فروشگاه مرکزی روغن زرد حیوانی

روغن زرد حیوانی یکی از محصولات طبیعی و خوشمزه گرفته شده از روغن گاوی مرغوب است. این نوع روغن را می توان از فروشگاه مرکزی عرضه انواع روغن حیوانی تهیه کرد و زادگاهش در استان های کرمانشاه، لرستان، کردستان، ایلام و چهارمحال و بختیاری است. توزیع روغن گاوی در سراسر کشور و حتی دیگر کشورهای جهان با بسته بندی های مناسب، در حال انجام است.

فروشگاه مرکزی روغن زرد حیوانی

بهترین روش نگهداری از روغن زرد حیوانی

بهترین روش نگهداری از روغن زرد حیوانی روغن زرد حیوانی درحقیقت از کره حیوانی اصل به دست می آید. معمولا این نوع روغن در برخی استان های جنوبی و جنوب غربی کشور به شیوه سنتی تهیه می شود. شیوه کار در روش تهیه سنتی به این صورت است که در ابتدا از شیر گاو دوغ تهیه می شود و سپس دوغ درون مشک ریخته و خوب زده می شود. در مرحله اول کره حیوانی به دست می آید. پس از به دست آمدن کره حیوانی، آن را بر روی شعله ملایم حرارت داده و به تدریج آب اضافی در کره تبخیر شده و روغن حیوانی به دست می آید. چنین روغنی طول ماندگاری بسیار بالایی دارد و حتی می توان در صورت خالص بودن، آن را در ظرف دربسته و خارج از یخچال نگهداری کرد.

معمولا در فروش عمده روغن زرد از حلب های روغن استفاده می شود، اما نگهداری از آن داخل ظروف شیشه ای و یا روحی هم بدون اشکال است. اگر قرار است روغن برای مدت زمان طولانی تری نگهداری شود، ظروفی که تیره هستند و نور به داخل آنها نفوذ نمی کند، گزینه های ایده آلی به حساب می آیند. درب ظرف حتما بطور کامل بسته شود و منفذی برای ورود هوا به آن وجود نداشته باشد.

بهتر است برای برداشتن روغن از ظرف اصلی، قاشق حتما خشک و بدون رطوبت باشد. رطوبت قاشق موجب کپک زدن روغن می شود. همچنین نباید از قاشق های فلزی در ظرف روغن استفاده شود، زیرا فلز یک عامل موثر در اکسید شدن روغن است و به همین خاطر استفاده از قاشق های چوبی و یا پلاستیکی برای این کار مناسب تر هستند.

فواید مصرف روغن زرد حیوانی برای سلامت قلب

فواید مصرف روغن زرد حیوانی برای سلامت قلب برخلاف دیگر روغن ها که اغلب به روش صنعتی تهیه می شوند، روغن حیوانی اصل نه تنها برای قلب مضر نیست، بلکه بسیار مفید و سودمند هم می باشد. سلول های قلب برای فعالیت مداوم و سنگین به غذا نیاز دارند تا انرژی لازم را برای ادامه کار دریافت کنند. بهترین غذا برای سلول های قلب، روغن سالم حیوانی است.

روغن حیوانی زرد به طور مستقیم از شیر به دست می آید و به همین دلیل از سلامت بیشتری نسبت به روغن هایی که از چربی و دنبه حیوانی تولید می شوند، برخوردار است. مصرف این نوع روغن در طبخ انواع غذا از روغن های دارای پالم بسیار مفیدتر بوده و از سطح سلامت و ارزش غذایی بالاتری برخوردار است.

مانند هر ماده خوراکی دیگری، توصیه می شود از روغن حیوانی هم در حد اعتدال استفاده شود. افرادی که فعالیت بدنی نداشته و در اصطلاح پشت میز نشین هستند باید بدانند حتی روغن بی ضرر حیوانی هم می تواند مناسب با سبک زندگی بدون تحرک آنها نبوده و در بلند مدت موجب افزایش وزن و یا گرفتگی عروق شود.حتی افرادی که به لاکتوز شیر حساس می باشند می توانند با خیالی آسوده از روغن حیوانی استفاده کنند زیرا برخلاف شیر و دیگر لبنیات وابسته به آن، هیچگونه آلرژی در فرد حساس به لاکتوز ایجاد نمی کند.

عرضه مستقیم روغن زرد حیوانی

عرضه مستقیم روغن زرد حیوانی فروش روغن حیوانی زرد توسط تولیدکنندگان اصلی این محصول و یا شرکت های بازرگانی فعال در حوزه تهیه انواع روغن های حیوانی انجام می شود. برای خرید محصولی خالص و اصل باید به فروشگاه مرکزی که دارای مجوز فعالیت و تاییدیه های استاندارد است مراجعه شود. خرید به شکل مستقیم از تولیدکنندگان روغن زرد حیوانی می توان صرفه اقتصادی بهتری داشته باشد.

برای خرید مستقیم روغن حیوانی از تولیدکنندگان آن و حذف واسطه ها، می توان به سایت های اینترنتی فروش مراجعه کرد. در این سایت ها امکان خرید عمده و همچنین خرید جزئی برای مشتری فراهم شده است. روغن در ظروف مناسب و پلمپ شده برای فروش آماده شده اند و می توان با پرداخت آنلاین هزینه خرید، محصول را درب منزل تحویل گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما