مرکز توزیع قارا عشایری درجه یک

مرکز توزیع قارا عشایری درجه یک این نوع لبنیات ترش و سالم را که یکی از محصولات عشایر غرب کشور می‌باشد به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها در سراسر کشور در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد تا آنها با خرید مستقیم، این محصول را با نازلترین قیمت و در عین حال بهترین کیفیت خریداری نمایند. قارا یا قره قروت یکی از مهم ترین محصولات عشایر غرب کشور می باشد که هنوز هم از بهترین مواد اولیه طبیعی و به صورت سنتی توسط عشایر زحمت کش تهیه می شود و می تواند یک جایگزین مناسب و سالم برای انواع ترشک های صنعتی باشد.

مرکز توزیع قارا عشایری درجه یک

روش هایی برای نگهداری از قارا عشایری درجه یک

روش هایی برای نگهداری از قارا عشایری درجه یک قارا یکی از انواع فرآورده‌های لبنی معروف پر طرفدار و همچنین جزء مهمترین محصولات و حتی سوغات استانهای غرب کشور می باشد. این استانها به دلیل آب و هوای مطلوبی که دارند برای چرای گوسفندان و گاوها مناسب می باشند و همین دلیل به صورت انبوه در این استان های کشور تولید و به بازار عرضه می شود که مشتریان بسیاری دارد و بازار فروش آن رونق فراوانی گرفته است.

قارا از آب ماست و دوغ بعد از ریختن در کیسه و جوشاندن آب آن به دست می آید که طعم و مزه ای ترش دارد ولی در عین ترش بودن طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد با شنیدن نام قره‌ قروت دهانشان آب می افتد.

قارا در دو نوع ترش و شیرین تولید تهیه می شود که دارای رنگ سیاه یا قهوه ای است ولی گاهی به رنگ زرد و سفید نیز تولید می شود و معمولاً آن را به صورت تازه بسته بندی می کنند که مشتری پسند تر است ولی باید در جای خنک و خشک نگهداری شود تا زود کپک نزند. برخی از افراد قارا را خشک می کنند که حالت پفکی دارد و با گذاشتن آن در دهان آب می شود در این صورت ماندگاری قارا بیشتر می باشد و مدت زمان بیشتری می توان آن را نگه داشت.

فواید استفاده از قارا عشایری برای سلامت پوست

فواید استفاده از قارا عشایری برای سلامت پوست قارا یکی از انواع خوراکی های ترش مزه است که دارای کلسیم بالایی می‌باشد و معمولاً آن را به عنوان یک خوراکی یا میان وعده مورد استفاده قرار می دهند ولی در پخت غذاهایی مانند انواع کباب برای مزه دار کردن گوشت می‌توان به جای آبلیمو از آن استفاده نمود.

قارا خواص و فواید بسیاری برای بدن دارد از جمله:

  • داشتن کلسیم بالا که مهم ترین خاصیت قارا می باشد
  • مفید برای افراد مبتلا به چربی خون
  • متعادل کننده فشار خون
  • بالا بردن مقاومت بدن در برابر عفونت ها و تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  • کمک به تسریع هضم غذا
  • مفید برای یبوست
  • کنترل کننده قند خون و برطرف کننده تشنگی
  • ضد عفونی کننده دستگاه گوارش و مانع از رشد و نمو باکتری های مضر

علاوه بر خواصی که ذکر شد قارا برای سلامتی پوست نیز مفید می باشد که می توان آن را هم به صورت خوراکی مصرف کرد و هم به‌ صورت موضعی روی پوست قرار داد که باعث سفیدتر شدن و شادابی پوست می شود و در زمان های قدیم برخی از بانوان هنگام استحمام قارا را روی پوست خود می مالیدند و چند دقیقه ای صبر می کردند و بعد بدن خود را آبکشی می کردند.

فروشگاه مرکزی قارا عشایری درجه یک

فروشگاه مرکزی قارا عشایری درجه یک فروشگاه مرکزی قارا درجه یک این محصول عشایر غرب کشور را که دارای مشتریان بسیار زیادی می باشد به صورت مستقیم در سراسر کشور در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد. علاوه بر فروش قارا به صورت مستقیم که شما با مراجعه به فروشگاه های مرکزی می توانید قارا را خریداری نمایید فروش از طریق وب سایت های معتبر ما نیز امکان پذیر است و شما می توانید با مراجعه به وب سایت ما محصول مورد نظر خود را انتخاب و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید که در این صورت در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید.

1

  1. قره قروت محلی گاوی از بهترین نمونه های قره قروت می باشد که مراکز خرید بسیار زیادی دارد و این مراکز قره قروت درجه یک را به صورت بسته بندی شده از خود تولید کننده دریافت می کنند و به عنوان یک واسطه ای فوق العاده خوب این نمونه قره قروت های درجه یک محلی گاوی را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب مورد استفاده خود قرار می دهند که این نکته برای خریدار قره قروت بسیار مهم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما