فروشگاه مرکزی قارابشکن اصل عمده

یکی از محصولات سنتی ایرانی که نوعی قره قروت بوده، قارابشکن است که از آب پنیر بدست می آید و طعم ترش و شیرین دارد. فروشگاه مرکزی قارابشکن عمده این محصول که به روش سنتی تهیه شده در بسته بندی های بهداشتی و با حجم و اوزان گوناگون در اختیار خریداران عزیز قرار می‌ دهد و همواره به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های ارائه دهنده قارابشکن اصل در کشور شناخته شده و توانست بخش عمده‌ای از نیاز مردم را به خوبی برطرف نماید.

فروشگاه مرکزی قارابشکن اصل عمده

بررسی میزان مصرف مجاز قارابشکن اصل

بررسی میزان مصرف مجاز قارابشکن اصل قارابشکن نوعی شکلات شیرینی محلی مخصوص عشایر به خصوص در منطقه چهارمحال و بختیاری است که نوعی کشک یا قره قروت محسوب شده و از آب پنیر، ماست یا شیر بدست می آید. در واقع قارابشکن بهترین جایگزین برای لبنیات است به خصوص افرادی که نمی توانند شیر یا سایر لبنیات در حالت عادی میل کنند، می توانند از این استفاده نمایند.

معمولا قارابشکن در دو نوع گوسفند و گاوی است که سرشار از مواد مغذی بوده و با توجه به اینکه هیچ نوع ماده افزودنی غیرمجاز در تولید این محصول به کار نرفته شده، مصرف آن برای هیچ فردی منع نداشته و همه افراد به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند .

اما بررسی میزان مصرف این محصول نشان می‌دهد که مصرف بالای آن ممکن است باعث اضافه وزن و چاقی شود. همچنین به دلیل اینکه در برخی از این قارابشکن ها شیره‌توت، آب شکر یا شیره انگور اضافه می شود ممکن است برای افراد دیابتی مضر به این منظور برای تامین نیاز بدن می‌توان روزانه ۲۰ گرم از این شیرینی خوشمزه میل کرد.

قارابشکن اصل چه ویژگی هایی دارد؟

قارابشکن اصل چه ویژگی هایی دارد؟ اگر شما هم قصد خرید قارابشکن اصل را دارید و می خواهید از ویژگی‌های آن مطلع شوید با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. در واقع قارابشکن همانطور که گفتیم از آب پنیر و محصولاتی که سرشار از کلسیم باشد به دست می‌ آید و یک طعم متفاوت و خاص از آب پنیر دارد که از تبخیر و پخت آب پنیر به دست آمده و سپس با آن شیره توت انگور یا سایر شیر ها به اضافه شده و پس از سرد شدن به صورت یکسان برش خورده شده و در بسته بندی های مختلف وارد بازار می‌شود.

این محصول طعم شیرین و ملایم داشته، درصد چربی آن بسیار پایین است اما در عین حال سرشار از پروتئین، سرشار از ویتامین دی و کلسیم می باشد و برای افرادی که نمی توانند لبنیات را در رژیم غذایی خود قرار دهند و سیستم گوارشی آنها و با شیر سازگار نیست، به راحتی می توانند قارابشکن را میل کنند، این قره قروت یک ضد عفونی کننده طبیعی دستگاه گوارش است که باکتری های مضر را از بین برده و کلسیم مورد نیاز بدن را جهت تقویت استخوانها دندان تامین می نماید و از بروز نرمی استخوان پوکی استخوان در سنین مختلف جلوگیری می کند.

توجه داشته باشید که مصرف قارابشکن خون ساز است و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود که بر حسب نوع شیرینی به انواع مختلفی تقسیم بندی شده است. این شیرینی بافتی نرم دارد و برای جلوگیری از چسبندگی آن در آرد غوطه ور شده و بهتر است در جای خنک و خشک نگهداری شود که پس از قرار گرفتن در دمای محیط دوباره به حالت نرمی خود باز می‌گردد.

صادرات کلی قارابشکن اصل عمده

صادرات کلی قارابشکن اصل عمده با توجه به اینکه قارابشکن یک شیرینی محلی شناخته شده و در مناطق مختلفی از چهارمحال و بختیاری توسط عشایر تولید می گردد و سرشار از خواص فراوان است، توجه بسیاری از افراد را به علاوه بر داخلی کشور به خود جلب کرده است، قارابشکن صادراتی به سرعت در بازارهای خارجی محبوب گردیده از اینرو فروش قارابشکن به صورت عمده به کشورهای مختلف انجام شده و با صادرات کلی توانسته امکان خرید راحت و آسان را برای مشتریان خود فراهم آورد و این گونه محصولات خود را با قیمت رقابتی در بازارهای بین‌المللی به فروش برساند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما