مراکز پخش قره قروت سنتی عمده

قره قروت یکی از خوشمزه ترین و خوش خوراک ترین نوع چاشنی برای غذاهای ایرانی محصوب می شود و از این رو طرفدران زیادی پیدا کرده است. مراکز پخش قره قروت آن را به صورت فمده و در وزن های مختلف و با کیفیت بالا در بین فروشگاه ها و مراکز خرید این محصول توزع می کنند و نقش مهمی در نیاز بازار دارند. افراد برای خرید و سفارش قره قروت سنتی عمده می توانند با شماره تماس های که در سایت منتخب ما موجود است تماس گرفته و محصول خود را سفارش دهند.

مراکز پخش قره قروت سنتی عمده

تفاوت قره قروت گاوی با گوسفندی چیست؟

تفاوت قره قروت گاوی با گوسفندی چیست؟ قره قروت یک نوع لبنیات است که از آب ماست و یا دوغ درست می شود و در بسیاری از شهرها از این نوع محصول به عنوان میان وعده و حتی وعده های غذای استفاده می کنند. از قره قروت به عنوان چاشنی در غذاهای ایرانی مانند انواع آش هابرای ترش مزه کردن آش و سوپ استفاده می شود و بعضی ها آن را به صورت خالی و مثل لواشک استفاده می کنند در کل یکی از بهترین چاشنی ها محصوب می شود که خاصیت فوق العاده زیادی برای افراد از جمله کودکان دارد که باید دقت شود در خوردن آن زیاده روی نشود. انواع قره قروت به روش های مختلفی تولید می شود که می توان قره قروت گوسفندی و گاوی نام برد که هر کدام طعم و مزه خاص خود را دارند و تفاوت های با هم دارند که در اینجا به این تفاوت ها می پردازیم:

یکی از مهمترین و بارز ترین تفاوت قره قروت گوسفندی و گاوی، قیمت این محصول است. قره قروت گوسفندی به دلیل اینکه در طول سال در زمان محدود می توان از شیر گوسفند استفاده کرد در نتیجه قره قروت کمتری از این محصول می شود تولید کرد پس کمبود این محصول عامل گران بودن این محصول می تواند باشد. ولی گاوی در تمام فصل ها شیر آن در دسترس است و می توان این محصول را تولید کرد.

از دیگر تفاوت این دو محصول مزاج آن ها می باشد تجربه در طول چند سال استفاده کردن از این محصول نشان داده است که قره قروت گاوی برای افرادی که دارای مشکلات روده و معده هستند مناسب تر است زیرا قره قروت گوسفندی ترش تر است و خاصیت اسیدی بالاتری دارد و مناسب افرادی که ناراحتی معده دارند نمی باشد.

سفارش مستقیم قره قروت سنتی عمده

سفارش مستقیم قره قروت سنتی عمده تولید قره قروت با دو روش انجام می شود. یک تولید در کارخانه و دوم اینکه به صورت سنتی و به دست کشاورزان و دامداران محلی تولید می شود که هر کدام از این روش ها مورد پسند افراد قرار دارد برای سفارش این محصول بهترین و مناسب ترین آن به صورت آنلاین می باشد زیرا این محصول به صورت مستقیم از تولید کننده له دست مصرف کننده می باشد در این روش از سفارش، محصول به صورت عمده هم قابل سفارش می باشد که این می تواند از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه و مناسب باشد. برای این منظور می توانید به سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما