مرجع فروش قارا بشکن اصل

کسانی که به چهارمحال بختیاری سفر کرده باشند با این سوغاتی خوش مزه آشنا هستند. قارا بشکن یکی از تنقلات شیرین است که با شیر به ویژه شیر گوسفندی تهیه می شود، برای شیرین کردن آن از شکر یا عسل استفاده می کنند. در ادامه بیشتر با خواص و طرز تهیه این خوراکی خوش مزه آشنا خواهیم شد.

قارا بشکن اصل را تنها از مرجع تولید ما خریداری کنید و به شما این اطمینان را می دهیم که کاملا بهداشتی و از مواد اولیه تازه تولید می شود.

مرجع فروش قارا بشکن اصل

بهترین انواع قارابشکن برای سوغات

بهترین انواع قارابشکن برای سوغات قارابشکن عشایری خوش طعم ترین نوع قارا بشکن است یرا دام های این قوم از علوفه های کوهی تغذیه می شوند، شیر و سایر فراورده های لبنی آن ها عطر و طعم بی نظیری دارد. اما چرا قارا بشکن بهترین سوغاتی چهارمحال بختیاری است چون بیشتر مردم ایران خوراکی های شیرین و خوش مزه را دوست دارند به همین دلیل خوراکی ها بهترین سوغاتی ها هستند و کسی که به این استان سفر کند نمی تواند از قارا بشکن بگذرد. کسی که برای اولین بار با قارابشکن آشنا می شود برایش سوال پیش می آید کدام نوع از این خوراکی خوش عطر را بخرم؟ بیاید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که همه انواع قارا بشکن ها خوش مزه هستند و هر کدام از آن ها طرفدار های خاص خود را دارد و همه آن ها بهترین سوغاتی هستند. چون به روش های مختلف تهیه می شود برخی از آن ها چرب تر هستند و برخی چربی کم تری دارند.

تفوتی که بین انواع قارا بشکن ها وجود در در نوع شیرین کننده آن ها است، اما امروزه به دلایل اقتصادی کمتر از عسل یا شیره توت استفاده می کنند و بیشتر از شیره شکر استفاده می کنند زیرا مقرون به صرفه تر است و هیچ تاثیری در کیفیت محصول ما ندارد و شما هر نوع قارا بشکن را دوست داشتید می توانید خریداری کنید.

تفاوت دیگری که در بین قارابشکن ها وجود دارد نوع شیر آن ها است زیرا ممکن است گوسفندی باشد یا گاوی.

خواص قارابشکن در بارداری

خواص قارابشکن در بارداری شاید برایتان جالب باشد که بدانید قارا بشکن جز خانواده قره قورت است در حالی که قره قورت ترش است اما این خوراکی بسیار شیرین است.

قارابشکن سنتی با آب پنیر تهیه می شود و از طرفی می دانید‌ که آب پنیر سرشار از مواد مغذی مانند کلسیم و آهن است. این دو ماده معدنی برای دوران بارداری بسیار حائز اهمیت است و با مصرف قارا بشکن بخشی از نیاز روزانه کلسیم و آهن تامین می شود.

قارا بشکن به واسطه آهنی که دارد در خون سازی هم دخالت دارد و به‌ میزان قابل توجهی خون سازی در دوران بارداری را افزایش می دهد.

علاوه بر این قارا بشکن حاوی شکر یا شیرین کننده های دیگر است بنابراین بخشی از کربوهیدرات مورد نیاز بدن را نیز تامین می کند، این خوراکی پر طرفدار انتخاب بسیار مناسبی برای میان وعده است.

قارا بشکن را هم از شیر گاو و هم از شیر گوسفند تهیه کنیم اما کدام یک از این ها برای دوران بارداری مناسب تر است و یا این که تاثیر یکسانی دارند؟

قارا شکنی که از شیر گوسفندی تهیه شده است برای دوران بارداری مناسب تر است و البته بین بقیه گروه ها نیز طرفدار بیشتری دارد زیرا شیر گوسفندی راحت تر هضم می شود و مشکل گوارشی خاصی ایجاد نمی کند. از طرفی آب پنیر گوسفندی چربی کم تری دارد و خوش مزه تر است.

اگر برای شیرین کردن قارابشکن از شیره توت استفاده شود خواص آن دو چندان‌خواهد شد و درمان بیماری هایی مانند آنمی هم بسیار مناسب است.

قارابشکن چگونه درست می شود؟

قارابشکن چگونه درست می شود؟ طرز تهیه یک قارابشکن تازه و خوش مزه بسیار ساده است و مواد اولیه آن را می توانید به راحتی پیدا کنید. ما در این قسمت سعی داریم ساده ترین و بهترین شیوه درست کردن قارابشکن را به شما عزیزان آموزش دهیم.

ابتدا آب پنیر را از صافی رد می کنیم که کامل صاف باشد و باید به این نکته توجه کنیم که آب پنیر نباید خیلی شور باشد، اگر آب پنیر در دست رس نبود می توانید از آب ماست نیز استفاده کنید، برای این کار ابتدا ماست را داخل پارچه ای نخی ریخته و یک شی سنگین روی آن قرار دهید تا آب آن چکیده شود.

آب ماست یا پنیر را روی اجاق با شعله ملایم قرار می دهید تا جایی که غلیظ شود و در آخر چند شاخه شیرین بیان و شیرین کننده هایی مثل شکر، عسل، نبات، آب توت به آن اضافه کنید. هر یک از این مواد خواص منحصر به فردی به قارابشکن می دهد، برای مثال شیرین بیان علاوه بر ملس کردن، برای معده و معده درد بسیار موثر است. قارابشکن را در ظرفی بریزید و در یخچال بگذارید. بعد از چند ساعت این خوراکی خوشمزه آماده خوردن است و می توانید آن را نوش جان کنید.

همان طور که گفتیم‌ برای میان وعده بسیار مناسب است و آن را ناشتا نخورید چون ممکن است که دچار افت فشار خون شوید.

توزیع کنندگان انواع قارا بشکن اصل

توزیع کنندگان انواع قارا بشکن اصل با این که ما طرز درست کردن قارابشکن اصل را خدمت شما عزیزان عرض کردیم شاید برخی ها شرایط درست کردن آن را نداشته باشند اصلا نگران نباشید شما می توانید آن را از فروشگاه و تولیدی ما با بهترین کیفیت خریداری و نوش جان کنید. ما برای تولیدات خود از بهترین شیر ها استفاده می کنیم و تمامی اصول بهداشتی را رعایت می کنیم.

اگر به مرکز ما مراجعه فرمایید خواهید دید که انواع قارا بشکن ها را می توانید در این مرکز پیدا کنید و هر طعم و مزه ای را که دوست دارید می توانید انتخاب کنید و در قسمت های قبل هم عرض کردیم که هر یک از این شیرین کننده ها خواص به خصوصی را به قارا بشکن می افزایند.

ما محصولات خود را در اندازه های مختلف بسته بندی می کنیم و شا به اندازه نیاز خود خرید کنید و این مژده را به شما می دهیم که شما می توانید به صورت غیر حضوری نیز خرید کنید زیرا امروزه مشغله های کاری بسیار زیاد است عموم مردم فرصت خرید کردن را ندارند اما با این روش در هر ساعت از شبانه روز می توانید سفارش خود را ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان آن را درب منزل تحویل بگیرید.

امتیاز دیگری که مرکز خرید ما دارد این است که شما می توانید قارا بشکن دلخواه خودتان را در با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت خریداری کنید.

2

  1. آیا این محصول را میشه صادر کرد و محصولی مناسب برای صادرات هست و اگر شما اطلاعاتی در این زمینه دارید لطفاً به من همه اعلام کنید تا بتونم وارد صادرات این محصول شوم؟

  2. چند نمونه قارابشکن در کل کشور تهیه و تولید میشه و کدام یک از این محصولات بهترین و باکیفیت ترین قارابشکن ها هستند آیا قارابشکن رنگ تیره خاصیت و کیفیت بهتری داره یا قارابشکن رنگ روشن لطفاً پاسخ سوالات را در واتساپ بدید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما