قیمت انواع قارا بز محلی عشایر

قارا بز فرآورده حاصل از لبنیات است که بسیار مفید است، علاوه بر خاصیت های تغذیه ای، بعنوان دارو برای درمان پوکی استخوان ک کبد چرب از آن استفاده میشود. خواص بی نظیر قارا بز سنتی تازه باعث شده است طرفداران خاصی را به خود جلب کند و توزیع این محصول پرکاربرد با بهترین و با کیفیت بالا بسیار رایج شده است. توزیع آن از طریق مرکز اصلی و رسمی سبب می شود که مصرف کننده قارا بز اعلا را با اطمینان کامل تهیه کند چون که این مراکز نمونه باکیفیت و مرغوب را در اختیار قرار می دهند و این امر باعث می شود رضایت مشتری را جلب کنند.

قیمت انواع قارا بز محلی عشایر

از قارا بز چه می دانید؟

از قارا بز چه می دانید؟ در این پیوست میخواهیم به بحث در مورد قارا بز و خواص آن بپردازیم. قارا بزچیست؟ یک محصول لبنی است که از ماست و دوغ محلی تهیه می گردد، که باید تحت شرایط خاص با دمای بسیار بالا تهیه گردد. عشایری که در مناطق با آب وهوای چهار فصل زندگی میکنند و گوسفندان آنها در بهترین چراگاه ها پرورش می یابند باعث شده که لبنیات محلی عشایری جز بهترین و سالم ترین لبنیات باشد و قارا بز محلی که از حیوانات این عشایر ها تهیه گردد بسیار پرخاصیت و مفید است.

سوغات عشایر انواع کشک خشک و نرم و قارابز ، روشعن حیوانی ناب و دوغ و ماست محلی می باشد. قره قروت یا قارا بز دارای مزه ای ترش است. دوغ یا ماست که درمعرض حرارت بالا قرار گیرد آب آن تبخیر می شود و تغییرات شیمایی که در پروتئن آن به وجود می آید بافت آن سفت و کشسان می کند فراورده حاصل قره قروت یا قارا بز است.

5 خاصیت مهم قارا بز را بشناسید

5 خاصیت مهم قارا بز را بشناسید این روزها بازار خرید و فروش قره قورت و کشک تازه ،بسیار گرم است. در همین راستا قره قورت بزکه از شیر بز بعد از فرآینهای گوناگون به صورت طبیعی بدست می آید دارای طعمی نسبتا ترش و رنگی تیره تر است که برای افرادی که دارای کبد چرب هستند بسیارمفید میباشد.کبدچرب همواره به دلیل مواد غذایی نامناسب عوارضی رادر بدن ایجاد میکند که با مصرف قره قورت بز به صورت مرتب این مسئله به راحتی حل میشود.

بهتر است برای آشنایی بیشتر محصولات قره قورت کشکینو به انواع قره قورت موجود اشاره ای مختصر کنیم. انواع قره قروت ۱-قره قورت گاوی : ترش و دلچسب دارای انواع رنگهای قهوه ای روشن تا تیره ۲-قره قورت گوسفندی: ترش و دلچسب دارای رنگهای قهوای روشن ۳-قره قورت بز : ترشی بیشتری نسبت به بقیه دارد و رنگ تیره تری دارد. ۴-قارابشکن : از خانواده قره قورت با طعمی مخالف. شیرین که با آب شکر و آب پنبر تهیه می

قره قروت دارای خواصی هستند که به اختصار به آنها اشاره می کنیم. قره قروت گاوی که بدلیل رطوبت زیاد برای محافظت از مغز بسیار مناسب است که برای چاشنی غذا استفاده می شود. قره قروت گوسفندی دارای کلسیم و مناسب برای عموم جامعه قره قروت بز برای پاکسازی کبد بسار مناسب اسن قارابشکن سرشار از آهن و کلسیم مناسب برای زنان باردار برخلاف ترشی ها پایه لبنی دارد انتظارات هر ذائقه و مزاجی را برآورده میکند. کمک به رفع سنگ کلیه(قره قورت بز) کمک به رفع سنگ صفرا بالابردن سرعت هضم غذا ضد یبوست پایین آوردن چربی خون تنظیم کنده قند خون مفید برای استخوان ها،مو و دندان تقویت سیستم ایمنی بدن

استفاده بیش از اندازه آن به صورت خام باعث فرسایش مینای دندان میشود مصرف بیش از حد موجب ضعف بدن میشود به افرادی که دارای کولیت روده(سندروم روده تحریک پذیرibs )هستند توصیه نمیشود. ارزش غذایی قره قروت :دارای پروتئین،کربو هیدرات و چربی،کلسیم،ویتامینDو هر ۱۰۰گرم آن ۲۴۰کیلو کالری دارد. البته از آنجایی که برای تهیه قره قروت نمک زیادی مصرف می‌شود، خوردن آن برای افراد دارای فشار خون بالا خطرناک است. میزان اسیدیته قره قروت است و زیاده روی در مصرف آن به مینای دندان آسیب خواهد زد و باعث خرابی و پوسیدگی دندان‌ها می‌شود. اسیدی کردن خون از مهمترین مضرات زیاده روی در مصرف قره قروت بوده که باعث مشکلاتی نظیر ناراحتی‌های قلبی عروقی، مشکلات مغزی از جمله ضعف حافظه و نیز مشکلات گوارشی، ناراحتی‌های معده می‌شود.

مشخصات بهترین انواع قارا بز

مشخصات بهترین انواع قارا بز بر اساس انواع شیر تولید شده از انواع حیوانات قره قروت حاصله هم بر اساس نوع شیر بکار رفته چند نوع است : قره قورت بز، قره قورت گاو، قره قورت گوسفندی، قره قورت شتر .

قره قروت برحسب طعم هم چند نوع در باز است : قره قورت ترش، قره قورت شیرین، قره قورت سفید.

هرچه میزان رطوبت قره قورت حاصله از لبنیات گاوی یا گوسفندی بیشتر باشد و زمان حرارت آن بیشترباشد میزان فسادپذی آن هم بالاتر میرود .بهتر است در محیط خشک و خنک نگهداری شود. این محصول به علت اینکه زود فاسد می شود باید سریع به فروش برسد و به دست مصرف کننده برسد.

اصلی ترین مشخصه قارا بز خوش طعم بودن‌آن است و درمان بیماری کبدی موثر است.بهترین نوع قارا بز ، قارابزی است که از لبنیات عشایری تولید شده باشد چون کلسیم زیادتری دارد و در درمان پوکی استخوان بی نظیر است.

عمده فروشی انواع قارا بز

عمده فروشی انواع قارا بز

تولیدکنندگان انواع قارابز امروزه در سراسر کشور به عرضه و فروش قارابز مشغول هستند علاوه بر این بر کاهش هزینه های حمل ونقل نیز تاثیر زیادی می گذارد.

برای خرید بدون واسطه میتوان مراجعه کرد. از طریق مراکز اینترنتی می توان انواع قارابز را ثبت سفارش کرد و به راحتی محصول مورد نظر را خریداری کرد. هزینه حمل و نقل خرید خود را کاهش داد به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از قیمت نوع مرغوب آن اطلاع پیدا کرد و با مناسب ترین قیمت قارا بز صادراتی را خریداری کرد و در صورت لزوم این محصول را در کمترین وقت و هزینه در مکان مورد نظر تحویل گرفت.از همه مهمتر با استفاده از این روش خرید، بر قیمت آن تاثیر زیادی دارد و می توان انواع قارا بز را خریداری کرد.

افرادی که در زمینه خرید و فروش عمده قره قروت در ایران فعالیت دارند به طرق مختلفی به این کار می پردازند. برخی از آنها همچنان در بازارهای سنتی مشغول به فعالیت می باشند و برخی دیگر برای این که علاقه مند هستند با تمامی مشتریان داخلی و خارجی در ارتباط باشند به صورت اینترنتی قارا بز مرغوب در ایران را خریداری می کنند. توزیع کنندگان اگه بتوانند بدون واسطه با مراکز فروش در ارتباط باشند می توانند سود خوبی را از فروش محصولات خود ببرند و خستگی کاری را از تن بیرون ببرند.

امروزه‌ توزیع کنندگان توانسته اند این محصول را به کشورهای خارجی نیز صادر کنند و این امر بر اقتصاد کشور بسیار تاثیرگذار می باشد و صادر این نوع محصول به تمام نقاط جهان‌ امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما