قیمت عمده کشک عشایری درجه یک

کشک عشایری را ایا تا به حال چشیده و میل کرده اید! توصیه می کنیم که حتما برای یک بار هم که شده مزه ان را بچشید، چون که طعم لذیذ و خوش ان را در هیچ کشکش نمی توان پیدا کرد و دلیل این همه کیفیت و خوشمزگی ان، تغذیه سالم و مقوی است که گوسفندان و یا گاو ها مصرف می کنند. قیمت کشک عشایری طبیعتا نسبت به دیگر گونه های کشک بالاتر می باشد اما این یمت، به کیفیت و مرغوبیت ان می ارزد.

قیمت عمده کشک عشایری درجه یک

بررسی ویتامین های موجود در کشک عشایری

بررسی ویتامین های موجود در کشک عشایری همان طور که که در اطلاع هستید، این کشک ها را به روش های سنتی و با استفاده از مشک و پوسته های گوسفندان تولید و تهیه می کنند و همین نحو تولید نیز در کیفیت و ارزش های غذایی این محصول تاثیر بسزایی را دارد. این کشک دارای چربی فراوانی می باشد که البته محصولات دیگری از قبیل کره و روغن نیز از این شیر گرفته می شود اما باز هم یک نوع چربی اشباع و لذیذ در ان وجود دارد.

انواع مختلفی از مواد مغذیف ویتامین ها، مواد معدنی مفید، شامل ارزش های این کشک فوق العاده است. ویتامین سی، ای، کا، کلسیم، پتاسیم، کالری و املاح مقوی و انرژی های بسیاری جزء این محصول می باشد.

البته بسته به نوع حیوانی که شیر ان را مصرف کردند و روش تولید کشک، همین نوع عشایری ان در طبقه های گوناگونی وجود دارد و بر همین اساس از ویتامین ها و املاح مغذی متنوعی برخوردار می باشند.

کشک محلی را به روش های خانگی و سنتی که در قدیم استفاده می شده است، تولید می کنند و از طعم و عطری خاص برخوردار می باشد، چرا که هیچ گونه مواد مصنوعی و شیمیایی را به ان ها اضافه نمی کنند و به صورت خالص به فروش می رسانند.

بررسی میزان مرغوبیت کشک عشایری

بررسی میزان مرغوبیت کشک عشایری توجه داشته باشید تغذیه ای که به دام ها می دهند، یک علت و مزیت مهم برای مرغوبیت محصول دارد و طبق همین نوع تغذیه و حیوان، کشک و شیر نیز دارای کیفیت و مزه های متفاوتی هستند.اگر حیوان هم به بیماری مبتلا باشد، انتظار شیر خوب و سالمی را از ان نمی توان داشت، چرا که ممکن است بیماری ان باعث خراب شدن شیر و یا از بین رفتن خواص ان شود.

پس میزان کیفیت و مرغوب بودن کشک را با با توجه به مواد اصلی ان بررسی کنیم و همچنین چگونگی تشکیل کشک و این که محصول با چه روش و شیوهایی به کشک تبدیل می شود نیز حائز اهمیت می باشد.

البته ناگفته نماند که برخی معتقدند و به این نتیجه رسیده اند که یک کشک درجه یک، باید در مراکز مخصوصی استریلیزه شود و میکروب های بیماری زای ان را از بین ببرند تا بتوان ان را به مصرف رساند.

کشک عمده را باید از مناطق و مراکزی تهیه و دریافت کرد که در ان مکان به صورت فراوان از ان محصول وجود داشته باشد، زیرا در این مکان ها قیمت کشک پایین تر از مناطق دیگر در کشور می باشد و همین طور تنوع زیادی از قیمت و گونه های کشک را می توانید پیدا کنید.

قیمت توزیع کشک عشایری درجه یک

قیمت توزیع کشک عشایری درجه یک برای پخش و عرضه این محصولات از منبع های بزرگی برای انتقال ان ها استفاده می کنند، چرا که هر نوع ان بسته به شیوه تولید، از شکل و کیفیت و همچنین قیمت خاصی بهره مند می باشد. البته با مقصدی که محصول باید برسد نیز قیمت کلی ان بستگی دارد و توزیع کنندگان با توجه به همه این هزینه ها، انها را قیمت گذاری می کنند.

در نتیجه قیمت توزیع کشک ها بسته به شرایط و مکان ها، متفاوت و پایین و یا بالا هستند و باید خریداران با کسب همه این الاعات و قیمت ها، بتوانند یک کشک خوب، به صرفه و مد نظر خود را به راحتی خریداری و دریافت نمایند

3

  1. سلام و وقت به خیر
    هزینه ارسال محصولات و حمل و نقل کالا بر عهده مشتری هست در صورت خرید به شکل عمده؟
    در این صورت آیا میتونین بگین محصول حدودا در چه بازه زمانی و طی چند روز کاری به دست ما میرسد؟
    نحوه ارسال چه گونه است؟
    لطفا راهنمایی کنید

  2. سلام کشک ها با چه کیفیتی داره عرضه میشه کشک تازه امسال هست یا نه؟

  3. منظور از کشک عشایری همان کشک گوسفند محلی هست و یا اینکه شما کشک گاوی را هم به عنوان کشک عشایری معرفی میکنید
    کدام یک از محصولات را شما به عنوان کشک عشایری و محصولات عشایری میشناسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما