قیمت فروش روغن بز عشایری

قیمت فروش روغن بز عشایری به کیفیت و هم چنین طعم و مزه این روغن وابسته است، این محصول از خواص و ویتامین های بی شماری برخوردار است به همین دلیل به همان نسبت قیمت آن نیز بالا می باشد.

قیمت فروش روغن بز عشایری

از روغن بز عشایری چه می دانید؟

از روغن بز عشایری چه می دانید؟ روغن بزی محلی از جمله لبنیات تولید شده توسط عشایر به شمار می آید این روغن حیوانی دارای خصوصیاتی به شرح زیر است:

  1. روغن حیوانی اصل، عطر و طعم مطبوعی داشته و کاملا مشخص است که ریشه حیوانی دارد. اگر روغن حیوانی اصل باشد، نباید مزه روغن نباتی یا مزه بدی بدهد. البته باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که روغن حیوانی بزی نسبت به روغن حیوانی گوسفندی عطر و طعم ملایم‌تری دارد.
  2. روغن حیوانی خالص بر روی پوست دست سریعا آب می‌شود و اگر انگشتان خود را به روغن آغشته کنید و به هم بمالید، روغن تا حد زیادی جذب پوست شما خواهد شد.
  3. روغن حیوانی خالص با آب به سادگی از روی پوست شسته می‌شود.
  4. اگر مقداری از روغن حیوانی اصل را در دهان بگذارید، سریعا آب می‌شود.
  5. روغن حیوانی اصل در دمای محیط نسبت به دمای یخچال و محیط‌های سرد، کمی شل‌تر می‌شود. یعنی اگر روغن را از یخچال خارج کردید و هم‌چنان بعد از گذشتن یک ساعت در دمای محیط سفت باقی ماند، مشخص می‌شود که روغن اصل نیست یا ناخالصی دارد.

روغن عشایر چه خصوصیاتی دارد؟

روغن عشایر چه خصوصیاتی دارد؟ روغن حیوانی عشایر سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و ویتامین A است، همچنین به سلامت گوارش، کاهش التهاب مفاصل و سلامت پوست کمک می‌کند.

برای تهیه روغن عشایر مراحلی طی می شود که با توجه به رعایت نکات استاندارد در این مراحل موجب می شود که این روغن دارای خصوصیات ویژه ای باشد.

برای تهیه‌ روغن حیوانی، به کره حرارت ملایمی داده می‌شود. پس از تبخیر بخش مایع، قسمت باقیمانده، همان روغن حیوانی است.

در واقع روغن حیوانی ترکیب خالصی از چربی‌هاست که در آن اثری از شیر یا دوغ وجود ندارد. بنابراین برای نگهداری از آن نیازی به یخچال نیست.

روغن حیوانی را می‌توان برای ماه‌ها یا حتی سال‌ها خارج از یخچال نگهداری کرد. همین ویژگی موجب محبوبیت این روغن در زمان‌های دور -که هنوز یخچال وجود نداشت- شده بود .

شاید روغن حیوانی از چربی ساخته شده باشد، اما علاوه‌بر چربی محتوی مقادیر بالایی از ویتامین‌ A ، ویتامین E و ویتامین D است. بسیاری از افراد چربی را به‌ عنوان بخش ناسالمی از غذا می‌شناسند.

اما بدن برای عملکرد مناسب به چربی نیاز دارد. اسیدهای چرب امگا ۳ (چربی‌های چنداشباع‌نشده) شکل سالمی از چربی هستند که می‌توان آنها را در روغن حیوانی یافت.

علاوه‌بر این «اسیدلینولئیک کونژوگه» و «بوتریک اسید» موجود در روغن حیوانی، فواید بسیاری برای سلامتی دارند.

مشخصات روغن بزی درجه یک

مشخصات روغن بزی درجه یک روغن بزی دارای ویژگی ها و مشخصات فراوانی می باشد که از جمله بارزترین این مشخصه ها خواص این محصول است که به شرح زیر می باشد:

  • روغن بزی در افزایش انرژی موثر است. روغن بزی از دامنه‌ی وسیعی از اسیدهای چرب با زنجیره‌ی کوتاه و متوسط ساخته شده است. این چربی‌ها برای بدن بسیار مفیدند و توسط کبد برای تولید انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرند، درحالی‌که بیشتر چربی‌های موجود در غذاها در بدن به بافت چربی تبدیل شده و موجب افزایش وزن می‌شوند.
  • روغن بزی می‌تواند انرژی مورد نیاز برای انجام فعالیت‌های روزمره‌ی ورزشکاران و کسانی که سبک زندگی فعالی دارند، فراهم بکند.
  • یکی دیگر از خواص روغن بزی کاهش حساسیت است. روغن بزی عاری از شیر یا دوغ است. بنابراین کسانی که بیماری عدم تحمل لاکتوز دارند و نمی‌توانند کره مصرف بکنند، می‌توانند با خیال راحت و بدون نگرانی بابت بروز مشکلات گوارشی روغن حیوانی را مورداستفاده قرار دهند تا از طعم دلپذیر آن لذت ببرند.
  • کمک به سلامت دستگاه گوارش روغن حیوانی محتوی «بوتریک اسید» است. «بوتریک اسید» از اسیدهای چرب کوتاه‌زنجیر مفیدی است که بدن به آن نیاز دارد.
  • امروزه برخی متخصصان تغذیه به افرادی که از کولیت زخمی (کولیت روده) رنج می‌برند، مصرف روغن حیوانی را توصیه می‌کنند. همین ویژگی‌های روغن حیوانی موجب شده بود تا در طب سنتی از آن برای درمان التهاب استفاده بشود.
  • همچنین افزودن روغن بزی به غذاهای محتوی کربوهیدرات (مانند نان) قابلیت هضم آنها را افزایش می‌دهد.
  • روغن حیوانی می‌تواند شاخص گلوکز این غذاها را کاهش بدهد. در نتیجه قند خون پس از مصرف این غذاها دیرتر افزایش یافته و فرد برای مدت بیشتری سیر می‌ماند.
  • یکی دیگر از خواص روغن بزی درمان یبوست است. مصرف روغن حیوانی همراه با شیر راه مناسبی برای کاهش یبوست است. مصرف یک یا ۲ قاشق روغن حیوانی به‌ همراه یک فنجان شیر داغ قبل از خواب، راه مؤثری برای کاهش یبوست است.
  • نابودی رادیکال های آزاد ویتامین A نقش چشمگیری در نابودی رادیکال‌های آزاد در بدن دارند. وجود «اسیدلینولئیک کونژوگه» و «بوتریک اسید» در کنار ویتامین A به روغن حیوانی خواص ضدسرطانی بالایی بخشیده است. درنتیجه روغن حیوانی با مبارزه با رادیکال های آزاد و کاهش استرس «اکسیداتیو» موجب کاهش خطر بیماری‌های مزمن مانند سرطان می‌شود.
  • سلامت چشم کمک به سلامت چشم از خواص روغن حیوانی است. مقادیر چشمگیر ویتامین A در روغن حیوانی برای مراقبت از چشم بسیار مفید است. «کاروتنوئیدها»، آنتی اکسیدان‌هایی هستند که در نابودی و خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد بسیار مؤثرند.
  • رادیکال‌های آزاد به سلول‌های ماکولا (یا لکه‌ی زرد که بخشی از شبکیه است) آسیب می‌زنند. بنابراین مصرف روغن حیوانی می‌تواند از بروز «دژنراسیون ماکولا» (تباهی لکه‌ی زرد) و پیشرفت آب‌ مروارید جلوگیری بکند.
  • تقویت دستگاه ایمنی «بوتریک اسید» شاید مهمترین بخش موجود در روغن حیوانی باشد. این چربی موجب افزایش تولید لنفوسیت‌های T می‌شود. این سلول‌ها بخش مهمی از دستگاه ایمنی هستند. به‌عبارت دیگر باید تقویت دستگاه ایمنی‌ را نیز به خواص روغن حیوانی اضافه بکنید.
  • کمک به تحمل سرما براساس «آیورودا» (نوعی دانش کهن در هندوستان که از غذاها، ماساژ و یوگا برای درمان بیماران استفاده می‌کند)، مصرف روغن حیوانی کمک می‌کند تا از درون گرم بشوید و راحت‌تر بتوانید سرمای بیرون را تحمل بکنید. شاید به همین دلیل است که در بسیاری از غذاهای زمستانه‌ی هندوستان ردپایی از روغن حیوانی مشاهده می‌شود.
  • کمک به درمان گرفتگی بینی سرماخوردگی و گرفتگی بینی امر آزاردهنده‌ای است. سختی در تنفس، کاهش حس چشایی، سردرد و خستگی از بدترین جنبه‌های سرماخوردگی هستند. اما روغن حیوانی می‌تواند به بهبود وضع‌تان کمک بکند. برای کاهش گرفتگی بینی و بهبود سرماخوردگی صبح‌ها چند قطره از روغن حیوانی گرم را در داخل حفره‌ی بینی‌تان بریزید. این کار موجب می‌شود روغن حیوانی مسیر تنفسی را پایین برود و با عبور از گلو، به نابودی عفونت‌ها کمک بکند. البته یادتان باشد که برای این کار باید روغن حیوانی‌ خالص باشد و قبل از استفاده آن را حرارت بدهید تا ولر

توزیع کنندگان انواع روغن بز عشایری

توزیع کنندگان انواع روغن بز عشایری توزیع کنندگان روغن بزی درجه یک عشایری در وهله اول عشایر تولید کننده این محصول غذایی با ارزش می باشند که از طریق برپایی نمایشگاه های سالانه اقدام به پخش و فروش این محصول می کنند.روغن بزی سنتی عشایر از طریق دفاتر و نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد، و از این طریق روغن بزی اصل با قیمتی مناسب در بین خریداران عرضه می شود.

6

  1. سلام وقتتون بخیر برای برقراری ارتباط مستقیم با تامین کنندگان این محصول با کیفیت جهت شروع صادرات به حوزه خاورمیانه به خصوص کشور عراق از چه طریقی باید اقدام کرد ؟ و این که برای شروع همکاری چه شرایطی دارید ممنون میشم پاسخ بدهید ممنون از سایت خوبتون موفق و موید باشید

  2. سلام و احترام
    این روغن دارای چربی پایین تری نسبت به کره بوده و برای افرادی که با کلسترول مشکل دارند گزینه سالم تری است و به همین دلیل هضم آسان‌تری دارد و می‌تواند به کاهش التهاب و بهبود سیستم گوارشی کمک کند.
    حتما این روغن باکیفیت و تهیه و استفاده کنید

  3. با درود و خسته نباشید خدمت شما من به صورت حضوری ازتون خرید کردم و جا داره از کیفیت بالای محصولات شما و نحوه ی برخورد محترمانه و حرفه ای که داشتین تشکر کنم به همه ی عزیزانی که قصد خرید یک کالای با کیفیت و مقرون به صرفه را دارند پیشنهاد می کنم خرید از این سایت رو در نظر داشته باشند.

  4. سلام وقتتون بخیر برای انجام صادرات این روغن بز عشایری در مقیاس بالا اماده به همکاری هستید؟ شرایط پرداخت مبلغ کالا به شکل ریالی هست یا ارزی ؟ ضمانت ارسال کالا در سلامت کامل رو بر عهده می گیرید؟ ممنون میشم برای شروع همکاری برای صادرات به من پاسخ بدهید سپاس از سایت خوبتون

  5. سلام خداقوت میگم بهتون کاری که میکنین باعث رونق اقتصاد و فعالیت عشایر میشه خدا بهتون برکت بده

  6. آیا در سال جدید شما افزایش انواع روغن و محصولات طبیعی و لبنی رو داشتید چند درصد از این محصولات اضافه قیمت داشته می خوام برنامه ریزی کنم برای آخر ماه ازتون خرید داشته باشم لطفاً اعلام کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما