فروش مستقیم کره گاوی درجه یک

کره گاوی اصل محصولی است که از خامه و یا شیر گاو تهیه می شود کره ای که از شیر درست شود به رنگ سفید و کره ای که از خامه درست شود به رنگ زرد می باشد این محصول به صورت خانگی و کارخانه ای تهیه می شود در خانه بیشتر از خامه کره درست می کنند.

فروش این محصول درجه یک از طریق کارخانه های تولید کننده این محصول در لبنیاتی های شهر به صورت عمده صورت می گیرد این محصول به صورت خانگی در محل های کوچک نیز به فروش می رسد.

فروش مستقیم کره گاوی درجه یک

3 ویژگی ظاهری کره گاوی مرغوب

3 ویژگی ظاهری کره گاوی مرغوب کره یک گزینه ی خوب برای صبحانه می باشد این محصول دارای چربی های اشباع شده می باشد که به کاهش کلسترول خون کمک می کند و برای سلامتی قلب مناسب می باشد همچنین باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود دارای اسید های چرب می باشد که بدن را در مقابل سرطان های سینه و روده محافظت می کند.

کلسیم موجود در آن باعث رشد استخوان ها و سلامتی دندان ها می شود برای سلامتی پوست و مو و عملکرد صحیح مغز مناسب می باشد و نقش مهمی در رشد سیستم عصبی را ایفا می کند کره گاوی اصل خالص باید دارای ویژگی هایی نظیر:

  1. دارای رنگ طبیعی باشد یعنی یا سفید و یا زرد کهربایی باشد و بدون هر گونه لک و نا خالصی باشد.
  2. یک کره خوب باید دارای بافت یکنواخت و یک دست باشد دارای حباب های هوا و جای برش زرگی و سوراخ نباشد از لحاظ ظاهری صاف باشد.
  3. دارای طعم طبیعی و خوب باشد در هنگام خوردن نباید طعم ترشیدگی و تندی و یا شوری در آن احساس شود.

نوع تغذیه دام در تهیه کره تاثیر می گذارد اگر حیوان از علوفه تازه استفاده کند مقدار اسید غیر اشباع در کره افزایش می یابد و اگر از علوفه خشک استفاده کند اسیدهای چرب اشباع بیشتر می باشد همچنین علاوه بر خوراک سن حیوان در شیر دهی و چربی آن نیز فرق می کند.

پخش مستقیم کره گاوی اصل

پخش مستقیم کره گاوی اصل پخش کره گاوی اصل توسط مراکز تولید این محصول به صورت مستقیم در لبناتی های شهر صورت می گیرد همچنین در محیط های کوچک می توانید آن را به صورت خانگی تهیه کنید کره را نمی توان از هر جایی خریداری کرد.

باید آن را از فروشندگان معتبر و شناخته شده و یا از طریق سایت های اینترنتی که کارشان فروش این محصولات می باشد به صورت غیر حضوری آن را سفارش و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید بدون اینکه در آن واسطه نقش داشته باشد فقط هنگام سفارش نیز سعی کنید از سایت های معتبر و شناخته شده این محصول را خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما