فروش ویژه قره قروت سنتی

کانون توجه ما در این مطلب فروش ویژه قره قروت سنتی می باشد. همچنین قره قروت محلی، قره قروت سفید، قره قروت ارگانیک و قره قروت اعلا از جمله موضوعات دیگری به شمار می ‌روند که در کنار موضوع اصلی مورد بحث و بررسی واقع می‌ شوند. بخش بعدی به راهنمایی خرید انواع قره قروت سنتی اختصاص دارد و در ادامه آن، مباحث و نکاتی پیرامون رفع سنگ کلیه با خوردن قره قروت مطرح می شود. لازم به ذکر است فروش ویژه قره قروت سنتی در ایام خاص و توسط فروشگاه های خاصی صورت می پذیرد که در بخش ‌های بعدی به تفصیل پیرامون آن سخن خواهیم گفت.

فروش ویژه قره قروت سنتی

راهنمای خرید انواع قره قروت سنتی

راهنمای خرید انواع قره قروت سنتی

پیش از آن که به ارائه راهنمایی جهت خرید انواع قره قروت سنتی بپردازیم، لازم است ابتدا توصیفی اجمالی از انواع قره قروت ارائه دهیم و سپس با توجه به این توصیف، نکاتی که پیش از خرید این محصول ضرورت دارد مد نظر قرار گیرد را بررسی نماییم.

قره قروت یکی از انواع تنقلات بسیار ترش و خوش‌طعم به شمار می‌ رود که در انواع و اقسام مختلفی و همچنین به شیوه‌ های متنوع و متفاوتی تولید و روانه بازار می شود. یکی از انواع قره قروت، قره قروت سفید می باشد که معمولاً رنگی به رنگ کشک دارد. یعنی سفیدی آن رنگ سفید شیری یا رنگی شبیه به ماست است، بسیار غلیظ بوده و هم به صورت فله ای و هم در بسته‌ بندی‌ های کارخانه ‌ای تولید و به بازار صنایع تنقلات ترش عرضه می شود.

نوع دیگر قره قروت سیاه رنگ است که ترکیبی از رنگ بسیار سیاه و قهوه ‌ای پر رنگ دارد. بر خلاف قره قروت سفید، نوع سیاه آن غلظت ندارد و بسیار سفت است و در واقع شبیه به کره سفت شده می باشد. این نوع قره قروت ها نیز در بسته بندی های شرکتی خیلی کمتر اما به صورت یک سنگ کامل قره‌ قروت با حجم بسیار فراوان و فله ای خیلی بیشتر تولید می ‌شوند و به فروش می‌رسند. طعم آنها بسیار ترش است و در واقع، می‌ توان گفت از میان تمام انواع قره ‌قروت این نوع ترش ترین طعم را دارد.

نوع دیگری از قره‌ قروت سنتی وجود دارد که به قره‌ قروت پرتقالی معروف است که رنگ آن به رنگ نارنجی بوده و از عصاره پرتقال تولید می شود. این نوع از قره‌ قروت جدیداً و به تازگی وارد بازار شده است و نسبت به دو قره قروت سفید و سیاه کمتر شناخته شده می ‌باشد. حال با توجه به آنچه گفته شد، باید گفت جهت تهیه انواع قره قروت سنتی ابتدا بایستی به محل فروش این محصول مراجعه کرد که اغلب بازارهای سنتی و بازارچه هایی می باشند که انواع تنقلات ترش و شور از جمله کشک، قره قروت، لواشک و آلبالو های خشک یا ترش شده خانگی و سنتی را به فروش می‌ رسانند.

سپس بایستی توجه داشت که منظور از سنتی دقیقاً قره قروت خانگی می باشد یا قره قروتی که در کارگاه ها تولید می ‌شود، اما مواد به کار رفته در تولید آن سنتی بوده و از افزودنی های مجاز خوراکی به دور است؛ یعنی فاقد این مواد می باشد و صرفاً مواد طبیعی همچون عصاره ماست، کشک و دیگر موادی را دارد که در تولید این کالا از آن استفاده می شود.

رفع سنگ کلیه با خوردن قره قروت

رفع سنگ کلیه با خوردن قره قروت

از آنجایی که قره قروت یکی از زیر مجموعه‌ های لبنیات به شمار می ‌رود و می‌توان گفت اگر چه طعمی ترش و شور دارد، اما خواصی که در انواع لبنیاتی نظیر شیر، ماست، کشک و پنیر وجود دارد، در قره قروت نیز یافت می شود. از این رو، می تواند سرشار از ویتامین، پروتئین و مواد معدنی مورد نیاز بدن باشد و به بهبود عملکرد قلب، دستگاه گوارش و کلیه ها و مجاری ادراری کمک نماید.

یکی از مزایای مصرف قره قروت این است که به رفع سنگ کلیه بسیار کمک می ‌کند. علت این امر آن است که قره قروت به علت شور و ترش بودن آن می ‌تواند باعث رقیق شدن ادرار شده و به دفع هرچه بیشتر ادرار کمک کند. در واقع، سنگ کلیه یکی از بیماری هایی می باشد که با مصرف ترشی های جامد و مایعی نظیر قره قروت و آبلیمو می تواند در طول زمان به راحتی دفع شود بدون آن که نیاز به جراحی داشته باشد. اما لازم است که مصرف این مواد و خوراکی های ترش طعم به صورت مستمر و با نظم باشد تا تاثیر خود را نمایان سازد.

نکاتی خواندنی قبل از خرید قره قروت

نکاتی خواندنی قبل از خرید قره قروت

پیش از آن که به خرید و تهیه قره قروت اقدام نمایید، لازم است نکاتی را مد نظر قرار دهید. توصیه می شود قره قروتی که تهیه می کنید حتی الامکان محصول کارخانه های معتبر با برچسب آن کارخانه و برند تجاری آن به همراه برچسب و تاییدیه وزارت بهداشت یا سازمان غذا و دارو باشد چرا که چنانچه قره قروت به روش خانگی تهیه شده و توسط فروشنده محلی عرضه شود، احتمال دارد خریدار و مصرف کننده آن را به بیماری ‌هایی نظیر تب مالت یا بیماری های مشابه دیگری که از طریق مصرف لبنیات خانگی فرد را دچار می کند مبتلا سازد.

نکته دیگری که قبل از خرید این محصول بهتر است مورد توجه قرار گیرد این است که حتی امکان بسته بندی قره قروت پلمپ شده باشد و از میزان بهداشت و تمیزی بسته‌ های آن اطمینان حاصل شود. همچنین مهم است که فروشنده این محصول فروشگاه معتبر باشد و نه فروشنده هایی که در کنار خیابان ‌ها و پیاده‌رو ها به صورت محلی و بدون مجوز به عرضه آن مبادرت می ورزند.

شرکت صادراتی انواع قره قروت سنتی

شرکت صادراتی انواع قره قروت سنتی

شرکت های صادر کننده انواع قره قروت سنتی شرکت های معتبری هستند که اغلب محصولاتی نظیر انواع لواشک، آلبالو خشک، ترشک و یا انواع قره قروت را به شیوه سنتی و با طبیعی ترین مواد آن تولید کرده و در بسته بندی های آلومینیومی بسیار زیبا و شیک تولید و آن را به صورت عمده روانه بازار می ‌کنند. این شرکت ‌ها اغلب دارای برند تجاری معتبری بوده که نام آنها روی بسته بندی محصول قره قروتشان ثبت شده است. این شرکت ها محصولات خود که از درجه کیفی بالا و مرغوبیت فراوانی برخوردار است را علاوه بر آن که به اقصی نقاط کشور ارسال می ‌کنند، به خارج از کشور نیز صادر می نمایند. فروش آنها هم به شیوه حضوری و هم از طریق پایگاه های اینترنتی مرتبط با آن می باشد.

1

  1. سلام خسته نباشید عرض میکنم بهتون این محصولاتی که توی سایت قرار میدین رو خودتون تولید میکنین یا به صورت محلی دارن تولید میشن توسط افراد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما