قیمت انواع کره حیوانی محلی

بسیاری از افراد برای بهره گیری از مواد غذایی ارگانیک به جای استفاده از انواع کره های صنعتی در وعده صبحانه خود از کره حیوانی محلی استفاده می نمایند.

بازار خرید کره حیوانی محلی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن بسیار داغ بوده و شما می توانید به صورت عمده آن ها را تهیه نمایید‌ و با تهیه عمده محصولات خرید‌ی به صرفه داشته باشید.

قیمت انواع کره حیوانی محلی

خواص کره حیوانی برای کودکان

خواص کره حیوانی برای کودکان

بهترین کره محلی سنتی، می تواند عملکرد مغز را که مربوط به شناخت، بهبود عملکردی، یادگیری و حافظه است را تقویت بخشد. از طرفی هم با خوردن کره بادام زمینی می توان کیفیت خواب را نیز بهبود بخشید.

افرادی هستند که کره حیوانی را بر روی نان تست مالیده و به عنوان صبحانه میل می‌کنند و برخی هم در خمیر کیک و کلوچه از آن استفاده می‌کنند، به هر شکلی که استفاده شود، غذای بسیار جذاب و پرطرفداری مخصوصا برای کودکان است که اگر برای یک بار هم که شده اگر آن را خریداری کنید، بعد ازآن همیشه یک بسته کره محلی در آشپزخانه خود خواهید داشت.

کره محلی از خواص درمانی بسیار بالایی برای کودکان و دیمر افراد برخوردار است، دارای چربی و کالری بسیار بالایی است که با خوردن 2 قاشق از آن علاوه بر دریافت 190 کالری، مقدار بسیاری زیادی مواد مغذی نیز دریافت خواهید کرد، بنابراین تحرک بالای کودکان را به راحتی ساپورت خواهد کرد، منبع بسیار خوبی برای پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد شیمیایی گیاهی هستند.

از طرفی پروتئین، فیبر و اسیدهای چرب موجود در کره کمک می‌ کنند تا انرژی لازم را از شروع روز تا نیمه‌ ی شب حفظ کنید. همچنین در پایدار نگه داشتن قند خون مؤثرند و از افت ناگهانی آن جلوگیری می‌کنند.

مطالعات نشان می‌دهند که چربی غیراشباع تک‌ زنجیره که در غذاهایی مانند کره وجود دارد، به حفظ سلامت و عملکرد مغز کمک می‌کند. ویژگی آنتی ‌اکسیدانی و ضدالتهابی آجیل به کاهش استرس (یا آسیب اکسیدانی) مغز کمک می کند.

مصرف کره محلی در افزایش آرامش و افزایش خونسردی بسیار مؤثر بوده و کمک می‌کند تا بر استرس‌ غلبه شود. کره دارای بتاسیتوسترول است که نوعی استرول گیاهی است. به‌ همین دلیل به ورزشکاران توصیه می ‌شود تا از کره محلی ارگانیک استفاده کنند. بتا‌سیتوسترول به طبیعی شدن سطح بالای کلسترول کمک می‌کند و در زمان‌ های استرس کلسترول را در تعادل با سایر هورمون ‌ها نگه می ‌دارد. بتاسیتوسترول همچنین می ‌تواند به بهبود سیستم ایمنی بدن کمک کند.

مادران باردار با استفاده از این ماده غذایی می‌ توانند زایمان راحت تری داشته باشند، کره محلی می‌ تواند بسیاری از مشکلات گوارشی همچنون یبوست را از بین ببرد، کره های حیوانی خالص محلی نسبت به نمونه صنعتی آن از چربی کمتری برخوردارند، در نتیجه برای سلامتی شما ضرری در بر نخواهند داشت.

اسیدهای چرب موجود در کره محلی بز به شما کمک می کند تا پوست نرمی داشته باشید، علاوه بر این منبع غنی از ویتامین آ هستند که باعث تقویت قوه‌ ی بینایی شما می شود، در هنگام تهیه کره حیوانی محلی باید توجه داشته باشید که در فرایند تهیه آنها تمامی موارد استاندارد رعایت شده باشد.

علاوه بر این این سری از محصولات باید پس از تهیه در قالب بسته بندی های ویژه به شما ارائه شود، بسته بندی بر روی کیفیت نهایی محصول بسیار تاثیر دارد، در شرایطی که کره در بسته‌ بندی نامناسبی قرار گیرد، می تواند خواص درمانی خود را به کلی از دست دهد.

کره حیوانی ارگانیک چگونه درست می شود؟

کره حیوانی ارگانیک چگونه درست می شود؟ شما می توانید براحتی کره حیوانی ارگانیک را تهیه نمایید، برای این کار در ابتدا مواد لازم را برای تهیه کرده و کره حیوانی را فراهم کنید، ماست پرچرب، آب خنک، مقداری یخ و دستگاه کره گیر برقی یا همان مشک برقی مورد نیاز شما خواهند بود.

دقت داشته باشید که می توانیپ با ماست دام هایی همچون بز، گاومیش و یا گوسفند کره حیوانی ارگانیک را تهیه کنید به هیچ عنوان ماست چندین دام را با یکدیگر مخلوط نکنید چرا که بو و مزه ناخوشایندی در نهایت به وجود خواهد آمد.

در ابتدا حتماً داخل مخزن کره گیر را با آب شست و شو دهید سپس ماست را داخل مخزن بریزید. برای کره گیری نیاز است که ۱.۵ الی دو برابر حجم ماست، آب خنک به داخل مخزن کره برقی بریزید. سپس مقداری یخ ریز نیز به آن اضافه کنید. آب سرد باعث جدا شدن زود تر چربی و جمع شدن آن ها در کنار هم می شود. در نهایت درب دستگاه را بسته و دکمه روشن شدن آن را بزنید. این دستگاه حدودا به ۴۰ تا ۶۰ دقیقه زمان نیاز دارد تا با استفاده از میکسر داخل مخزن چربی‌ های ماست را از آن جدا کند.

کره محلی زرد چه مشخصاتی دارد؟

کره محلی زرد چه مشخصاتی دارد؟

این امر غیر قابل انکار است که با مصرف چنین مواد غذایی فواید بسیار زیادی را نصیب بدن خود خواهید کرد و سلامت خواهید ماند توجه داشته باشید که کره حیوانی محلی در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد.

در هنگام انتخاب کره محلی روستایی باید توجه داشته باشید که شما جز گروه سرد مزاج هستید یا گرم مزاج! کره گوسفندی از طبع گرمی برخوردارند و به همین دلیل مصرف آن برای کسانی که دارای سردی مزاج هستند بسیار توصیه می‌شود، اما در عوض کره گاوی دارای طبع سردی بوده به همین دلیل مصرف آن برای افرادی که دارای سردی مزاج هستند به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

در هنگام خرید کره محلی زرد باید به موارد بسیار زیادی توجه داشته باشید از مهم ترین آن ها تاریخ تولید و انقضاء محصول می باشد از طرفی شما می توانید با تهیه آن ها از مرکز فروش معتبر خرید خود را به صرفه تر کنید و با خیالی راحت محصول را تهیه نمایید.

صادرات انواع کره حیوانی محلی

صادرات انواع کره حیوانی محلی

با توجه به استقبال بسیار زیاد نسبت به این سری از محصولات، فروشنده کره محلی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا با ارائه پویای این سری از محصولات باعث تعدیل نیاز بازار شود.

در این زمینه شما می توانید با مراجعه به فروشنده معتبر خرید به صرفه ای داشته باشید و دست واسطه را از معامله حذف نمایید با این وجود شما می توانید به صورت عمده محصولات خود را تهیه نمایید و خریدی به صرفه داشته باشید.

اما این سری از محصولات با توجه به کیفیت بالای خود از بازار صادرات بسیار خوبی برخوردارند، در حال حاضر کشورهای بسیار زیادی از جمله کشورهای اروپایی و کشورهای حوزه خلیج فارس با کیفیت ترین آن ها را خریداری می نمایند، در این زمینه بازرگانان بسیار زیادی به ارائه خدمات پرداخته و بهترین انواع کره حیوانی محلی خود را در اختیار مشتریان خارجی قرار می دهند و با فروش آن ها در نهایت به سود خوبی می رسند و ارز خوبی را وارد کشور خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما