فروشگاه مرکزی روغن حیوانی اعلا

روغن حیوانی اعلا دارای خواص مصرفی بی نظیری است که آن را به جایگزین مناسبی برای انواع روغن های صنعتی و حتی گیاهی تبدیل می کند. این محصول از نظر درجه کیفی مدل های مختلفی دارد که شناخت ویژگی های آن می تواند منجر به تشخیص و خرید ارقام مرغوب شود. در این مقاله ضمن بررسی تمامی جوانب روغن حیوانی اصل چگونگی خرید عمده از فروشگاه های مرکزی و معتبر را آنالیز می کنیم.

فروشگاه مرکزی روغن حیوانی اعلا

همه چیز درباره مزایای روغن حیوانی اعلا

همه چیز درباره مزایای روغن حیوانی اعلا روغن حیوانی فرآورده ای تولید از چربی شیر حیوانی مانند گاو، گوسفند و حتی بوفالو است که متناسب با کیفیت شیر و روش تولید دارای درجه خلوص و کیفیت های مختلفی هستند. هر چقدر که غلظت شیر و چربی به دست آمده از آن بیشتر باشد به همان نسبت نیز کیفیت نهایی روغن حیوانی بهتر خواهد بود.

در بازار داخلی انواع روغن حیوانی اعلا را عمدتاً از چربی شیر گاو تهیه می کنند که از نظر شکل ظاهری دارای بافت بسیار منسجم بوده و زرد رنگ است. این محصول خواص مصرفی بی نظیری به ویژه برای افراد میانسال دارد که از مهمترین آن جلوگیری از عدم ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و افزایش وزن است.

روغن حیوانی اصل دارای مقادیر زیادی چربی اشباع شده است که سبب شده جذب آن توسط سلول ها آسان شود و در نهایت از افزایش کلسترول خون نیز جلوگیری کند. از دیگر مزایای این نوع روغن باید به بهبود سیتسم گوارش اشاره کنیم. چرا که در بافت این محصول مقادیر زیادی اسید بوتیریک وجود دارد که از رشد میکروب های معده و روده جلوگیری می کند.

وجود ویتامین های ضروری برای بدن در ترکیبات روغن حیوان می تواند به تقویت هر چه بیشتر سیستم ایمنی و عدم ابتلا به بیماری های مختلف سبب شود. این نوع روغن خاصیت ضد التهابی دارد و به درمان بیماری نظیر کبد چرب در طولانی مدت کمک می کند.

مهم ترین مشخصات روغن حیوانی اعلا

مهم ترین مشخصات روغن حیوانی اعلا همانطور که اشاره شد روغن حیوانی اعلا حاصل جوشاندن چربی شیر گاو است که با شیوه های سنتی و صنعتی تولید می شود. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید این محصول شاهد رونق تولید انواع روغن و عرضه آنها در سراسر کشو هستیم. در این بین آشنایی با ویژگی های ظاهری و کیفی روغن حیوانی می تواند منجر به خرید ارقام اصل و مرغوب شود. برخی از مهمترین مشخصات روغن حیوانی درجه یک عبارتند از:

  • روغن اصل حیوانی به هیچ عنوان طعم و مزه روغن های نباتی نمی دهد.
  • رنگ این محصول باید زرد رنگ و کاملاً شفاف بوده و ناخالصی نداشته باشد.
  • روغن حیوانی باید به راحتی با آب و بدون هر گونه شوینده از روی پوست شسته شود.
  • طعم روغن های اصل و اعلا نباید ترش یا تلخ باشد.

نکته مهم اینکه در بازار انواع روغن های گوسفندی نیز عرضه می شوند که قیمت ارزانتری نسبت به مدل های گاوی داشته و رنگ آنها سفید رنگ است. بنابراین با در نظر گرفتن این موضوع به راحتی می توانید نمونه های مختلف را از یکدیگر تشخیص دهید.

توزیع انبوه روغن حیوانی اعلا

توزیع انبوه روغن حیوانی اعلا امروزه استان کرمانشاه بزرگترین تولید کننده انواع روغن حیوانی در کشور شناخته می شود که محصولات را به صورت بسته بندی یا کیلویی راهی بازار مصرف می کنند. گسترش شیوه های تولید صنعتی و استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک روند تولید و نظارت کیفی این محصولات را بهبود بخشیده است.

در این بین عرضه روغن حیوانی و امکان خرید مستقیم آن از تولیدکنندگان همواره برای فعالین بازار با چالش و محدودیت هایی همراه است. افزایش قیمت ها و سفارش روغن اعلا با برندهای مدنظر خریداران عمده با بهره گیری از شیوه های نوین می تواند دسترسی سریع این محصولات را موجب شود.

برای این منظور و با هدف توزیع و فروش روغن حیوانی اعلا به صورت انبوه، نمایندگان آنلاین این مرکز بهترین و تازه ترین تولیدات را به صورت عمده و مستقیم از کارخانجات تولیدی و با قیمت رقابتی برای خریداران عمده و شرکت های صادراتی در سراسر کشور صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما