مرکز صادرات روغن حیوانی اعلا

روغن حیوانی یکی از روغن های پرمصرف در بین مردم به شمار می رود و با افزایش بیماری های قلبی و عروقی استفاده از روغن حیوانی سنتی رواج بیشتری پیدا کرده است؛ روغن حیوانی طبیعی در بسته بندی های متنوعی به بازار فروش عرضه می گردد و با توجه به شیر حیوانی که از آن تهیه می گردد قیمت متفادتی دارد. این مرکز پخش کننده و صادر کننده روغن حیوانی اعلا در بازار های جهانی است.

مرکز صادرات روغن حیوانی اعلا

نکاتی مهم برای خرید روغن حیوانی

نکاتی مهم برای خرید روغن حیوانی روغن جزو کالا های پرمصرف در بین مردم جهان می باشد و به صراحت می توان گفت که بیشتر غذا ها توسط این محصول پخته و سرو می شوند؛ از این رو انتخاب روغن سالم و ارگانیک بسیار حائز اهمیت بوده و مردم باید در انتخاب این کالا ضروری دقت تمام به خرج دهند.

اگر بخواهیم به تاریخچه استفاده از روغن حیوانی توجه کنیم باید گفت که تا 1320 مردم فقط از این نوع روغن برای تهیه غذا استفاده می کردند و استفاده از روغن نباتی بین مردم ایران رایج نبود؛ ولی از آن سال به بعد با احداث کارخانجات روغن نباتی کم کم مصرف این محصول در بین مردم رواج پیدا کرد و با مصرف بیشتر روغن نباتی بسیاری از بیماری ها از قبیل سرطان، بیماری های قلبی و عروقی و … در بین مردم بیشتر دیده می شد.

روغن حیوانی علاوه بر مصارف خانگی، برای مصارف رستوران، هتل ها، دانشگاه ها، بیمارستان ها ‌و ..‌ نیز به کار می رود؛ روغن حیوانی که در کارخانجات تولید می گردد برخلاف سایر روغن هایی که به روش سنتی و در منزل تولید می شوند، بوی زننده ای ندارد و به همین دلیل در مصارف مختلف نیز قابل استفاده می باشد.

روغن حیوانی ممکن است از شیر تازه گاو، گاومیش، بز، گوسفند و سایر حیوانات اهلی تولید گردد ولی محبوب ترین و پرمصرف ترین آن روغن حیوانی تولید شده از شیر گاو است؛ روغن حیوانی گوسفندی بوی بیشتری نسبت به روغن زرد گاوی دارد از این رو میزان تقاضا روغن گاوی در بازار نسبتا بیشتر می باشد.

در تهیه روغن حیوانی خالص از هیچ گونه ماده شیمیایی مضر یا مواد نگهدارنده استفاده نمی گردد و تنها لاکتوز شیر در طی فرآوری آن گرفته می شود؛ زیرا برخی از مردم آنزیم های تجزیه کننده لاکتوز را در معده خود ندارند از این رو در صورت مصرف مواد خوراکی لاکتوز دچار حساسیت می شوند.

مقدار متعادل مصرف روغن حیوانی

مقدار متعادل مصرف روغن حیوانی مصرف متعادل و منظم روغن حیوانی می تواند از بروز بسیاری از امراض پیشگیری کند و فواید این محصول به قدری زیاد است که امروز با اگاهی بیشتر مردم از فواید این‌ محصول مصرف آن نیز بیشتر گردیده است؛ روغن حیوانی اصالتا روغن کرمانشاهی نیز نامیده می شود و بیشتر بازاریان این روغن را با نام روغن کرمانشاهی می شناسند.

با مصرف روغن حیوانی کالری و انرژی بیشتری نسبت به سایر روغن های نباتی در بدن تولید می گردد و مصرف این محصول برای کسانی که در طول روز بسیار پرکار می باشند می تواند یک منبع انرژی فوق العاده باشد؛ مصرف این نوع روغن برای کسانی که دائما با مشکل یبوست رو به رو هستند نیز بسیار موثر و مفید است.

روغن حیوانی ممکن است طعم متفاوتی داشته باشد؛ تغذیه دام یا گیاهانی که دام از آن ها تغذیه می کند تعیین کننده کیفیت نهایی این محصول است. گله های گوسفند در ایران بیشتر از مناطق مرتفع و پرعلف تغذیه می کنند به همین دلیل نیز روغن حیوانی گوسفندی تولید شده، طعم و مزه خاصی از گیاهان مطعر دارد و این نوع روغن حیوانی برای افراد با ذائقه خاص می باشد.

از نظر طب سنتی یکی از ارکان های افزایش طول عمر، جوانی و شادابی پوست استفاده از روغن حیوانی می باشد و اگر دقت کرده باشید در زمان های قدیم مردم بیشتر عمر می کردند و بسیاری از بیماری هایی که امروزه شایع هستند در آن زمان به اندک یافت می شد.

منظور از روغن حیوانی ارگانیک چیست؟

منظور از روغن حیوانی ارگانیک چیست؟ روغن حیوانی در دمای اتاق حالت جامد دارد و همان طور که گفته شد از شیر بسیاری از حیوانات اهلی تهیه می گردد؛ برای نگهداری این روغن نیازی به یخچال نیست و در دمای اتاق تا مدت زمان طولانی دوام و ماندگاری دارد، همچنین به دلیل تولید ارگانیک این محصول هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان ندارد و بالعکس در درمان بسیاری از بیماری ها نیز به کار می رود.

روغن حیوانی ارگانیک دارای خواص بیشماری برای استخوان سازی، سفید کردن پوست، کاهش کلسترول خون، کاهش غلظت خون، کاهش وزن بدن و همچنین نقش به سزایی در سم زدایی بدن از مواد مضر دارد؛ چربی هایی که در روغن حیوانی وجود دارد برخلاف چربی های روغن نباتی، از نوع غیر اشباع می باشند، این نوع چربی برای سلامت قلب بسیار مفید است زیرا تغذیه ی سلول های عضله قلب از نوع چربی غیر اشباع می باشد و این نوع چربی به وفور در روغن زرد حیوانی یافت می شود.

روغن حیوانی ارگانیک طعم و مزه خارق العاده ای به غذا ها می بخشد از این رو در جشن ها و مهمانی ها نیز می تواند هنگام پخت غذا مورد استفاده قرار گیرد؛ این محصول در بسته های مختلف حلبی، شیشه ای، پلاستیکی بسته بندی و سپس روانه بازار فروش می گردد.

قیمت باورنکردنی انواع روغن حیوانی اعلا

قیمت باورنکردنی انواع روغن حیوانی اعلا روغن حیوانی جزو پرمصرف ترین و پر کاربرد ترین روغن ها در آشپزخانه می باشد که علاوه بر مصرف خوراکی آن به خاطر مصارف دارویی فراوان نیز شهرت دارد؛ روغن حیوانی که در کشور ما تولید می شود از کیفیت اعلا برخوردار است از این رو توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

در استان های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کرمانشاه، کردستان، مازندران، همدان کارخانجات تولیدی روغن حیوانی موجود می باشند که بهترین این روغن را تولید و روانه بازار می کنند؛ به دلیل آگاهی این مردم از فواید روغن حیوانی این محصول خواهان زیادی در بازار های خارجی نیز دارد و بسیاری از کشور ها متقاضی آن می باشند.

قیمت روغن حیوانی به فاکتور های گوناگونی بستگی دارد؛ شیر دامی که روغن از آن گرفته می شود، نوع فرآوری و نوع بسته بندی این محصول از معیار های مهم در تعیین قیمت این محصول به شمار می روند.

ایران در تولید روغن حیوانی درجه یک به خودکفایی رسیده است؛ از این رو کشور ما علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور به روغن حیوانی، بخش قابل توجهی از آن را نیز به کشور های همسایه و اروپایی صادر می کند.

4

  1. سلام. وقتتون بخیر. من برای همکاری و خرید عمده چطوری باهاتون صحبت کنم؟؟

  2. یکی دیگر از خواص روغن حیوانی، کمک به سلامت چشم است.

    در حقیقت در روغن حیوانی مقادیر چشمگیر ویتامین A وجود دارد که برای مراقبت از چشم بسیار مفید است.

    «کاروتنوئیدها»، آنتی اکسیدان‌هایی هستند که در نابودی و خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد بسیار مؤثرند و رادیکال‌های آزاد به سلول‌های ماکولا (یا لکه‌ی زرد که بخشی از شبکیه است) آسیب می‌زنند؛ از این رو مصرف روغن حیوانی می‌تواند از بروز «دژنراسیون ماکولا» (تباهی لکه‌ی زرد) و پیشرفت آب مروارید جلوگیری کند. پیشنهاد میکنم حتما از این محصوا باکیفیت استفاده کنید

  3. سلام خسته نباشید میگم بهتون کیفیت کارهاتون رو چطور میشه ارزیابی کرد

  4. مگه چقدر تولید روغن زرد حیوانی در کشور دارید که می توانید این محصولات را به دیگر کشورها هم صادر کنید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما