قیمت انواع روغن حیوانی اعلا

یکی از مواد اصلی برای تهیه ی یک غذای معمولی روغن است،درواقع ما بدون روغن نمیتوانیم غذایی پخت کنیم مگر سبزیجاتی باشد که ان هم نیاز به روغن دارد. روغن حیوانی اعلا ، یکی از این روغنها است که اغلب مردم دوست دارند به صورت روزانه از ان مصرف کنند،اگر کلمه دوست داشتن را به کار برده ایم. به خاطر قیمت بالای این نوع روغن است که سالیانه افزایش مییابد. به طور میانگین قیمت هر کیلوی ان به صدوپنجاه تومان میرسد. از شیر محصولات زیادی تهیه میشود که یکی از انها روغن حیوانی است که از کره درست میشود.و چربی موجود در روغن حیوانی به هیچ عنوان جذب بدن نمیشود و سریع دفع میشود و همین عامل هم باعث شده بیشتر افراد به ویژه افرادی که چاقی دارند مایل به مصرف این روغن باشند.

قیمت انواع روغن حیوانی اعلا

موارد مؤثر بر کیفیت روغن حیوانی

موارد مؤثر بر کیفیت روغن حیوانی روغن حیوانی سنتی از چربی شیر گاو ،گوسفند،بز،مخلوط انها و حتی در خارج از کشور با شیر بوفالو نیز تهیه میشود یعنی طی مراحلی کره را از شیر میگیرند بعد کره را با چند ترفند خاص اب میکنند تا روغن تهیه شود.

بهترین روغن حیوانی روغنی است که رنگ ان زرد،طعم و بوی مطبوع،زود در دهان اب شود،وقتی روی دستمان میگذاریم توسط حرارت بدن باید زود اب و جذب پوستمان شود.

در مورد رنگ روغن باید به این نکته توجه کنید که هر چه زرد تر باشد یعنی دام در مراتع تغذیه کرده است و کیفیت روغنش هم بهتر است.

طبع روغن حیوانی خالص که انتخاب میکنید باید گرم باشد چرا که ما روغن حیوانی داریم که طبعش سرد است وزیاد با مزاج افراد کنار نمی اید به عنوان مثال بز که حیوانی با طبع سرد است گوشت وشیر ان هم سرد است ووقتی از شیرش روغن تهیه میشود روغنش نیز سرد و قیمت پایین تری دارد.

و نکته مهم در ارزش غذایی این است که وقتی روغن را در قابلمه میریزیم تا مواد را با ان سرخ کنیم اصلا در برخورد با حرارت نمیسوزد بر خلاف روغن های صنعتی که تاگرم میشوند میسوزند و بوی نامطبوعی میگیرند.

خواص شگفت انگیز انواع روغن حیوانی

خواص شگفت انگیز انواع روغن حیوانی سوال متداول افرادی که همیشه روغن خوب مصرف میکنند این است که ایا روغن حیوانی که سرشار از چربی است برای کبد چرب مضر است یا نه?

اول باید بگوییم کبد چرب نوعی بیماری است که در ان کبد،چربی زیادی به خودش میگیردو با گذشت زمان باعث سرطان نیز میشود.

به طور معمول چربی کبد 10%است و این خود ماهستیم که با مصرف غذاهای ناسالم این درصدا بالا میبیریم.

اولین عامل چربی کبد مصرف کردن پالم موجود در مواد غذایی مثل لبنیات کارخانه ای،شکلات ،روغن های گیاهی و دومین عاملش مصرف مواد الکلی است.

این مواد جذب کبد میشود وچربی ان را بالا میبرد،متاسفانه امروزه در جامعه مصرف روغن های نباتی و جامد و سرخ کردنی زیاد شده است و همینها سرشار از پالم هستند،پس دور از ذهن نیست که بیشتر نسل جدید دچار کبد چرب شوند.

راه حل مقابله بااین بیماری فقط مصرف موادی است که پالم ندارندو الکلی نیستند که روغن حیوانی یکی از انهاست.

پس باید بدانید روغن حیوانی نه تنها برای کبد ضر نیست بلکه فایده ی زیادی هم دارد چرا که جذب کبد نمیشود ووزن و کلسترول خون را کاهش میدهد و چربی کبد را هم پایین نگه میدارد.

در واقع طبق امار چون در گذشته مواد صنعتی کمتر بود و مردم بیشتر در روستاها زندگی میکردند و مصرف روغن های حیوانی ها بالا بوددرصد کمی هم به این بیماری مبتلا میشدند.

مزیت مصرف روغن حیوانی برای بدن ما

مزیت مصرف روغن حیوانی برای بدن ما روغن های حیوانی را با توجه به شیری که از ان تهیه میکنند به سه نوع تقسیم میشوند.

شما در هنگام خرید روغن حیوانی باید بدانید که از کدام نوع میخواهید چراکه کیفیت هر کدام فرق میکندکه در اینجا توضیح میدهیم انواع روغن عبارتند از:

1.گوسفندی(روغن حیوانی اصل نیز گفته میشوداین نوع از بهترین هاو با کیفیترین نوع روغن است که به این دلیل اصل گفته میشودکه دام ها را در مراتع سرسبز و پر علف میچرند و چون این مراتع در کرمانشاه قرار دارند نام دیگر این روغن اصل را روغن کرمانشاه می نامند.

در واقع در ایران روغن کرمانشاه شهرت زیاد و اهالی این منطقه این روغن را از شیر گاو وگوسفند تهیه میکنند و یکبار در بهار تولید میکنند و یکبار در پاییز و شما دوستان اگر طعم برایتان مهم است از روغنی که در بهار تهیه میشود استفاده کنید چرا که دامها علف تازه میخورند و روغنشان هم مزه ی خوبی میگیرد.

2.روغن حیوانی بزی(این نوع روغن طبع سردی دارد ولی چربی ان نسبت به شیر گاو و گوسفند بیشتر است و همچنین بوی تیزتری دارد و اگر میخواهید زیاد بوی روغن را متوجه نشید بهتر است از روغن گاو استفاده کنید.

اما شیر ان سبک است و راحتر هضم میشود.روغن بز قیمت مناسبتری نسبت به روغن اصل داردوبرای مصارف روزانه نیز به صرفه تر است.)

3.روغن حیوانی ارگانیک(به عبارتی روغن حیوانی روستایی،که از دل طبیعت و به صورت کاملا طبیعی وبدون افزدن مواد اضافی تولید میشود و سرشار از ویتامین ها و مفید برای سلامتی پوست.

البته روغن اصل و بزی هم در این گروه قرار میگیرند بااین تفاوت که ما نوع انها را مشخص کردیم.)

در اخر از فواید زیاد روغن حیوانی برایتان میگوییم.

1.کم چرب هضم اسان

2.تقویت سیستم ایمنی بدن و جذب بهتر مواد معدنی

3.کمک به رفع سوختگی ها

4.ضدسرطان

و مهمتر از همه که برای خانم ها زیاداهمیت دارد کمک به زیباتر ماندن پوست میکند.

صادرکنندگان برتر ایرانی انواع روغن حیوانی اعلا

صادرکنندگان برتر ایرانی انواع روغن حیوانی اعلا روغن های حیوانی به دو روش تهیه میشود یا سنتی یا صنعتی و به دوروش به فروش میرسند یا مستقیم یا غیر مستقیم که از همینجا شما را دعوت به سایت خودمان میکنم تا با صرف کمترین زمان روغن حیوانی اصل محلی را بگیرید.

1.در روش سنتی کره ای که از شیر به دست می اید را حرارت میدهند و روغنش میکنند و تاریخ انقضا هم ندارد و حتی میتوان تا چند سال نگهش داریم.

و مهمتر اینکه کاملا طبیعی بوده و چربی ان خالص است.

2.در روش صنعتی که به دوصورت روغن تهیه میکنند این است که یا روش سنتی را با دستگاهای اتوماتیک انجام میدهند.

یا با مواد افزودنی فراوانی مثل خامه،شیرخشک روغن تهیه میکنند که این روغنها نه تنها موثر نیستند بلکه مضر هم هستند.

پس در هنگام خرید بی واسطه دقت کنید که چه نوع روغنی میگیرید.

با توجه به سایتهای مختلف و سودجوی تبلیغاتی شما را با سایت خودمان اشنا میکنم که هم مطالب مفیدی درباره روغن گفته و هم بهترین روغن حیوانی عشایری را با بهترین قیمت در اختیار شما گذاشته تا فریب روغنهای صنعتی رانخورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما