مرکز توزیع قره قروت سنتی

مرکز قره قروت سنتی اغلب در شهرهایی است که صنعت دامپروری رواج دارد، این صنعت دارای فواید فراوانی است،ماست، شیر، پنیر،کره، انواع روغن حیوانی و قره قروت که یک هله هوله خوش مزه است که در گذشته هم در بین مردم به عنوان یک داروی سنتی مورد استفاده قرار می گرفته است.

مراکز توزیع قره قروت اصل با هدف رواج خوراکی های خوشمزه و فاقد نگه دارنده، تامین ویتامین دی مورد نیاز بدن و کنترل فشار خون اقدام به دریافت ماست و دوغ از لبنیاتی ها کرده و تولید و توزیع این ماده خوش خوراک را رواج می دهند.عرضه عمده این ماده باعث شناسایی بازارهای دنیا شده و در داخل و خارج از کشور بازارهایی به دست می آورند.

مرکز توزیع قره قروت سنتی

قره قروت سنتی چگونه تهیه می شود؟

قره قروت سنتی چگونه تهیه می شود؟

قره قروت بدون ناخالصی اغلب از ماست چکیده بدون آب و دوغ به دست می آید، اغلب کسانی که در حوالی دامداری های بزرگ زندگی می کنند یا خانواده هایی که دارای دام محلی هستند، اقدام به ساخت این خوراکی خوش طعم می نمایند.

ماست ظاهرا سفید است اما اگر آب آن به آرامی جوشانیده شود، به تدریج رنگ قهوه‌ای به خود گرفته و طعم بسیار خوشی دارد،مزه نیم ترشی داشته و گاهی به دندان می چسبد، مثل لواشک چسبان و عالی است. ماست پس از چند روز ممکن است آب ترش بیاندازد,پس از آب انداختن آب ترش آن گرفته شده و داخل ظرف صاف می گردد.

پس از زلال شدن در ظرف دیگری ریخته می شود و دریک دیگ ریخته و روی آتش می رود، آتشی ملایم و بی واسطه،مدتی جوشیده و سپس باید با یک قاشق چوبی از آن مراقبت کرد تا به ته ظرف نچسبد، پس از آنکه کاملا قهوه ای رنگ شد، داخل یک ظرف رو باز ریخته و بریده می شود.

مدتی باید روی یک سینی می ماند تا سرد شود پس از آن تکه های بزرگتر به تکه های کوچک تر تبدیل شده و راهی بسته بندی خانگی یا کارخانه ای برای نگه داری می شود.

این ماده خوش طعم از دوغ هم گرفته می شود، دوغ را کمی آب داده و خوب مخلوط می کنند تا دوغ چربی خود را پس بیاندازد و سپس از صافی گذرانده و روی آتش ملایم می گذارند.

هنگام جوشیدن باید کسی مرتب کنار ظرف ایستاده و آن را به هم بزند زیرا ممکن است ظرف ته بگیرد و ارزش آن هم از دست برود و ظرف هم بسوزد، آتش تند و بی واسطه مایع را زود می چسباند و شکل گیری ماده به خوبی انجام نشده و ممکن است شما مناسبی نداشته باشد.

تنظیم قند خون با خوردن قره قروت

تنظیم قند خون با خوردن قره قروت

قره قروت گوسفندی یکی از انواع قره قروت است که به علت دارا بودن نوعی انسولین برای کاهش قند بسیار مفید است، چربی کبد را کم کرده و نشاط آور است, در روده تسهیل ایجاد کرده و بسیار خوشمزه است، به علت اینکه ریشه اصلی آن ماست است،حاوی مقدار زیادی ویتامین دی است.

این خوراکی ترش مزه بوده و به علت دارا بودن نوعی انسولین،قند خون و تهوع صبحگاهی را درمان می کند،چون که حاوی مقدار زیادی ویتامین است که تهوع را کم می کند،از طرفی دارای کلسیم بسیار زیادی است که برای بدن بسیار مفید است.

داشتن قند خون باعث افسردگی، بی حالی، خستگی مفرط می شود، بی خوابی، تکرر ادرار از جمله عوارض قند است که با مصرف این کشک سیاه رو به بهبود رفته و به عنوان یک مکمل استفاده می شود.

مصرف زیاد این ماده هم عوارضی مانند افت فشار خون، ناراحتی معده و سرد مزاجی دارد که برای کودکان مصرف زیاد آن توصیه نمی شود، از طرفی مصرف غیر استاندارد آن رژیم غذایی و گوارش فرد را به هم ریخته و موجب اضطراب و دل درد مبهم می گردد.

با مواد مغذی قره قروت آشنا شوید

با مواد مغذی قره قروت آشنا شوید

این ماده خواص دوغ را به همراه دارد،از پوکی استخوان جلو گیری کرده و دارای مقدار زیادی کلسیم است.دارای انواع ویتامین و قند طبیعی است ،دارای نوعی اسید است که گوارش را ضد عفونی می کند.

حاوی مقدار زیادی لاکتوز است که از نوعی قند طبیعی است ، دارای چند نوع آنزیم است که در کبد دیده می شود،در کودکانی که رویش موی خوبی در زیر ۵ سالگی ندارند، به عنوان مزه مکمل استفاده می گردد.از فرآورده های شیر است ضمن اینکه نشاط آور و شادی بخش است و به عنوان محرک جنسی هم استفاده می شود.

این ماده که گاهی قرمز مایل به قهوه‌ای هم دیده می شود مانند خشکبار در قدیم به عنوان مزه در جیب های سالمندان دیده می شد که باعث افزایش قدرت مقاومت استخوان و ناخن می گردد.قره قروت دارای باکتری مفید تبدیل شیر به ماست است که در روده جایگاه خویش را یافته و به عنوان ملین هم ایفای نقش می کند.

قره قروت یا کشک سیاه در گذشته به عنوان یک وعده کم عصرانه مصرف می شده است اما امروزه توصیه می شود که به میزان زیاد مصرف نشود،زیرا در بعضی موارد نمک زیادی داشته و موجب افزایش فشار خون می شود که افزایش فشارخون هم بر روی کلیه اثر منفی دارد.

عمده فروشان انواع قره قروت سنتی

عمده فروشان انواع قره قروت سنتی

عمده فروشان قره قروت صنعتی با هدف جلب بازار داخلی و خارجی اقدام به تهیه قره قروت طبیعی از دامداری ها نموده تا هم در آمد زایی کرده و از طرفی محصولات لبنی را به جهان بشناسانند.این عمده فروشان با شناسایی مشتریان خود اقدام به ارسال قره قروت می نمایند.

این ماده خوش رنگ و خوش طعم در تمام فروشگاه‌های مجاز لبنیاتی، لوازم خوراکی، ماست بندی ها، شرکت های بزرگ تولید پنیر و ماست صنعتی دیده می شود، با بسته بندی های شیک و تکه های متفاوت،این ماده خوش بر و رو با یک ثبت سفارش در سایت شرکتهای تولید کننده آسان به دست مشتری می رسد.

شرایط نگهداری این محصول این است که اگر در فصل گرم سال در یخچال نگه داری شود هیچ گونه آسیبی نمی بیند.ضمن اینکه ممکن است در هوای بیرون هم خراب نشود.این فروشندگان عمده که اغلب در مناطق سرد کشور هستند، این محصول را تولید و به کل کشور ارسال می کنند.

قره قروت صادراتی اغلب به کشورهای عربی و حوزه خلیج فارس با طی مراحل قانونی و شرایط نگه داری صادر شده و با ثبت سفارش اینترنتی هم انجام می شود،این صادرات باعث ارز آوری و افزایش اشتغال و رونق اقتصاد می گردد.

این فروشندگان عمده قره قروت را با بهترین بسته بندی و محافظت بهداشتی به مقصد می رسانند تا هم برند خود را بشناسانند هم در آمد بیشتری داشته باشند.

9

  1. سلام خسته نباشید به تمامی عزیزانی که به کیفیت و اصالت کالا اهمیت می دهند و خواستار پشتیبانی کامل فروشنده هستند پیشنهاد می کنم خرید از این فروشگاه را در اهداف خود قرار دهند زیرا علاوه بر خدمات خوب و سریع قیمت های باور نکردنی نیز دارند سپاس بی پایان از سایت خوب شما

  2. ا خورن روزانه مقداری از قارا به عنوان یکی از میان وعده های خود شما اگر از فشار خون یا چربی خون بالایی برخوردار هستید می توانید این معضل را کنترل و فاز فشارخونی متعادل برخوردار شوید این محصول فشار خون شما و سلامت قلب و عروق شما را تضمین می کند و به این منظور شما می توانید از خرید قارا کیلویی بهره مند و ار طعم عالی و خواص بی نظیر این شیرینی سنتی بختیاری بهره ببرید.

  3. سلام خسته نباشید من میخوام بازم از این کار سفارش بدم اینجا نظرمو گذاشتم که بقیه بدونن واقعا فوقالعاده است کیفیت

  4. سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز
    بسیار باعث افتخار هست با مجموعه ای آشنا شدم که یکی از پرفروش ترین و بهترین فروشگاه ها در سراسر ایران هستند.

  5. سلام من از این فروشگاه محصولاتمو خریدم واز اینکه محصولاتشون اینقدر سریع و راحت کالا به دستم رسید راضیم

  6. من نزدیک به 2 ساله از این فروشگاه خرید دارم، اینقدر خرید از این فروشگاه راحته که به خیلی از دوستامم پیشنهاد کردم و اونها هم با من هم نظرند.

  7. قره قروت بدون ناخالصی اغلب از ماست چکیده بدون آب و دوغ به دست می آید، اغلب کسانی که در حوالی دامداری های بزرگ زندگی می کنند یا خانواده هایی که دارای دام محلی هستند، اقدام به ساخت این خوراکی خوش طعم می نمایند.

  8. قره قروت سنتی داروی خواص بیشماری است و مزه و طعم بسیار دلپذیری داره من توصیه می کنم که حتما از این محصول خریداری و استفاده کنید مخصوصاً قره قروت برای خوشمزه کردن انواع آش و حلیم کاربرد و استفاده دارد.

  9. آیا سایت شمام قره قروت مایع رو هم برای فروش دار اگر برای فروش دارین بسته بندی های شما به چه نحوی هست آیا پلاستیکی است و آیا شیشه ای و بسته های شما چند گرمی و چند کیلویی هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما