قیمت خرید کره گاوی اصل

کره گاوی اصل به دو صورت خانگی و کارخانه ای تهیه می شود این کره از خامه گاوی درست می شود خامه ها را در کره گیری های می ریزند و با آب مخلوط می کنند سپس کره از خامه جدا می شود و می توانید آن را به صورت گوله در بیاورید.

این کره در کارخانه ها به صورت عمده تولید می شود قیمت کره گاوی اصل قیمت خانگی آن بیشتر از قیمت کارخانه ای می باشد هر چیزی خانگی آن با کیفیت تر می باشد .

قیمت خرید کره گاوی اصل

افزایش سلامت تیروئید با کره گاوی اصل

افزایش سلامت تیروئید با کره گاوی اصل برخلاف گوشت گاو که دارای طبع سرد دارد کره گاوی دارای طبع گرم می باشد و مصرف آن برای افراد سرد مزاج توصیه می شود عطر کره گاوی از کره گوسفندی ملایم تر می باشد افرادی که از بوی تند کره حیوانی خوششان نی آید می توانند این محصول را امتحان کنند .

کره گاوی دارای انواع ویتامین های محلول در چربی می باشد از جمله این ویتامین ها می توان ویتامین ای کا و آ را نام برد دارای اسیدهای چرب اشباع شده سالم می باشد که باعث سلامتی بدن می شود این محصولات سالم می باشند چون در تولید آن از مواد نگه دارنده استفاده نمی شود .

کره گاوی همانطور که گفتیم دارای انواع ویتامین ها می باشد و بیماری های مربوط به غده تیروئید هم به دلیل کمبود ویتامین آ می باشد و این کره حیوانی به خاطر مقدار زیادی که ویتامین آ دارد می توانید با مصرف مداوم آن کمبود این ویتامین را جبران و خودتان را در مقابل بیماری تیروئید محفوظ کنید .

شما می توانی صبحانه از کره گاوی استفاده کنید و یا هنگام درست کردن نیمرو از کره به جای روغن استفاده کنید کره را می توانید با انواع مربا و یا عسل میل کنید کره گاوی اصل مرغوب اگر از شیر تهیه شود به رنگ سفید و اگر آز خامه گاو درست شود زرد رنگ می باشد .

هضم کردن کره گاوی سریع می باشد و افرادی که دیر هضم می باشند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند افرادی که تیروئید دارند بهتر است کلا لبنیات زیاد مصرف کنند .

توزیع کننده بهترین کره گاوی اصل

توزیع کننده بهترین کره گاوی اصل همانطوری که گفتیم کره به دو صورت خانگی و کارخانه ای تهیه می شود توزیع کره گاوی در شهر های کوچک و روستا چون بیشتر افراد خودشان گاو داری دارند به صورت خانگی انجام می شود .

ولی به طور کلی توزیع کره گاوی توسط کارخانه های تولید کننده این محصول صورت می گیرد برای خرید عمده می توانید از این کارخانه ها و یا از سایت های اینترنتی این محصول را خریداری کنید همچنین در سطح شهر ها لبنیات فروشی های هست که می توانید این محصول را به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب خریداری کنید .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما