مرکز فروش قره قروت سنتی عمده

قره قروت سنتی عمده یکی از مواد غذایی سنتی لذیذ و البته دارای خواص بسیار می باشد که در واقع به عنوان نوعی فرآورده لبنی به شمار می‌ آید که هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد و بسیار مورد توجه قرار می‌ گیرد. در مرکز فروش قره قروت سنتی عمده شما می توانید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید که محصولاتی تازه و خالص و مطمئن می باشند و نکات بهداشتی برای آنها به خوبی رعایت و از مواد اولیه با کیفیت در تولید آنها استفاده شده است.

مرکز فروش قره قروت سنتی عمده

تفاوت قره قروت سفید و قهوه ای در چیست؟

تفاوت قره قروت سفید و قهوه ای در چیست؟ قره قروت یکی از فرآورده های لبنی می باشد که در جای جای کشور به شکل های مختلفی تولید می شود و دارای مزه ای نسبتاً ترش می باشد که امروزه در انواع مختلفی تولید می گردد و در حالت کلی همه آنها را می توان در دو نوع قره قروت سفید و قره قروت قهوه ای دسته بندی کرد که این دو از نقطه نظرهای گوناگون با یکدیگر متفاوت هستند به همین دلیل است که از نظر ظاهری نیز با یکدیگر تفاوت هایی دارند؛ بنابراین در اینجا به منظور رفع ابهامات و شناخت بهتر این محصولات به بیان تفاوت های آنها پرداخته می‌ شود:

قره قروت قهوه ای محصولی است که از حرارت دادن دوغ یا آبی که بر روی دوغ ته نشین شده به دست می آید، تولید می شود این کار یا آب آن برای مدت‌ های طولانی حرارت می بیند تا به غلظت کافی رسیده و در نهایت قره‌ قروت قهوه‌ ای از آن به دست می‌آید که هم به صورت مایع و هم به صورت خشک شده می‌ توان آن را مورد استفاده قرار داد.

اما قره قروت سفید محصولاتی هستند که در حین تولید آنها مقداری آرد سفید خوراکی نیز به مخلفات قره‌قروت اضافه میگردد تا شکل جامد به خود بگیرد و زودتر سفت شود و این امر سبب می شود که رنگ نهایی آن سفید باشد که این نوع از محصول نیز به صورت جامد و خشک شده در بازارها عرضه می گردد و هر دو نوع این محصول از ارزش غذایی بالا و مقادیر انبوهی کلسیم برخوردار هستند و مواد مغذی و تنقلاتی سالم به شمار می‌ آیند.

قیمت انواع قره قروت سنتی عمده

قیمت انواع قره قروت سنتی عمده مناسب ترین قیمت قره قروت سنتی عمده پرکیفیت را می توانید در این مجموعه شاهد باشید؛ زیرا محصولات به صورت مستقیم به فروش می‌ رسند و دارای نرخ های ارزانتر نسبت به دیگر بازارها هستند و در صورت سفارش این محصولات به صورت عمده امکان خرید آنها با قیمت های ارزان تر نیز وجود خواهد داشت که جهت خرید فوری آنها هم می توانید به صورت اینترنتی اقدام کنید.

1

  1. این کشک و قره قروت ها یک تیر و دو نشونن و یک میان وعده ی کامل و خیلی مقوی و خوشمزه آن که هر کسی میتونه همراه خودش داشته باشه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما