فروشگاه عرضه قره قروت محلی خالص

قره قروت محلی خالص یا کشک سیاه یکی از انواع لبنیات است که مزه ترش دارد و از ماست یا دوغ به دست می آید.قره قروت خالص سرشار از انواع مغذی و مفید برای بدن به خصوص پروتئین است که برای درمان پوکی استخوان می توان از آن استفاده کرد. برای خرید یک قره قروت محلی خالص باید به فروشگاههایی که در زمینه فروش لبنیات محلی فعالیت دارند مراجعه کرد تا بتوان یک محصول با کیفیت را خریداری کرد.فروشگاه عرضه قره قروت محلی خالص

مراحل تولید قره قروت محلی عمده

مراحل تولید قره قروت محلی عمده برای تولید یک قره قروت محلی خالص مرغوب باید از دوغ بسیار با کیفیت و محلی اعلا استفاده کرد بدین منظور دوغ را چند روز نگه می دارند که مزه آن ترش شود. سپس دوغ ترش شده را درون مشک می ریزند تا کره را از دوغ جدا کنند.

بعد از جدا کردن کره دوغ را روی حرارت می گذارند تا حدی که یک ماده پنیر مانند به دست آید هنگامی که پنیر به غلظت دلخواه رسید آن را درون یک کیسه پارچه ای می ریزند تا آب پنیر گرفته شود. بعد از آن پنیر را به شکل مورد علاقه خود در آورده و می گذارند که کاملا خشک شود.

پنیر کامل خشک شده را کشک می نامند. بعد از طی این مراحل آبی که از کشک جدا شده بود را روی حرارت می گذارند و مقداری شیر به آن اضافه می کنند تا حدی بجوشد که قرمز و ترش شود که به این ماده قره قروت می گویند. قره قروت به دست آمده را بسته بندی کرده و به مراکز عمده فروشی لبنیات محلی برای فروش می فرستند.

قیمت قره قروت محلی خالص

قیمت قره قروت محلی خالص قره قروت یک محصول لبنی مفید است که دارای منبع غنی کربو هیدرات و چربی است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است که از شیر حیوانات مختلفی مانند بز ، گاو و گوسفند و یا حیواناتی که شیر آن ها حلال و قابل خوردن باشد به دست می آید. شیر هر کدام از این حیوانات خاصیت های مخصوص به خود را دارد و قره قروت به دست آمده از شیر هر کدام از آنها از لحاظ مزه با دیگری متفاوت است که خاصیت و ارزش غذایی متفاوتی دارد در نتیجه آنها هم با هم متفاوت است.

افرادی که در کار تولید این محصول ارزشمند دست دارند در حجم های متفاوتی آن را تولید و با بسته بندی های مختلف برای فروش آماده می کنند و کسانی که در کار توزیع و پخش قره قروت خالص هستند با قیمت بسیار پایینی آن را تهبه و در بین خرده فروشی های این محصول با قیمت بیشتری توزیع می کنند.

1

  1. سلام وقت شما بخیر لطفا اطلاعات تغذیه ای قره قروت و تمام خواصش رو برای مخاطبانتون در قالب پست توی سایت منتشر کنین خیلی ممنون از مطالبتون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما