قیمت فروش کشک چهارمحال و بختیاری

کشک چهارمحال و بختیاری از لبنیات سالم و فوق العاده پرخاصیت می باشد که دارای انواع مختلفی مانند کشک گاوی و گوسفندی و … می باشد این محصول صد در صد طبیعی محتوی مواد معدنی بسیار زیادی می باشد به همین دلیل گفته می‌شود که مصرف کشک محلی می‌تواند بر روی تقویت و سلامت بدن بسیار تأثیر گذار باشد. شرکت عرضه کشک درجه یک محلی همیشه با کیفیت ترین انواع این محصول را به صورت بسته بندی شده در مقادیر عمده با قیمتی مناسب در سایر نقاط پخش می‌کند.

قیمت فروش کشک چهارمحال و بختیاری

علت شهرت کشک چهارمحال و بختیاری

علت شهرت کشک چهارمحال و بختیاری کشک خشک محصولی می باشد که به صورت طبیعی تولید می‌شود این محصول حاوی انواع مختلفی از ویتامین های ضروری مانند ویتامین آ و ب و ث می باشد البته افزون بر ویتامین مواد معدنی هم در ترکیب کشک زیاد است و در واقع اینکه گفته می‌شود کشک دارای فواید بسیار زیادی است به خاطر وجود همین ترکیبات معدنی و ویتامین های مهم است که هر کدام از آنها برای یک عضو بدن مفید هستند.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت این است که دارای انواع مختلف می باشد بنابراین مقدار ویتامین هایی که در ترکیب آن وجود دارد ممکن است در انواع مختلف آن با هم تفاوت داشته باشد اما در هر حال مصرف کشک می تواند برای سلامت بدن شما بسیار مفید باشد و امروز دیده می شود بسیاری از افرادی که مبتلا به کمبود کلسیم هستند از کشک به فراوانی استفاده می کنند البته افرادی هم که دارای کم خونی می باشند بهتر است به صورت روزانه کشک محلی درجه یک را استفاده کنند افزون بر موارد گفته شده فواید فراوان دیگری هم برای کشک لحاظ کرده‌اند که وجود تمامی این فواید نشان دهنده این است که کشک فقط مزایای مفید برای سلامت بدن دارد.

تفاوت کشک صنعتی و سنتی در چیست؟

تفاوت کشک صنعتی و سنتی در چیست؟ همانطور که مشاهده می کنید در هرم و مثلث غذایی افراد لبنیات از جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند و همواره مصرف آن به تمامی افراد در سنین مختلف توصیه می گردد، زیرا در ترکیب خود سرشار از املاح معدنی و مغذی می باشد که سبب بهبود سلامت مصرف کننده می شود.

لبنیات دارای طیف گسترده ای از انواع مختلف می باشد که از نظر طعم، شکل، خواص و مزه با یگدیکر متفاوت می باشند و میزان مصرف متغیری دارند.

کشک محلی یکی از نمونه های برتر و پرطرفدار لبنیات محسوب می شود که با دارا بودن طعم بسیار خوشمزه و خواص بی نظیر در جای جای نقاط جهان طرفداران بی شماری دارد، در ادامه با ما همراه باشید تا با خواص این محصول ارزشمند آشنا گردید.

بررسی خواص و فواید ارزشمند کشک محلی:

  • دارای کلسیم فراوان است که سبب مستحکم شدن بافت استخوان ها می شود و از پوکی استخوان در بزرگسالی جلوگیری می کند.
  • با دارا بودن انواع ویتامین های ضروری سبب افزایش انرژی مورد نیاز بدن می باشد.
  • از کلسترول کمی برخوردار است که سبب کاهش قند خون می شود.
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدان بسیار قوی می باشد که بدن را از هرگه میکروب، باکتری و سلول های سرطانی پاک می نماید.
  • سلامت دستگاه گوارش را تضمین می کند و از ابتلا به سکته قلبی و عروقی جلوگیری می نماید.

با کشک محلی عشایر آشنا شوید

با کشک محلی عشایر آشنا شوید یکی از مراحل تهیه کشک محلی عشایر و با کیفیت را برای شما عزیزان توضیح می دهیم که شما عزیزان بتوانید در منزل برای کودکان و نوجوانان دلبندتان این کشک را درست کنید.ابتدارشیر را به اندازه دلخواه تهیه کنید و شیر را بر رو اجاق قرار دهید تا کاملا بحوشد و بعد از اینکه شیر شما استلیزه شد آن را به مدت دو ساعت در هوای آزاد قرار دهید تا سرد شود البته توجه داشته باشید که نباید کامل سرد شود باید ولرم باشد تا بتوانید با اضافه کردن ماست به آن یک ماست شیرین تهیه کنید.

ماست تهیه شذه از شیر را بر روی اجاق قرار دهید و دائم هم بزنید تا به مرحله جوشیدن برسد و حالت غلیظ به خود بگیرد بعد اینکه غلیظ شد زیر اجاق را خاموش کنید و بگذارید تا سرد شود و آن را هنگام سرد شدن داخل توری پارچه ای بریزی تا آب آن کامل گرفته شود.

بعد از مرحله سفت شدن آن را از درون توری پارچه ای بیرون بیاورید و درون ظرف مخصوص بریزید و درون یخچال نگهداری کنید تا خراب نشود و یادر تکه های کوچک آن ها را در هوای آزاد می توانید خشک کنید. با درست کردن کشک می توانید از شر خرید کشک راحت شوید و یک محصول طبیعی و کاملاً ارگانیک داشته باشید.

سفارش عمده انواع کشک چهارمحال و بختیاری

سفارش عمده انواع کشک چهارمحال و بختیاری قیمت عمده کشک محلی فله ای نسبت به قیمت خرید آن به صورت جزیی همیشه ارزان تر می باشد اما به هر حال عوامل فراوانی هستند که بر روی قیمت محصول تاثیر مستقیم دارد برای مثال نوع کشک و درجه کیفیت آن از جمله عوامل بسیار تأثیرگذار و هم مهم می باشند البته اگر کشک محلی را به صورت عمده از مرکز تولیدی آن تهیه کنیم به دلیل اینکه افراد واسطه وجود ندارند و بنابراین قیمت آن بسیار ارزانتر از قیمتی می‌باشد که در سطح بازار وجود دارد. صادرات کشک محلی در کیفیت بالا به دلیل تقاضای فراوانی که در سطح بازار برای خرید آن وجود دارد و همیشه رو به افزایش می باشد این محصول به سایر نقاط داخلی کشور به میزان کافی صادر می شود تا همیشه در دسترس باشد.

با توجه به طعم مطلوب و بسیار خوشمزه کشک محلی سنتی همراه خواص منحصر به فرد، همواره با افزایش خرید این محصول مغذی و مقوی ارزشمند از سوی افراد رو به رو هستیم که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

جالب است بدانید که کشک محلی غلیظ نه تنها در داخل کشور بلکه در بازارهای خارجی نیز طرفداران بی شماری دارد که سبب صادرات کشک از کشور ما که از تولیدکنندگان موفق کشک است، بهره مند گردید و محصول را با قیمت مناسب تر از سطح بازار خریداری نمایید و در محل مورد نظر نحویل بگیرید.

فروشنگان انواع کشک محلی عمده را در بسته بندی های بهداشتی و به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می دهند. این فروشندگان بهترین و باکیفیت ترين کشک ها را به بازار عرضه می کنند. افرادی که به نبال این گونه محصولات تازه و طبیعی هستند می توانند با یک تماس هر اندازه از این محصول ارگانیک و طبیعی را نیاز دارند سفارش دهند تا در مدت زمان ممکن بدست مشتریان عزیز برسانند. با یک بار خرید این نوع کشک ها مطمئن مشتری خرید آن ها خواهید شد.

5

  1. سلام خدا قوت من برای خرید از این سایت به شکل اینترنتی اقدام کردم و حضورا محصول رو ندیدم خواستم بگم که تصاویر موجود در کاتالوگ عینا مانند محصولی بود که به دستم رسید خیلی ممنونم از اطلاعات دقیق و حرفه ای که در سایتتون منتشر می کنین این موضوع به مشتریان بسیار کمک می کند.

  2. سلام. وقتتون بخیر. تعریف کشک های اونجا رو زیاد شنیده بودم. خیلی خوبه که میشه از همینجا خرید کنیم. چطور از قیمت ها و نحوه ثبت سفارش اطلاع پیدا کنم؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

  3. با عرض سلام و درود سپاسگذارم از مطالب خوبی که راجع به کشک منتشر کردید، نوشته ها را به دقت کانل مطالعه کردم و بسیار تاثیر گذار بود؛ برای من بسیار مهم و با ارزش است که با شما تولید کننده معتبر همکاری کنم ممنون از سایت خوبتون موفق و سر بلند باشید

  4. سلام روز بخیر عکس های بیشتری از خود محصول بزارین و شرایط نگهداریش رو هم بگین

  5. کدام یک از کشک های محلی و ارگانیک قیمت بالاتری دارد کشک هایی که به صورت گرد و یا بیضی هستند یا کشک هایی که به صورت لوله ای هستند و کیفیت کدام یک از این محصولات بهتر و بالاتره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما