فروش ویژه کره محلی مرغوب

فروش ویژه کره محلی مرغوب توسط تعداد زیادی از تولید کننده های این محصول صورت می گیرد، در امر خرید کره محلی باید از اینکه چه کره ای مرغوب است اطلاعات کافی داشته باشید تا متناسب با آن خرید انجام دهید زیرا همه کره ها در یک رنج قیمت نمی باشند و مسلما کره های مرغوبتر، قیمت بالاتری دارند ولی متاسفانه بسیاری از خریدارانی که اطلاعات کافی ندارند، قول قیمت پایین کره را میخورند و محصولی با کیفیت پایین خریداری می نمایند.

خرید انواع کره حیوانی عمده و کشک خشک گوسفندی به صورت مستقیم اقتصادی بوده و هزینه هایی را که شخص در مرحله نهایی پرداخت می نماید به صورت مطلوب کاهش خواهد داد.

فروش ویژه کره محلی مرغوب

کره حیوانی با خطر کمتر چاقی همراه است

کره حیوانی با خطر کمتر چاقی همراه است کره حیوانی بر خلاف تصور عموم، با خطر کمتر چاقی همراه است زیرا کره حیوانی چربی های اشباع مفید دارد، کلسترول وجود در کره حیوانی از نوع HDL است که به دلیل اندازه بزرگتر و حجم بیشتر، به آن کلسترول مفید می گویند زیرا این کلسترول باعث کاهش کلسترول LDL در بدن می شود که کلسترولی با تراکم زیاد و اندازه کوچک است و کلسترول مضر نام گرفته است.

بهترین کشک سنتی، کشک عشایری و کشک محلی گوسفندی می باشد که از گذشته تا امروزه تولید آن رواج داشته و بخاطر ارزش غذایی بالای این محصول از مجبوبیت جهانی برخوردار است.

کره حیوانی چربی هایی با زنجیره کوتاه و متوسط دارد که سوخت و ساز متفاوتی نسبت به سایر چربی ها دارند و باعث به وجود آمده حس زود سیری در فرد شده و سوخت و ساز سایر چربی ها را افزایش می دهد و مانع پرخوردی می شود.

با توجه به مطلب گفته شده دیگر نیازی نیست نگران چاقی مفرط حاصل از مصرف کره حیوانی باشید و با خیالت راحت میتوانید از این محصول استفاده نمایید تا بدنتان از انواع ویتامین ها و سایر مواد معدنی موجود در این محصول برخوردار شود، البته دقت نمایید که این محصول را به اندازه مصرف نمایید تا آسیبی به بدنتان نرساند زیرا به قول حکیم ابو علی سینا :« هر چیزی کمش دارو، متوسطش غذا و زیادش سم است. »

طرز تهیه کره حیوانی

طرز تهیه کره حیوانی کره از شیر حیوانات مختلفی از جمله گاو، گوسفند، گاومیش و… تهیه می گردد و چند روش برای تهیه این محصول یه صورت محلی وجود دارد که در رایج ترین روش به شرح زیر عمل می نمایند :

۱) پس از دوشیدن شیر ، آن را در قابلمه ای بزرگ می ریزند و درب آن را می گذارند.

۲) پس از ده ساعت، در قابلمه را باز می کنند و سرشیرهای آمده بر سطح قابلمه را در ظرف دیگری جمع آوردی می کنند.

۳) سرشیرها را می پزند و سپس از آن ها ماست درست می کنند.

۴) وقتی ماست ها زیاد شد، آن ها را در کره گیر می ریزند که کره گیر ممکن است سفالی باشد یا از دستگاه کره گیر استفاده شود،

الف) اگر از دستگاه کره گیر استفاده شود، درجه آن را روی زمان مد نظر تنظیم می نمایند تا حسابی تکان بخورد و کره ها به سطح بیایند.

ب) در هنگام استفاده از ظروف سفالی کره گیر، در قسمت وسطی ظرف، بالشت مخصوصی قرار می دهند و شروع به تکان دادن کره گیر می نمایند تا کره درست شود؛ در قسمت کناری کره گیر سفالی، سوراخی وجود دارد که هنگام تکان دادن بسته می شود ولی هنگامی که فرد می خواهد بداند کره بر سطح آمده یا نه، راه آن سوراخ ریز را باز می کند و با چوب مخصوص از وضعیت کره مطلع می شود.

۵) پس از اینکه کره ها بر سطح آمد و دانه های کره به هم پیوست و یکپارچه شد، دوغ و کره را در قابلمه ای خالی می کنند و کره های بر سطح آمده را بصورت کروی درست کرده و برمیدارند و دوغ را نیز در ظروف جدا می ریزند.

۶) کره ها را در قسمت فریزر یخچال قرار می دهند تا یخ ببندد.

به این ترتیب، کره حاصل می شود، دقت داشته باشید که هر چه زمان بین درست کردن ماست و اقدام به کره گیری، کوتاهتر باشد، محصولی مرغوبتر حاصل می گردد؛ برای سهولت در امر کره گیری در تابستان کمی آب سرد و در زمستان کمی آب گرم نیز به ماست ها اضافه کرده و سپس در کره گیر می ریزند، پروسه کره گیری باید در مکانی صورت گیرد که نه زیاد گرم باشد و نه زیاد سرد تا دانه های کره بر سطح بیایند و یخ نبندند یا ذوب نشوند.

با انواع کره حیوانی آشنا شوید

با انواع کره حیوانی آشنا شوید کره محلی حیوانی از نظر حیوانی که از آن تهیه می گردد انواع مختلفی دارد مانند کره محلی گوسفندی، کره محلی گاوی، کره گاومیش و…

بسته به اینکه کره از چه حیوانی تهیه می گردد، ویژگی های مختلفی دارد مثلا از نظر رنگ دو نوع کره وجود دارد، کره محلی زرد و سفید؛ معمولا رنگ کره مرغوب گاوی زرد پر رنگ است و رنگ کره گاومیش سفید است و کره گوسفندی رنگ زرد کم رنگی دارد.

به دلیل اطلاعات کم، برخی ها گمان می کنند که کره زرد مرغوبتر از کره سفید است در حالی که این تصور اشتباه است و کره هر حیوان رنگ متفاوتی دارد و همچنین کره ها در زمان های کوتاهی پس از زایمان حیوان، رنگ زردتری خواهند داشت.

در تعیین مرغوبیت کره، عواملی مانند بو و مزه آن نسبت به رنگ، مهم تر هستند و خریداران گرامی بهتر است بیشتر روی مزه و طعم فوکوس کنند تا خریدی رضایت بخش داشته باشند.

پخش بی واسطه انواع کره محلی مرغوب

پخش بی واسطه انواع کره محلی مرغوب انواع کره محلی عشایر یا کره محلی سنتی اکثرا توسط بانوان عشایر یا روستایی تولید می شود و عرضه آن به دو روش زیر صورت می گیرد :

۱) توسط خود تولیدکننده به فروش می رسد، به این صورت که کم کم افراد دیگر از تولید کره توسط آن فرد مطلع می شوند و اگر کره از کیفیت بالایی برخوردار باشد، افراد برای هم تعریف می کنند و نوعی تبلیغ غیر مستقیم صورت می گیرد و باعث افزایش روند فروش کره می شود.

۲) تولیدکننده ممکن است کره را به مغازه دار هایی که لبنیات محلی به فروش می رسانند، به فروش برساند و سپس کره توسط مغازه دارها با افزایش قیمت اندکی به فروش برسد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری های ارتباطی، پخش کره محلی نیز توسط فروشگاه های آنلاین این محصول صورت می گیرد و به خریدار گرامی این امکان را می دهد که با مقایسه قیمت ها و بررسی نظر خریداران قبلی آن فروشگاه، محصولی مرغوب و با مناسبترین قیمت تهیه نماید.

ما نیز مفتخریم که انواع محصولات لبنی مرغوب را با قیمت مناسب به خریدارن گرامی عرضه می نماییم و خریدار محترم می تواند برای سفارش کره محلی، کشک محلی، قره قروت محلی، روغن قارابشکن و سایر محصولات لبنی مرغوب محلی، به سایت فروش محصولات ما مراجعه نماید.

4

  1. با سلام و خسته نباشید مصرف کره حیوانی باعث چاقی کمتر می شود زیرا کره حیوانی چربی های اشباع مفید دارد، زیرا کلسترول موجود در کره حیوانی از نوع HDL است که این کلسترول باعث کاهش کلسترول LDL می شود که برای بدن مضر است.

  2. سلام امیدوارم خوب باشین اگه ممکنه قسمت خرید توی سایت اضافه کنن تا راحت تر باشه خرید کردن

  3. سلام وقت شما بخیر کره ی محلی باید توی شرایط خاصی عمل آوری بشه و گرنه نمیتونه کیفیت خوبی داشته باشه این کره ای که شما در حال حاضر دارین در چه شرایطی داره تولید میشه و چطوری باید از کیفیتش مطمئن شد قبل از خرید لطفا اطلاعات از نحوه ی تولید این کره ی محلی داخل سایت قرار بدین متشکرم

  4. من خودم تولید کننده انواع محصولات لبنی و ارگانیک هستم چطوری میتونم با شما ارتباط برقرار کنم و این محصولات را برای شما تامین کنم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما