مراکز توزیع قارابشکن اصل عمده

قارابشکن عمده از جمله محصولاتی است که توسط عشایر تهیه می شود. این نوع از محصولات بسیار خوشمزه و با کیفیت هستند و از زمان های دور در ایران تهیه می شده است. در سال های اخیر قارابشکن توسط کارخانه ها و کارگاه های تولیدی نیز به صورت انبوه تولید و روانه بازار می‌ شود. اما همانطور که گفته شد بهترین مراکز توزیع قارابشکن اصل عشایر می باشند. طعم و مزه قارابشکن برخلاف قرقروت که ترش می باشد ،شیرین است.

مراکز توزیع قارابشکن اصل عمده

طرز تهیه قارابشکن با شیره انگور

طرز تهیه قارابشکن با شیره انگور

برای تهیه قارابشکن در ابتدا آب پنیر و یا ماست را در ظرفی می گیرند. سپس آن را بر روی حرارت گذاشته، می گذارند تا کمی به جوش آید. مزه ترشی در این حالت می گیرد که همان قرقروت است. اما قبل از اینکه آنها را از روی حرارت بر دارند مقداری شیره انگور به آن اضافه می‌ کنند تا طعم آن را عوض کنند. در این حالت به صورت شکلات در می‌ آيد. این محصول بسیار خوشمزه و در عین حال برای کودکان مناسب است. زیرا که با خوردن این محصول می توان مقادیر زیادی کلسیم برای تقویت استخوان ها و دندان‌ های کودکان تامین کرد.

حتی افراد بزرگسال نیز می‌ توانند از قارابشکن استفاده کنند، تا از پوکی استخوان در آنها جلوگیری شود. بعد از این که قارابشکن تهیه شد حالت جامد و نرم پیدا میکند و آنها را به صورت های گوناگون شکل می‌ دهند و در مکان های خشک و خنک نگهداری می کنند. قارابشکن یکی از محصولاتی است که از شیر تهیه می‌ شود و برای افرادی که به لاکتوز شیر حساسیت دارند ،مناسب است. این محصول تمامی خواص شیر را دارد اما فرد را نسبت به حساسیت محافظت می کند. زیرا که لاکتوز شیر با حرارت از بین می‌ رود و تا حد زیادی کاهش پیدا می‌ کند و به همین دلیل استفاده کردن از قارابشکن برای افرادی که به شیر حساسیت دارند، توصیه می شود.

قارابشکن اصل چه طبعی دارد؟

قارابشکن اصل چه طبعی دارد؟

قارابشکن همانند قرقروت طبعی سرد و خشک دارد. البته اگر از شیره انگور در آن استفاده شود ،طبع آن کمی متعادل تر می شود. زیرا که شیره انگور طبعی گرم دارد. همراه شدن این دو ماده غذایی علاوه بر اینکه طبع قارابشکن اصل را متعادل می کند، مزه و طعم منحصر به فردی به آن می‌ دهد. به دلیل سنتی بودن قارابشکن میتوان این محصول را به صورت صادراتی به دیگر کشورها عرضه نمود. صادرات قارابشکن به سایر کشورهای همسایه از جمله کشورهای عراق و پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس انجام می‌ شود.

همچنین بسیاری از کشورهای اروپایی هستند که این محصول پر فایده را خریداری می کنند .قارابشکن از شیره انگور، شیره توت و حتی شکر تهیه می‌ شود .مزه و طعم مناسبی دارد و بیشتر شبیه شکلات ها بسته بندی می شود. قارابشکن شیرین برای کودکان بسیار مناسب است. زیرا که کودکان مزه شیرین را بسیار دوست دارد و قارابشکن با داشتن مزه مناسب می‌ تواند ،جزو تنقلاتی باشد که بسیار مفید است و برای کودکان طعم خوبی دارد.

خوردن قرقروت ممکن است که باعث می‌ شود تا فرد فشارش بیافتد. زیرا مزه ترشی دارد اما خوردن قارابشکن این مزیت را به همراه دارد که باعث افت فشار در افراد نمی شود. قارابشکن در رنگهای سفید، قهوه ای و کرمی تولید می شود.

صادر کننده بهترین قارابشکن اصل عمده

صادر کننده بهترین قارابشکن اصل عمده

بهترین تولید کنندگان قارابشکن عشایر هستند .اما بسیاری از شرکت ها و کارخانه ها به تولید قارابشکن به صورت عمده اقدام می‌ کند تا بتواند این محصول را به سایر کشورها صادر کنند. صادرات قارابشکن و محصولات لبنی ارز آوری فراوانی برای ایران دارد. بهترین قارابشکن در استان چهارمحال و بختیاری تولید می‌ شود. تولید اینگونه قارابشکن ها به صورت بهداشتی انجام می شود و به صورت عمده به سایر کشورها عرضه می‌ شود.

بسیاری از کارخانه‌ ها و شرکت‌ هایی که به تولید قارابشکن اقدام می‌ کنند در سال های اخیر به طراحی سایت های معتبر اقدام کرده اند تا بتوانند محصولات با کیفیت خود را به مصرف کنندگان معرفی نمایند .آنها را با قیمت مناسبی در اختیار مصرف‌ کنندگان قرار دهند. خرید اینترنتی هم در هزینه ها و هم در وقت افراد صرفه جویی می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما