فروش انواع قارابشکن عمده

یکی از محصولات سنتی ایرانی که نوعی قره قروت بوده، قارابشکن است که از آب پنیر بدست می آید و طعم ترش و شیرین دارد. فروشگاه مرکزی قارابشکن عمده این محصول که به روش سنتی تهیه شده در بسته بندی های بهداشتی و با حجم و اوزان گوناگون در اختیار خریداران عزیز قرار می‌ دهد و همواره به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های ارائه دهنده قارابشکن اصل در کشور شناخته شده و توانست بخش عمده‌ای از نیاز مردم را به خوبی برطرف نماید.

فروش انواع قارابشکن عمده

اهمیت خوردن قارابشکن در چیست؟

اهمیت خوردن قارابشکن در چیست؟ قارابشکن ممتاز نوعی شکلات شیرینی محلی مخصوص عشایر به خصوص در منطقه چهارمحال و بختیاری است که نوعی کشک یا قره قروت محسوب شده و از آب پنیر، ماست یا شیر بدست می آید. در واقع قارابشکن بهترین جایگزین برای لبنیات است به خصوص افرادی که نمی توانند شیر یا سایر لبنیات در حالت عادی میل کنند، می توانند از این استفاده نمایند.

معمولا قارابشکن بهداشتی در دو نوع گوسفند و گاوی است که سرشار از مواد مغذی بوده و با توجه به اینکه هیچ نوع ماده افزودنی غیرمجاز در تولید این محصول به کار نرفته شده، مصرف آن برای هیچ فردی منع نداشته و همه افراد به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند . اما بررسی میزان مصرف این محصول نشان می‌دهد که مصرف بالای آن ممکن است باعث اضافه وزن و چاقی شود.

همچنین به دلیل اینکه در برخی از این قارابشکن ها شیره‌توت، آب شکر یا شیره انگور اضافه می شود ممکن است برای افراد دیابتی مضر به این منظور برای تامین نیاز بدن می‌توان روزانه ۲۰ گرم از این شیرینی خوشمزه میل کرد.

فواید دارویی قارابشکن چیست؟

فواید دارویی قارابشکن چیست؟ قارابشکن باکیفیت یک ماده خوراکی شیرین است که زادگاه اصلی آن در میان ایلات عشایر استان چهارمحال و بختیاری می باشد. نحوه تهیه و تولید قارابشکن شیرین کاملا سنتی است و از بسیاری جهات مراحل کار شبیه به تولید قره قروت می باشد، با این تفاوت که پس از گذراندن مراحل حرارت دادن به آن آب و شکر و یا دیگر شیرین کننده های طبیعی مانند نبات، عسل، شیره انگور، شیره توت و امثال آن اضافه می شود.

قارابشکن را از آب برجای مانده از ماست و یا پنیر درست می کنند. این آب پس از حرارت دیدن و هم زدن مداوم همراه با نوعی شیرین کننده، کاملا شیرین می شود و سپس بر روی آرد می پاشند و قالب می زنند. قارابشکن به دلیل آنکه اصل و منشاء آن شیر گاوی و یا گوسفندی می باشد دارای تمام خواص و مفید شیر بوده و تامین کننده کلسیم بدن است.

این شکلات طبیعی بهترین جایگزین برای تنقلات مضری است که کودکان مصرف می کنند. اگر کودکی از خوردن شیر امتناع ورزید و یا به دلایلی مانند تحمل نکردن لاکتوز قادر به خوردن شیر نبود، می توان مصرف قارابشکن را برای او جایگزین کرد.

قارابشکن اعلا کلسیم مورد نیاز کودکان در حال رشد را تامین می کند و برای افراد با معده حساس هیچ مشکلی بوجود نمی آورد. مصرف این محصول از کودکی می تواند تضمین کننده استحکام استخوان و پیشگیری از وقوع بیماری نرمی استخوان در سال های بعد باشد. با توجه به فعالیت زیاد کودکان و نیاز طبیعی آنها به تامین انرژی مورد نیاز، قارابشکن یک گزینه ایده آل به حساب می آید که قادر است منابع تغذیه ای لازم را برای کودکان فراهم سازد.

مشخصات قارابشکن ممتاز ایرانی

مشخصات قارابشکن ممتاز ایرانی قارابشکن درجه یک را‌ می توان با مواد شیرین کننده طبیعی و مفیدی به قارابشکن شیرین که خواص آن دو چندان شده است، تبدیل کرد. اگر ماده اولیه تهیه قارابشکن از شیر پرچرب تهیه شده باشد، بدون شک قارابشکن تولید شده هم پرچرب، لذیذ و باکیفیت تر خواهد بود. میزان حرارت دادن قارابشکن و طول مدت هم زدن آن هم نقش تعیین کننده ای در غلظت محصول داشته و می توان با طولانی کردن این مراحل محصولی مرغوب تر به دست آورد. در برخی موارد به جای آب و شکر از انواع شیره مانند شیره انگور و یا شیره توت استفاده می شود که خواص فوق العاده شیره هم به قارابشکن افزوده می شود.

یکی از انواع محبوب قارابشکن، آن است که در مرحله پایانی عسل به آن اضافه می شود. عسل هم یک شیرین کننده طبیعی است که علاوه بر خوش طعم کردن قارابشکن، آن را سالم تر و از لحاظ ارزش مواد غذایی غنی تر می کند.

خرید آسان انواع قارابشکن عمده

خرید آسان انواع قارابشکن عمده کی از مهم ترین عوامل موثر بر کیفیت قارابشکن ترش، مواد اولیه استفاده شده آن می باشد که برای افزایش کیفیت باید از مواد اولیه تازه، درجه یک و اعلا استفاده کنند تا محصولاتی عالی و بی نظیر تولید شوند که مواد اولیه جز نگاهم ترین عوامل برای افزایش کیفیت می باشد که هر چه محصول تازه تر و خوش عطر تر باشد قارابشکن عالی تری تولید می شود. یکی دیگر از عواملی که بر کیفیت محصول می افزاید، روش سنتی و طبیعی آن می باشد

یعنی تهیه از روش سنتی و طبیعی درجه کیفیت محصول را افزایش می دهد و اگر در کنار آن از مواد طبیعی استفاده کند نیز کیفیت را چند برابر می کند و هر چه از مواد افزودنی و شیمیایی به دور باشد قارابشکن بهتر و بامزه تر می باشد. همین طور تمام مواد اولیه آن باید به اندازه و دقیق باشد زیرا امر مواد اولیه آن به اندازه نباشد و یکی از مواد اولیه بیش از حد معمول باشد سبب می شود مزه و طعم و مزه خود را از دست بدهد که در نتیجه سبب کاهش کیفیت نی شود پس در تهیه آن به اندازه مواد اولیه آن توجه کنید و طبق فرمول آن را تهیه نماید.

توزیع کننده بهترین قارابشکن عمده به سود بالایی دست می یابد زیرا از قارابشکن خود را از طریق شرکت تولید با برند مشهور و معروف استفاده کرده است که محصولات تازه و باکیفیت برای توزیع استفاده می کند و علاوه بر آن، قارابشکن ها را با قیمت مناسب و شگفت آوری برای عرضه به بازار استفاده می کند که سبب صرفه جویی در هزینه می شود. توزیع کنندگان باید اطلاعات مورد نیاز متقاضی از قبیل ارزش غذایی، خواص و فواید، شرایط نگه داری، موارد مصرف، مواد اولیه و طرز تهیه، قیمت و وزن، تاریخ و… را بداند و در اختیار متقاضیان قرار دهد تا بهترین قارابشکن را خریداری نمایند.

برای خرید قارابشکن اصل عمده می توان از راه های غیرحضوری استفاده کرده و با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش، محصول را در حجم مورد نیاز سفارش داد. قیمت روز قارابشکن در سایت فروش درج شده است و محصول در بسته بندی بهداشتی و مناسب و با وسایل نقلیه مختلف به محل مورد نظر سفارش دهنده فرستاده خواهد شد.

11

  1. سلام .. نوآوری های ارائه شده در تولید این محصول پتانسیل بالایی برای صادرات به وجود آورده است … اشباع بازار مصرف داخلی و تولید با استاندارد های جهانی کشور را در صدور خدمات فنی و مهندسی توانمند تر خواهد کرد و در این میان شرکت های دانش بنیان نقش محوری در صادرات محصولات غیر نفتی دارند. بلو ک های تولیدی .این شرکت حایز تمام این شرایط هست و باید در بازاریابی و تنوع در ارسال مطابق با درخواست مشتری از رقبا پیشی بگیره.

  2. مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود . لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت کالا نیز توضیحاتی قرار دهید و اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که پرداخت مبلغ آن به شکل اقساطی صورت بگیرد یا اینکه حتما باید به صورت نقدی تسویه شود؟

  3. سلام با توجه به توضیحاتی که در سایت قرار دادید بسیار ترغیب به خرید این محصول از مجموعه شما شدم چون به طور تخصصی بر روی این محصول فعالیت می کنید. یکی از همکارانم به دلیل کیفیت و قیمت مناسبی که ارائه می دهید خرید از مجموعه شما رو به من توصیه کرد ، من که بسیار راضی بودم امیدوارم موفق باشید.

  4. سلام عرض ادب اگر محصول مجموعه ی شما را عمده سفارش بدهم میشه که اقساطی پرداخت کنم؟ لطفا سریعا پاسخگو باشید و بار چگونه و در چند روزه کاری تحویل می دهید؟

  5. با درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم قارا بشکن با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت.

  6. سلام روزتون بخیر و خوشی
    چه قیافه وسوسه کننده ای دارن این نمونه قارابشکن ها
    ممنون از مطالب مفیدی که داخل سایتتون به اشتراک میزارید
    من از مشتری های قدیمی مجموعه خوب شما هستم و به صورت عمده از مجموعه شما خرید دارم و خیلی راضیم و به شما هم پیشنهاد میکنم حتما امتحان کنید پشیمون نمیشد

  7. من محصول شما رو خریداری کردم و خیلی از مرغوبیت محصول مجموعه شما راضی بودم. خرید از مجموعه شما همیشگی خواهد بود. بسیار رفتار درست و حرفه ای با مشتری دارید.

  8. در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم …
    ارائه جزییات بیشتر در این زمینه می تواند در شفاف سازی کیفیت و فرایند تولید و بسته بندی و تنوع شبکه توزیع به بهترین شکل ممکن و در راستای اعتماد سازی در مصرف کننده، توسط این سایت در حال انجام است. بدیهی است که اعتبار تولید کننده با توجه به این موضوع بالا رفته و باعث میشه رقابت سالمی در جهت ارتقای کیفیت انجام بشه و بازار داخلی سکوی پرتاب صادرات و نام آوری تولیدکنندگاهن ایرانی در بازارهای بین المللی شود. امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  9. با سلام و خسته نباشید خدمت شما عزیزان با توجه به شرایط اقتصادی امروزه کشور توجه به امر صادرات بسیار حیاتی و حائز اهمیت می باشد از این طریق ارزآوری قابل توجه عاید کشور شده و اشتغال زایی بسیاری در ایران عزیز ایجاد می شود؛ با تشکر از این مجموعه متخصص که با انجام صادرات این امر را محقق ساخته است .

  10. با سلام و خسته نباشید قارابشکن چون مواد اصلی آن از شیر گاو و گ.سفند است خواص زیادی دارد مخصوصا برایز استخوانها بسیار مفید است و مناسب کودکان و بزرگسالان می باشد.

  11. سلام من ازمحصولات شما خیلی راضی هستم علی رقم قیمت خیلی مناسب کیفیت بالایی دارید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما