مرکز توزیع قره قروت محلی خالص

شاید بتوان از نوستالژیک ترین و خوشمزه ترین خوراکی های موجود در ایران به قره قروت اشاره کرد، قره قروت در اکثرا مناطق ایران با این نام ترکی به معنای کشک سیاه شناخته می‌شود و در بعضی مناطق نیز نام هاي مختلفي دارد. قره قروت محلی خالص از خوشمزه ترین نوع این خوراکی محبوب بود و از آن میتوان در طبخ انواع غذا ها و آش و خورشت ها استفاده کرد، از نوع یکم شیرین آن عنوان شیرینی طبیعی در کنار چای استفاده کرد و یا به عنوان‌ یک میان وعده خوشمزه و مفید در طول روز آنرا مصرف نمود.

مرکز توزیع قره قروت محلی خالص

تاثیر قره قروت محلی بر سلامتی

تاثیر قره قروت محلی بر سلامتی قره قروت محلی خالص تازه که با رعایت نکات بهداشتی تهیه شده باشد آنقدر طعم دل انگیزی دارد که کمتر کسی می‌ تواند از مصرف و خوردن آن بگذرد قره قروت یک فراورده لبنی از خانواده ماست و دوغ میباشد که طرز تهیه راحتی داشته و می‌توان آنرا بصورت سنتی و محلی در منزل نیز درست کرد. از غلیظ شدن باقی مانده آب دوغ یا ماست تهیه می‌ شود.

قره قروت به دلیل مزه نسبتا ترشی که دارد تقریبا مطابق ذائقه کودکان است و آنرا می‌توان به عنوان یک منبع غنی کلسیم به کودکان داد، قره قروت حاوی مقدار بالایی کلسیم میباشد و در رشد استخوان ها و استحکام اسکلت بدنی نقش مهمی دارد، از پوکی. استخوان نیز جلوگیری کند.

استفاده بیش از حد آن ممکن به دندان ها آسیب بزند اما استفاده از آن در حد نرمال بسیار مفید میباشد. علاوه بر آن با داشتن باکتری‌ های مفید برای لوله گوارش باعث تنظیم کار آن و بهبود عملکرد کلی لوله گوارش می‌شود.

اگر دچار افت فشار و کمبود انرژی هستید استفاده از قره قروت برای شما ضروری بوده و آنرا توصیه می‌ کنیم. قره قروت ها نوع کم ترش یا نسبتا شیرین نیز دارند که به دلیل قند طبیعی آن برای افرادی که تمایل به مصرف قند در کنار چای نداشته با منع مصرف قند دارند بسیار مفید میباشد. و می‌ تواند جایگزین قند و شکر شود.

تولیدکننده عمده قره قروت محلی خالص

تولیدکننده عمده قره قروت محلی خالص برای خرید انواع قره قروت بهداشتی و محلی اصل با کیفیت بالا و تضمین قیمت و مواد اولیه استفاده شده در تهیه قره قروت به مجموعه های بازرگانی تولید قره قروت محلی تازه مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم در خصوص انواع قره قروت، صحت کار مجموعه و بهداشت محیط و پاستوریزه بودن محصول، همچنین پس از استعلام قیمت از فروشندگان این محصولات خرید خود را نهایی کنید و از مزه دلپذیر و خواص بی نذیر این کشک سیاه رنگ نهایت بهره را ببرید. پیروز و سلامت باشید.

2

  1. بچه که بودم خیلی از این مدل میخریدم و دوست داشتم آنقدر از این قره قروتا میخوردم که دل درد میگرفتم واقعا خیلی خوشمزه آن و طعمشون بی نظیره

  2. بسته های کوچک قره قروت محلی برای کودکان بسیار مناسب هستند و آنها از خوردن این خوراکی خوشمزه و ترش لذت میبرند من از اینکه این محصولات را خریداری کردم بسیار راضی هستم و سعی می کنم که از این محصولات بیشتر خریداری کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما