مرکز خرید روغن زرد حیوانی

در حال حاضر روغن زرد حیوانی یکی از انواع روغن های مرغوب و رایج در کشور است که بسته به شرایط منطقه ای و آب و هوایی خاص در برخی نقاط مختلف کشور از رونق تولیدی وسیعی برخوردار است که مرکز خرید این محصول غذایی با ارزش سعی می کند تا با فعالیت های گسترده خود آن را با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب به صورت بسته بندی های متنوع در اوزان و اشکال مختلف و همچنین برندهای متفاوت در اختیار مشتریان داخلی و خارجی خود قرار دهد که از لحاظ صادراتی و اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

مرکز خرید روغن زرد حیوانی

مقایسه روغن حیوانی گوسفندی و گاوی

مقایسه روغن حیوانی گوسفندی و گاوی

امروزه روغن حیوانی بر گرفته از شیر گاو و گوسفند می باشد که از لحاظ مشخصات ظاهری با یکدیگر فرق داشته و بسته به نوع کاربرد، ذائقه و سلیقه افراد از بازار می توان آن را خریداری و مورد استفاده قرار داد.

لازم به ذکر است روغن حیوانی گوسفندی در مقایسه با روغن گاوی دارای رنگ سفید تر، عطر و طعم فوق العاده عالی، در مجاورت هوا سریع آب می شود و همچنین دارای طبعی گرم است که از لحاظ کیفیت و قیمت نسبت به روغن گاوی بهتر و بالاتر می باشد و نیز از محبوبیت زیادی بین دوستداران خاص خود برخوردار می باشد.

ضمنا روغن حیوانی گاوی دارای رنگ زرد و نسبت به نوع روغن گوسفندی از طعم و بوی کمتر و قیمت ارزان تری برخوردار است که در مجاورت هوا سریع سفت می شود و طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

افزایش طول عمر با استفاده از روغن حیوانی

افزایش طول عمر با استفاده از روغن حیوانی

امروزه روغن حیوانی از محبوبیت خاصی بین طرفداران خود برخوردار است که به دلیل مقوی و مغذی بودن و نیز سرشار بودن از خواص آنتی اکسیدانی زیاد و داشتن انواع ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی فراوان مانند: کلسیم، آهن، فسفر، فیبر، مس، روی، پتاسیم و غیره توانسته به درمان انواع بیماری ها کمک شایانی نماید و به طور کلی در حفظ سلامت بدن انسان و افزایش طول عمر بالای افراد بسیار حائز اهمیت باشد.

لازم به یادآوری است از انواع استان های تولید انواع روحن حیوانی استان کرمانشاه می باشد که به دلیل شرایط آب و هوایی خاص و نیز شرایط منطقه ای و مراتع زیاد و نیز شغل دامداری در این راستا از رونق تولیدی زیادی برخوردار می باشد و توانسته با این وجود روغن حیوانی گوسفندی و گاوی را با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده وارد بازارهای جهانی نماید که صادرات این محصول غذایی با ارزش باعث شده اقتصاد کشور را رونق بخشد.

همچنین روغن های حیوانی در هر نوعی بسته به علوفه ای که حیوان مصرف می کند دارای طعم و مزه متفاوت است که اغلب در فصل های مختلف سال از جمله بهار و پاییز پاییز از شیر تهیه می شود بنابراین چون در فصل بهار مراتع دارای علف های تازه و مرغوب هستند در نتیجه روغن بدست آمده کیفیت و طعم بهتری دارد از طرفی غالبا روغن گوسفندی کویر و کوهستانی خوش طعم تر از روغن گوسفندی شمال کشور است.

مشخصات روغن حیوانی مرغوب

مشخصات روغن حیوانی مرغوب

همان طور که ذکر شد روغن حیوانی مرغوب را می توان به روغن حیوانی کرمانشاه اختصاص داد که با وجود کیفیت بسیار بالا، تنوع طعم و مزه عالی و عطر و بوی خاصی که دارد توانسته نیاز اکثر بازارهای داخلی و خارجی را فراهم آورد و نیز سالانه در حجم و تناز بالا به اکثر کشورهای دنیا صادر شود که صادرات نقش مهمی در روند افزایش تولیدات بیشتر محصول، فروش و سود بیشتر آن، ایجاد بازارهای تجاری و رقابتی بین انواع برندهای ایرانی و نوع خارجی خود ایفا می نماید که در این صورت کمک بزرگی به اقتصاد کشور می باشد.

باید خاطر نشان کرد که روغن حیوانی خوش عطر، در طب سنتی از خواص و کاربرد زیادی برخوردار می باشد که به دلیل خواص بی نظیری که دارد می تواند مشکلات گوارشی، قلبی عروقی، فشار خون، یبوست، ناراحتی های مفصلی و عضلانی، پیشگیری از انواع سرطان ها و دیگر موارد بسیار حائز اهمیت می باشد که امروزه از محبوبیت زیادی بین طرفداران خاص خود برخوردار می باشد.

همچنین روغن حیوانی تازه، در انواع مختلفی از شیر و ماست حیواناتی مانند:گاو، گوسفند و بز تهیه می شود که هر کداماط مشخصات ظاهری خاصی برخوردار بوده و همچنین یکی از بهترین و مغذی ترین محصولات تولید شده رایج در کشور است که با تولیدات انبوهی که دارد زمینه را برای صادرات خود مهیا ساخته و به صورت بسته بندی های شکیل و زیبا به نوعی در اقتصاد کشور پیشرفت چشم گیری داشته است.

تولیدکنندگان بهترین انواع روغن زرد حیوانی

تولیدکنندگان بهترین انواع روغن زرد حیوانی

امروزه تولید روغن حیوانی تازه توسط زنان عشایر و زنان روستایی به صورت سنتی به وسیله دست با استفاده از ماست و دوغ تهیه می شود که این زنان ابتدا ماست را می جوشانند و پس از جمع آوری کره، وقتی به میزان لازم رسید آن را حرارت داده و کف روی آن را می گیرند و در آخر برای گرفتن ناخالصی های آن مقداری آرد روی آن می‌ریزند و ظرف را از روی آتش بر می دارند و در جای خنک قرار داده تا سرد شود.

بعد از این مرحله آن را درون مشک های که از پوست گوسفند یا بز درست کرده اند می ریزند، در این مشک ها هم ماندگاری طولانی تر دارد و هم عطر و طعم آن حفظ می شود. ضمنا روغنی که از این روش به دست می آید را می توان روغن حیوانی ارگانیک نامید زیرا در آن هیچ گونه مواد افزودنی به کار نرفته است.

باید خاطر نشان کرد که روغن حیوانی ممتاز، توسط تولید کنندگان از بهترین مواد اولیه ارگانیک و طبیعی بدست می آید چرا که برای سلامت بدن انسان بسیار حائز اهمیت بوده و طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است.

ناگفته نماند که تولید کنندگان انواع این محصول مرغوب و صادراتی را از طریق نمایندگی های معتبر و مجاز در سراسر کشور به صورت عمده و جزیی در اختیار مصرف کننده قرار می دهند که یکی از بهترین شیوه های خرید این محصول غذایی با ارزش از طریق فروشگاه ها و شبکه های اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری است که راه را برای خرید محصول برای مشتریان بسیار راحت وآسان کرده و باعث شده این محصول عمده بدون هیچ گونه هزینه جانبی به طور کاملا استاندارد، ارگانیک و بهداشتی در اختیار مصرف کننده قرار گیرد که طرفداران زیادی دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما