مرکز عرضه قره قروت سنتی

توزیع مستقیم قره قروت سنتی اعلا با کیفیتی درجه یک و منحصر به فرد و به صورت عمده توسط این مرکز معتبر انجام می شود، قره قروت ارگانیک یکی از خوراکی های دلچسب و خوشمزه ای است که علاقمنان فراوانی را از گذشته تا به امروز به به خود اختصاص داده است.

این محصول لبنی از خواص و فواید فوق العاده ای برخوردار بوده به نحوی که اگر مردم از خواص قره قروت طبیعی مطلع بودند پزشکان بی کار می ماندند حال خریداران محترم می توانند هر حجم از این قره قروت محلی و سنتی را را با قیمتی ارزان و به شیوه غیر حضوری سفارش داده و فورا تحویل بگیرند.

مرکز عرضه قره قروت سنتی

بررسی ارزش غذایی قره قروت سنتی

بررسی ارزش غذایی قره قروت سنتی قره قروت یکی از پر خاصیت ترین فرآورده های فرعی شیر است که به روش سنتی نیاکانمان از جوشاندن، غلیظ کردن و یا خشک کردن دوغی که بعد از گرفتن کره اش باقی مانده است و و یا از ماست بدون چربی که چربی آن گرفته شده و یا به صورت مایع تهیه و تولید می شود.

مواد هایاولیه ساخت قروت عبارت است از شیرگاو ، شیر شیر میش، شیر بز، شیر گوسفند و یا مخلوطی از آنها. قره قروت با حجم کم خود، یک ماده ی غذایی معجزه آساست که در بر دارنده تمامی خواص شیر می باشد و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین نیاسین می باشد.

میزان انرژی تولید شده با 100 گرم قره قروت محلی یا قره قروت سیاه حدود 105 تا 120 کیلو کالری انرژی می باشد که با این اوصاف می تواند به عنوان یکی از تامین کننده های انرژی مورد نیاز بدن در رژیم غذایی روزانه هر فردی اعم از نوجوان و بزرگسال گنجانده شود.

قره قروت خاصیت ضد یبوست دارد

قره قروت خاصیت ضد یبوست دارد یبوست از ان دسته بیماری های درد آور بوده که شخص برای درمانش به خیلی از داروها و پزشک ها روی می آورد ولی در اکثر مواقع فقط یک نتیجه و پاسخ موقت گرفته و پس از چندی به حالت اولیه و شکم درد های ناشی از یبوست باز می گردد لذا ما اینجا یا قره قروت محلی قره قروت سنتی قره قروت طبیعی و قره قروت ارگانیک به کمک شما آمده ایم تا با کمترین هزینه هم یک غذای خوشمزه نوش جان کنید و هم از زخم و درد های ناشی از یبوست رهایی یابید.

فایده‌ی استفاده از قره قروت برای برطرف کردن یبوست، مدت‌هاست که ثابت شده است و در گذشته در بسیاری از خانه‌ها مصرف می‌ شد، اما به دلیل کمبود حیوانات و در دسترس نبودن و بلد نبودن و یا نامطلعی اکثر مردم کمتر از آن استفاده می‌ شده است. قره قروت به شما کمک می‌کند که روده‌ی کوچک و بزرگ را تحریک کرده و راحت‌ تر ضایعات را از بدن دفع کنید.قره قروت یک عامل قوی است که کولون را از مدفوع پاک می‌کند. روغن کرچک، رطوبت را در روده‌های کوچک و بزرگ حفظ می‌کند، در نتیجه دفع راحت‌تری خواهید داشت.

قره قروت به دلیل دارا بودن کلسیم و پتاسیم خالص و بسیاری دیگر از ویتامین های لازم برای روده ها باعث می شود روده ها بعد از هضم مواد غذایی شل شده و به هم نچسبند و مدفوع سفت شده در روده باریک به سمت روده بزرگ هدایت شده و دفع ان خیلی سریع تر شود (البته به صورت ارادی ) این ماده غذایی طبیعی و ارگانیک به طور طبیعی باعث دفع شده و هیچگونه اثرات جانبی و عوارضی را به دنبال نخواهد داشت.

مشخصات بهترین انواع قره قروت

مشخصات بهترین انواع قره قروت قره قروت به عنوان یک غذای مقوی و پر انرژی برای رفع گرسنگی است و گرسنگی را کاهش داده ولی با این حال حجم کمی از معده را اشغال می کند. از قره قروت به عنوان یک افزودنی به غذاهایی مانند آش رشته، آش جو، کشک بادمجان و حلیم بادمجان یا به عنوان ماده ی اولیه در کله جوش استفاده می شود پس لازم است بدانیم که بهترین نوع قره قروت کدام است.

توجه شما را به این موضوع جلب می کنم که قره قروت یکی از غنی ترین منبع های پروتئین حیوانی است که خواص دارویی بسیاری دارد؛ بنابراین موضوع قره قروت می تواند در انواع مختلف کیفیت تولید شود و در این فروشگاه اهمیت ویژه ای به اصل بودن و کیفیت بالای کشک شده است و همین امر باعث شده تا رضایت شما عزیزان را با افتخار به دست آوریم.

بهترین انواع قره قروت ،قره قروتی است که دارای اسیدهای آلی باشد و در نتیجه ضد عفونی کننده دستگاه های هضم کننده از جمله ( معده ، روده ی کوچک و روده ی بزرگ) است. یکی دیگر از ویژگی های بهترین انواع قره قروت این است که قره قروت یک غذای نفخ کننده و و شل کننده روده است که کمی قبل قبل مفصل به آن پرداختیم.

یکی دیگر از ویژگی های قره قروت درجه یک آن است که کلسیم بالا و فسفر فراوان دارد که از پوکی استخوان جلوگیری می کند پس حتما قبل از خرید به این نکات توجه کنید تا بتوانید قره قروت اصل را از قروت قدیمی تشخیص دهید فروشگاه ما تا به امروز در تلاش بوده بهترین نوع قره قروت را برای مشتریان خود فراهم آورد

فروشندگان معتبر انواع قره قروت سنتی

فروشندگان معتبر انواع قره قروت سنتی امروزه قره قروت سیاه یا محلی در کشور مصرف زیادی دارد. انواع مختلف قره قروت برای صادرات به کشور های دیگر فرستاده می شوند شرکت های پخش قره قروت در سراسر کشور وجود دارند که قره قروت با کیفیت و مرغوب را به بازار عرضه می کنند. همواره سایت های اینترنتی وجود دارند که به توزیع قره قروت باکیفیت می پردازند که آن را به صورت عمده و بدون هیچ واسطه ای عرضه می کنند و همچنین خرید از طریق اینترنت از اتلاف وقت جلوگیری می کند و سود خوبی نصیب خریدار می شود.

مصرف قره قروت ارگانیک بسیار بالا می باشد به همین دلیل در حجم بالا به کشورهای دیگر صادر می شود. امروزه قره قروت دارای بازار فروش خوبی می باشد. همواره توزیع کنندگان این محصول قره قروت عمده را با کیفیت خیلی عالی و درجه یک به صورت بسته بندی در بازار عرضه می کنند. که به مشتریان به صورت مستقیم و غیر مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهند.

کشور ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان قره قروت به شمار می رود. فروشگاه هایی در سراسر کشور وجود دارند که قره قروت ارزان را با کیفیت های عالی و بسته بندی های متنوع به مشتریان عرضه می کنند. همچنین لبنی فروشی ما محصولات خود را به صورت انلاین به سراسر کشور ارسال می کند و در اختیار مشتریا نعزیز خود قرار می دهد

5

  1. سلام خسته نباشید برای ارتباط بر قرار کردن با مشاوران تون از چه طریقی باید اقدام کرد؟ حتما باید فرم خاصی رو پر کنیم؟ من چندین بار قصد داشتم با شما و سایتتون ارتباط برقرار کنم اما موفق نشدم، ازتون درخواست دارم در این زمینه منو راهنمایی کنین ممنون از شما و سایت خوبتون

  2. با سلام و تبریک به جهت راه اندازی چنین مجموعه خوبی
    اگر در زمینه محصولتون نیاز به تامین کننده فعال دارید که با سابقه باشه و با کیفیت عالی و قیمت مناسب جنس رو بتونه در اختیارتون بزاره ، مجموعه ما میتونه با شما همکاری کنه. لطفا در صورت تمایل راه ارتباطی جهت مذاکره را اعلام بفرمایید

  3. سلام و عرض ارادت خدمت تمامی بازدید گنندگان این سایت خواستم بهتون بگم که از نظر اصالت قره قروت و کیفیت خیالتون راحت باشه در ضمن قیمت هایی که برای محصولاتشون در نظر گرفتن خیلی پایین تر از قیمت بازار هستش تشکر می کنم از شما به خاطر احترامی که به مشریانتون میذارین

  4. سلام قره قروتتون خوشمزه ترینه توی بازار و مثلش رو هیچ جا نمیشه پیدا کرد

  5. من از قره قروت سنتی برای ترش مزه و خوشمزه کردن آش رشته استفاده می کنند واقعا از این محصولی که از سایت شما خریداری کردم راضی هستم و من دوست دارم که باز هم مقدار بیشتری از این محصول را از سایت شما خریداری کنم و به همه دوستان و آشنایان هم توصیه کردم که از این سایت خرید کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما