قیمت کشک عشایری درجه یک

کشک یکی از مواد غذایی می باشد که از شیر بز تهیه می شود و دارای هیچ گونه مواد نگهدارنده نمی باشد این محصول رابرای مدت طولانی می توانید نگهداری کنید قیمت کشک عشایری بستگی به کیفیت و نوع ان دارد.

برای خرید کشک می توانید از عشایر نزدیک شهر خود به صورت عمده خریداری کنید و یا آن را از فروشگاه های داخل شهر که کارشان فروش محصولات عشایری می باشد خریداری کنید و یا از طریق سایت های معتبر اینترنتی و بدون واسطه خریداری کنیدکه دارای قیمت مناسب تر می باشد.

قیمت کشک عشایری درجه یک

راهنمای خرید کشک عشایری درجه یک

راهنمای خرید کشک عشایری درجه یک کشک غذای محلی است که در عشایر و خیلی از روستاهای خراسان استفاده می شود این محصول از ماست تولید می شود کشک محلی عشایر یک محصول ارگانیک بوده و از لحاظ مواد نگهدارنده عاری می باشد این محصول دارای مواد مغذی زیادی برای بدن می باشد و به صورت های مختلف تهیه می شود در عشایر آن را به صورت دایره خشک شده تولید می کنتد .

آن ها ماست را روی اجاق می گذارند و آن را با وسیله ای هم می زنند تا بره بره نشود وقتی به جوش آمد آن را به حال خود واگذار می کنند فقط گاهی وقت ها هم می زنند تا ته نگیرد وقتی که سفت شد زیر آن را خاموش و در صافی ریخته و آویزان می کنند سپس آن را به شکل گردی و یا بیضی در می آورند و در آفتاب خشک می کنند این محصول را می توانید به صورت تر استفاده کرد برای خرید کشک عشایر باید :

1- هنگام خرید باید به رنگ آن توجه کنید کشکی که زیاد رنگ تیره و سیاه داشته باشد ترش می باشد چون مقدار زیادی قرقروت دارد و کشکی که دارای رنگ سفید و مایل به زرد کهربایی باشد دارای طعمی شیرین می باشد چون عاری از قرفروت می باشد.

2- هنگام خرید این محصول کشک را بو کرده که دارای بویی تیز و ترش نباشد باید دارای بوی مطبوعی باشد و فرد را وسوسه به خوردن کند.

3- همچنین باید سفتی آن را چک کنید کشکی که زود بشکند ممکن است در درون آن حشرات باشند ولی اگر سفت باشد کشک عالی می باشد .

هنگام استفاده آن را در کاسه هاس سفالی می ریزند و به آن آب اضافه می کنند وسپس به وسیله دست خوب آن را می مالند و به هر مقدار که خواستید می توانید تیره گی آن را مشخص کنید و برای استفاده در انواع غذاها استفاده کنید.

بررسی مدت زمان ماندگاری کشک عشایری اصل

بررسی مدت زمان ماندگاری کشک عشایری اصل کشک یکی از محصولات لبنی با ارزش می باشد که هر چه بافت آن متراکم تر باشد میزان پروتئن آن بیشتر می باشد اگر به کشک نمک زیاد تری اضافه کنید مدت ماندگاری آن بیشتر می باشد برای نگهدارای کشک درجه یک عشایر می توانید :

1- کشک های گوله شده و سابیده نشده را در کیسه های پارچه ای قرار دهید و در یخچال نگهداری کنید و هنگام استفاده آن را استفاده و دوباره در یخچال بگذارید کشک نیاز به جای سرد دارد چون در این کشک از مواد نگهدارنده استفاده نشده است.

2- کشک های سابیده شده را نیز می توانید در ظروف یکبار مصرف فریز کنید و به مقدار نیاز از آن استفاده کنید .

3- کشک های عشایری با اینکه دارای مواد نگهدارنده نیستند ولی دارای ماندگاری زیاد می باشند به شرطی که در جای خشک و خنک نگهداری شود .

کشک های چربی دار زود تر از کشک های بدون چربی خراب می شوند و این به خاطر چربی موجود در آن می باشد این کشک را نیز می توانید به صورت مایع در فریزر برای مدت طولانی استفاده کنید .

قیمت انواع کشک عشایری درجه یک

قیمت انواع کشک عشایری درجه یک کشک ها عشایری درجه یک به دو صورت چرب و بدون چرب به بازار عرضه می شوند کشک های چرب دارای قیمت بیشتری نسبت به کشک های بدون چربی می باشند همچنین قیمت این محصول بستگی به کیفیت محصول دارد.

این محصول به صورت فله ای در بازار فروش عرضه می شوند قیمت کشک تازه با کشک کهنه فرق می کند به کشک تازه امسالی و به کشک کهنه پارسالی می گویند کشک های امسالی علاوه بر قیمت بیشتر دارای کیفیت بیشتر نیز می باشند همیشه سعی کنید محصولی را که می خرید تازه باشد .

2

  1. سلام روزتون بخیر من میخوام برای خودم خرید کنم جزئی هم میشه ازتون خرید داشت؟

  2. شما میتونید از عشایر زحمتکش مون درخواست کنید که کشک را به صورت مایع در اختیار شما قرار بدهند فکر می کنم اینجوری هم زحمت عشایر کمتر میشه و همین که ما دیگه نباید کشک خشک رو بسابیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما