پخش عمده روغن زرد حیوانی

امروزه استفاده از انواع روغن زرد حیوانی بسیار رایج است و افراد کثیری هستند که در سراسر ایران تمایل به استفاده از آن به جای انواع روغن گیاهی دارند. از طرفی پخش روغن حیوانی اعلا هم بسیار رایج بوده است و افراد می توانند در سراسر ایران بهترین آن را تهیه کنند. در واقع پخش کننده آن به تعدیل نیاز بازار پرداخته و افراد در هر جایی می توانند به مرغوب ترین کره دست یابند و با قیمت نزولی آن را تهیه کنند.

پخش عمده روغن زرد حیوانی

روغن حیوانی چگونه درست می شود؟

روغن حیوانی چگونه درست می شود؟ روغن حیوانی محلی نا محلول در آب و یا به اصطلاح آب گریز با منشاء حیوانی هستند که بیش تر از همه از تری گلیسیرید ها تشکیل شده اند. ترکیب اسیدهای چرب در روغن های حیوانی و روغن های عادی تفاوت دارد. چربی ها بعنوان یک جزء ضروری در انواع غذاهای امروزی به حساب می آیند. چربی های حیوانی به ما انرژی داده و از اعصاب و مغز، پوست، بافت و هورمون های ما محافظت می کنند.

اماروغن حیوانی سنتی یکی از انواع روغن های خوراکی است که در سراسر جهان از آن استفاده می شود و مزایای بسیاری برای آن ذکر شده است.

در ایران تولید روغن حیوانی بسته بندی بیش تر از همه در استان هایی است که صنعت دامپروری فعالی دارند‌ و از آن ها می توانیم به استان های کرمانشاه، لرستان، آذربایجان شرقی و غربی و … اشاره داشته باشیم. چربی های حیوانی از حیواناتی مانند گاو، مرغ و ماهی گرفته می شوند. در مقایسه با سایر چربی ها مانند روغن زیتون یا روغن نارگیل، چربی های حیوانات معمولاً ارزان تر هستند و طعم مطبوعی به غذا می دهند و از مزایای بسیاری برخوردار هستند.

اما روغن حیوانی عشایر جزء کره های محلی هستند که برای درست کردن آن ها از دوغ استفاده می شود. برای تهیه آن ها روال زیر را پی می گیریم:

  • دوغ را به درون مشک میریزیم.
  • پس از به هم زدن مشک، کره را از دوغ جدا می کنیم.
  • کره را به آرامی روی شعله حرارت می دهیم و در این صورت آب کره جدا می شود و تنها چیزی که می ماند چربی حیوانی است.

اما ممکن است که این کره از عطر و طعم متنوعی برخوردار باشد، که علل آن به تغذیه و نوع نژاد دام بر می گردد.

فواید جادویی روغن حیوانی چیست؟

فواید جادویی روغن حیوانی چیست؟ چربی ها و روغن حیوانی طبیعی، مواد چربی هستند که از حیوانات تولید می شوند. از نظر فیزیکی روغن های گیاهی در دمای اتاق مایع هستند و چربی ها جامد هستند. از نظر شیمیایی، هر دو چربی و روغن از تری گلیسیرید تشکیل شده اند. روغن حیوانی، روغنی است که در اثر اکسیداسیون در هوا سفت می شود و اغلب به عنوان پایه رنگ ها می توان از آن استفاده کرد.

روغن ها و چربی های حیوانی، نامحلول در آب یا در واقع آبگریز هستند که عمدتا از استرهای گلیسیریل اسیدهای چرب تشکیل می شوند. اما از بهترین و پرخاصیت‌ ترین انواع روغن حیوانی می توانیم به روغن حیوانی گاوی یا کوسفتدی اشاره داشته باشیم که بسیار به صرفه است و سرشار از ویتامین های محلول در چربی است.

اما برای تهیه بهترین روغن حیوانی باید کره را تحت حرارت قرار داد تمامی بهش مایع آن تبخیر شود. در واقع می توان گفت که روغن حیوانی ترکیبی خالصی از چربی‌ هاست که در آن اثری از شیر یا دوغ وجود ندارد. بنابراین برای نگهداری از آن نیازی به یخچال نیست. انواع این مدل از روغن ها را می توانیم حتی ماه ها و یا سال ها، خارج از یخچال نگهداری کنیم. چنین ویژگی روغن حیوانی سبب شده است که در سراسر جهان از محبوبیت خوبی برخوردار باشند. اما از این محصول بیش تر از همه در آسیا، آفریقای مرکزی و شبه‌قاره‌ هند استفاده می شود.

مشخصات روغن حیوانی طبیعی

مشخصات روغن حیوانی طبیعی انواع روغن حیوانی خالص ، سرشار از مواد مغذی برای بدن است. کلسترول که مهم ترین استرول موجود در این نوع از چربی ها و روغن های حیوانی است، در روغن های گیاهی به مقدار ناچیز وجود دارد. کلسترول نقش بیولوژیکی مهمی دارد و برای زندگی و سلامتی انسان لازم است. عملکرد کلسترول شامل تعدیل کردن سیالیت غشایی و نفوذپذیری آن، حفظ یکپارچگی ساختار غشاها، توسعه و بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی، رشد اسپرم و رشد جنین می باشد. علاوه بر این، کلسترول موجود در روغن های حیوانی، در بیوسنتز ویتامین D، هورمون های استروئیدی و اسیدهای صفراوی موثر است.

کلسترول یک واسطه مهم در سنتز هورمون های استروئیدی است. کلسترول رایج ترین استرول حیوانی است و در چربی ها و روغن های گیاهی و جلبک دریایی نیز یافت می شود.

این نوع از روغن، بسیار خوش عطر و طعم است و از ارزش غذایی بسیاری برخوردار می باشد. همچنین از خاصیت ضد ویروسی، آنتی اکسیدانی، ضد قارچی و ضد باکتریایی برخوردار است.

روغن حیوانی گاوی، از روغن های رایج در این زمینه است که بسیار خوش عطر و با کیفیت است و حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده است که تقریباً 7.9 گرم چربی دارد. این نوع چربی از کالری بالایی برخوردار است و می توان گفت که تقریباً یک قاشق سوپ خوری از آن، شامل 112 کالری است.

چربی حیوانی کم چرب است و بسار مناسب تر از کره است، چون دارای چربی پایین تری است. از طرفی هم برای کمک به دستگاه گوارش بسیار کارایی دارد و یک منبع غنی از اسید بوتیریک است که یک اسید چرب کوتاه زنجیره دارد.

همچنین کره حیوانی از ویتامین A, D, E و k غنی است که ویتامین های محلول در چربی هستند و همه می دانیم که این ویتامین ها در عملکرد سیستم ایمنی قلب، مغز و استخوان نقش بسیار مهمی دارند.

تولیدکنندگان انواع روغن زرد حیوانی

تولیدکنندگان انواع روغن زرد حیوانی به دلیل استفاده بسیار زیادی که افراد از این روغن ها دارند، مراکز کثیری هستند که به تعدیل نیاز بازار در این زمینه می پردازند و افراد می تواند براحتی و بدون هیچگونه دغدغه ای به روغن مورد نیاز خود دست یابند. در واقع توزیع روغن حیوانی امروزه امری رایج است؛ چرا که مزایای استفاده از آن بر همگان روشن شده است.

فروشندگان انواع روغن حیوانی گوسفندی تمام تلاش خود را انجام می‌ دهند تا بهترین آن ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند و در مواردی به ارائه عمده آن ها می‌ پردازند. بر روی قیمت نهایی انواع روغن حیوانی موارد بسیار زیادی تاثیر دارد که از مهم‌ ترین آن ها می‌ توانیم به نسبت عرضه به تقاضای محصول اشاره داشته باشیم، علاوه بر این بسته بندی محصول بر روی قیمت نهایی آن تاثیر دارد.

اما شما می توانید با تهیه آن‌ ها به صورت عمده می توانید بر روی قیمت روغن حیوانی خود تأثیر مثبتی داشته باشید و با نازل ترین قیمت محصول را تهیه کنید.

4

  1. سلام. روزتون بخیر. من مدتیه که از اینجا هم روغن و هم کشک سفارش میدم. خیلی خوب و تمیز به دستم میرسه. ممنون از مجموعه ی خوبتون

  2. با سلام و خسته نباشید چربی ها و روغن حیوانی طبیعی، از حیوانات بدست می آید از جمله روغن زرد که بسیار هم مغذی می باشد. با تشکر از شما

  3. سلام لیست قیمت روغن زرد عمده رو اینجا توی سایت بزارین لطفا مرسی

  4. مرکز پخش روغن زرد حیوانی شما آیا شهر بزرگ تهران است و یا اینکه شما از یکی از شهرهایی که انواع محصولات لبنی را تولید می کنند محصولات را به دیگر شهرهای کشور پخش می کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما