مرکز توزیع کره گاوی اصل

مراکز توزیع کره گاوی اصل را می توان در سراسر کشور مشاهده نمود و در صورت نیاز به خرید از آنها پرداخت اما معمولا در استان تهران می توان تعداد بیشتری از این مراکز کره گاوی را مشاهده نمود به این دلیل که بسیاری از تولیدکنندگان کره گاوی در این نقطه از کشور به فعالیت مشغول می باشند. برخی از این مراکز به دلیل دارا بودن ارتباط نزدیک با تولیدکنندگان توانسته اند قیمت های ارزان و مناسبی را در رابطه با این کره گاوی ارائه دهند چرا دیگر واسطه ای به میان نخواهد بود که افزایش قیمت ها را جهت کسب سود موجب شود.

مرکز توزیع کره گاوی اصل

کره گاوی اصل چگونه تهیه می گردد؟

کره گاوی اصل چگونه تهیه می گردد؟ کره ی گاوی همانطور که از نامش مشخص است از گاو به دست می آید در بعضی از موارد کره های به دست آمده اصل نیستند و با موادی مانند دنبه و یا چربی ترکیب می شوند که سبب پایین آمدن کیفیت کره می شود ولی برای تهیه ی کره ی گاوی اصل از شیر خالص گاو استفاده می شود و شیر بدون هیچ گونه مواد افزودنی تبدیل به ماست می شود.ماست بدست آمده بعد از چند روز می تواند برای تهیه ی کره مناسب باشد .

بعد از ترکیب ماست با مقدار کمی آب و نمک و تبدیل این ترکیب به دوغ مرحله ی کره گیری آغاز می شود دوغی که به اندازه ی کافی همزده شده است دارای مقدار زیادی کف خواهد شد که به اطراف ظرف می چسبد وقتی با این شکل از دوغ مواجه شدید می توانید با سرد کردن دوغ،که می تواند به وسیله ی حجم زیادی یخ شکل بگیرد کره ی موجود در دوغ به یکدیگر بچسبد و حجم زیادی از کره را تشکیل دهد کره ای که به این شکل به دست می آید حتما از کیفیت بالایی برخوردار است و میزان دوغ آن بسیار کم است و می توان گفت کره ی اصل است.

فروش مستقیم کره گاوی اصل

فروش مستقیم کره گاوی اصل با پیشرفت علم و تکنولوژی و دسترسی قشر زیادی از مردم به اینترنت و فضای مجازی، امروزه بازار خرید و فروش کره گاوی بسیار پررونق بوده و مشتریان زیادی استفبال می کنند و طرفداران کره گاوی اصل پرکیفیت در حال افزایش است که به دلیل مزایایی مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، خرید از این فروشگاه ها بسیار مقرون به صرفه می باشد و بعد از ثبت سفارش کره گاوی، محصول در اسرع وقت به نشانی مشتری ارسال می گردد.

فروشگاه اینترنتی ما کره گاوی را به صورت عمده و جزئی با برندهای معتبر داخلی و خارجی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مشتری قرار می دهد که در خرید و فروش هایی که به طور کلی انجام می شود قیمت پایین و مقرون به صرفه می باشد و دو طرف معامله سود بیشتری می برند و مشتری بیشتری جذب می شود.

2

  1. سلام وقت بخیر کره ی گاوی باید رنگش مثل رنگ تصویر باشه یه رنگ زرد کمرنگ و اگه رنگش با این تفاوت داشت احتمالا ناخالصی و خیلی اصل نیست با یه چیزی قاطی شده

  2. چرا بعضی مواقع که از شما کره گاوی را خریداری می کنم رنگ اون سفید هست و در بعضی مواقع رنگ اون زرد تر هست لطفاً به من اعلام کنید که کیفیت کدام یک از این محصولات بهتر هست و همون محصول را برام ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما