه تولید قارابشکن شهرکرد

نحوه تولید قارابشکن شهرکرد قارابشکن شهرکرد طبیعی است و از شیر گاوی و گوسفندی تهیه می شود. قارابشکن انواع متفاوتی دارد. نحوه تولید قارابشکن شهرکرد به این صورت است که ابتدا شیر را می گذارند به جوش بیاید و زمانی که شیر به نقطه جوش رسید در آن مایه پنیر را می ریزند. زمانی که حالت لخت لخت شد پنیر را جدا می کنند و در یک پارچه نخی سفید می ریزند و می گذارند آب آن کشیده شود و روی پارچه نخی یک جسم سنگینی را می گذارند.

بعد از آن آب پنیر را می گذارند کمی حرارت ببیند و به اندازه لازم آب شکر را به آن می افزاید. زمانی که قارابشکن تولید شد آن را جدا می‌کنند و بر روی آرد می ریزد. به این صورت یک محصول خوشمزه‌ای تولید می شود که دارای فواید بسیار زیادی است و ارزش غذایی بالایی دارد.

این محصول فقط در شهرکرد تولید می‌شود و یکی از تنقلات خوشمزه این شهر می باشد که به آن قارابشکن می گویند. این محصول را بعد از آنکه روی آرد ریختند با توجه به سلیقه خود آن را برش می زنند گاهی آن را با چاقو به صورت رشته برش می زنند و گاهی آن را در درون قالب قرار می دهد.

عرضه قارابشکن تازه شهرکرد

عرضه قارابشکن تازه شهرکرد قارابشکن تازه بسیار خوشمزه است این محصول با استفاده از مواد مختلف مواد شیرین می‌شود، می‌توانند زمانی که پنیر را جدا کردن در درون آب شکر بریزند و یا به جای آن از انواع شیره ها از جمله شیره خرما شیره توت ویا عسل استفاده کند این مواد قارابشکن را خوشمزه تر می کند همچنین می توانند در آخر با کنجد هم اضافه کنند.

بعضی مواقع به جای آب شکر آبنبات هم می ریزد. عرضه قارابشکن تازه شهرکرد به سراسر کشور صورت می پذیرد به دلیل اینکه این محصول فقط در این شهر تولید می شود فروش ویژه ای دارد. طرز تهیه این محصول مانند قره قروت است فقط تفاوتش این است که در این محصول از شکر استفاده می کنند و ترش و ملس نمی باشد، قارابشکن ها با آب پنیر یا آب ماست تهیه می شود‌.

ظاهر این محصول به رنگ قهوه ای می باشد و در کنار تنقلات دیگر بسیار خوشمزه می باشد. این‌محصول را می توان بجای شکلات استفاده کرد. قارابشکن به صورت سنتی تهیه می شود و کاملا به صورت بهداشتی صورت می گیرد. قارابشکن طبع سردی دارد زیرا از آب پنیر تهیه شده است.

  • تبلیغات:

۱. آیا می دانید خوردن ماست در شب باعث فلج شدن فک می شود

۲. پنیر سمی که جان مردم اهواز را گرفت

۳. کشف خارق العاده ترین پنیر پیتزای دنیا در هند!!

۴. خوردن ماست باعث دفع سنگ کلیه می شود

18

  1. سلام و درود خدمت شما درخواستی داشتم ازتون راجع به این موضوع که اگر امکان دارد تصاویر بیشتری از قارابشکن را در سایت منتشر کنید و قیمت های اجناس را در کنار تصاویر درج کنید ، این امر به مشتریان در انتخاب و خرید محصول به بهترین نحو بسیار کمک خواهد کرد، ممنون از شما

  2. ممنونم که با راه اندازی سایتتون امکان خرید غیر حضوری رو برای تمامی اقشار جامعه و در تمام نقاط کشور فراهم کردین. من مدتی است که بدون صرف زمان و هزینه و موندن تو ترافیک ، جنسی که میخوام رو به راحتی انتخاب میکنم و درب منزل یا محل کارم دریافت میکنم

  3. سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم من بسیار علاقه مند هستم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟

  4. سلام روزتون به خیر و خوشی خیلی متشکرم از سایت خوبتون بابت توضیحات خوب و بی نظیری که در مورد این محصول ارائه دادید من از شما خرید کردم کیفیت محصول فوق العاده بود قیمتاتون واقعا مناسب و منصفانه بود در کل میشه گفت خرید از مجموعه شما یک خرید مطمئن به حساب میاد
    ممنون از مجموعه درجه یکتون

  5. با سلام توضیحاتتون خیلی خوب و مفید بود کامل متوجه شدم که چه فرقی با قره قروت دارد اگر قیمت هم در سایتتون درج میکردید خیلی بهتر میشد.

  6. محصولاتی که میفرستین برای شهرستان های دیگه چند روزه به دست مشتری می رسه؟ آیا امکان داره نهایتش تا چهار روز کاری برسه دستمون؟ ممنون میشم پاسخگو باشید چون قیمتاتون خوبه اما من برای خرید این محصول بسیار عجله دارم که زود به دستم برسه. ممنون

  7. قارابشکن شهرکرد یک نوع تنقلات محسوب می شود و طعمی شیرین دارد قارابشکن از شیر گاوی و گوسفندی تهیه می شود و دارای فواید بسیار زیادی است و ارزش غذایی بالایی دارد.

  8. درود… کیفیت و سایز بندی بسته بندی ها به چه شکل هست؟ فروش مستقیم دارد؟ فروش مستقیم در راستای کاهش قیمت و از بین بردن هزینه های سربار ناشی از حمل و نقل و هزینه زمان از دست رفته بوده است. فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ عرضه مستقیم با حذف دلالان از چرخه زنجیره تامین تا مصرف کننده نهایی موجب کاهش قیمت خواهد شد. از با سپاس از پاسخگویی شما

  9. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت ادمین گرامی سایت. محتوایی که منتشر کرده بودین مطلب رو به طور کامل میرسوند. فقط اینکه سوالی بنده دارم و ممنون میشم جواب بدین. اونم اینکه آیا امکان خرید عمده قارابشکن به واسطه سایت شما وجود داره؟ و اینکه اگر در تعداد زیاد این محصول رو خریداری کنیم بر روی قیمت نهایی تاثیر میزاره؟ چرا که من قصد دارم این کالای با کیفیت را در تعداد زیاد برای عرضه در مغازه خودم از سایت شما بخرم. اگر این امکان هست اطلاع رسانی کنید. با تشکر

  10. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان و ادمین عزیز
    واقعا کیفیت محصولات عالی هستن
    مطالب سایت هم عالی هستن
    خیلی خوبه که همیشه در کارهاتون بهترین هستین.
    فقط آیا شما خودتون تولید کننده هستین؟

  11. سلام روز به خیر و خسته نباشید .فقط یه سوالی که برای من پیش اومد شما نمایندگی هم میدین تو شهرهای دیگه؟ در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟ شما طرح های سفارشی هم قبول میکنید ؟

  12. سلام تصمیم به خرید قارابشکن شما دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید و لطفا بفرمایید برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات که در سایتتون قرار داره ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  13. سلام خسته نباشین کارهاتون چقدر موندگاری داره؟ مواد نگهدارنده میزنین؟

  14. سلام عرض خسته نباشید خدمت مدیران مجموعه ی خوب شما لطفا برای خرید عمده منو راهنمایی کنین

  15. روزتون بخیر طاعات و عباداتتون قبول درگاه حق تعالی جا داره تشکر کنم از سایت و تیم پشتیبانی و مشاوره خوبتون من از سایتتون خرید کردم و از کیفیت محصول خریداری شده و پاسخگویی شما بسیار راضی و خوشنودم و مجموعه بی نظیر شما رو به چند تا از دوستانمم معرفی کردم .

  16. سلام روز خوش محصولات اصیل محلی واقعا یک طعم دیگه ای دارن و من خیلی خوشحالم که میشه به راحتی این محصولات رو از اینجا خریداری کرد

  17. قارا شهرکرد به دلیل تولید همیشه از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد یعنی به دلیل این که در چهار محال بختیاری هوای خوب وجود دارد و جز شهرهای چهار فصل به حساب می آید از این رو چراگاه های همیشه پر رونق می باشد که از شیر آن ها قارا تازه تهیه می شود که در نتیجه مرغوبیت و کیفیت بالایی به خود اختصاص می دهد.

  18. تا حالا از این محصول اصلا ندیده بودم و نشنیده بودم می خوام یک بار هم که شده امتحان کنم ببینم واقعاً آیا این همه که از این محصول تعریف می‌کنند خوشمزه هست و یا خیر

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما