فروشگاه خرید قارابشکن محلی عمده

فروشگاه خرید قارابشکن محلی عمده باکیفیت انواع قارابشکن را در بسته بندی های شیک و بهداشت در اختیار خریداران عزیز قرار میدهدقارا بشکن در طعم و مزه های مختلف را می توانید از طریق سایت های اینترنتی و فروشگاه‌های مجازی در سراسر کشور خریداری کنید.

این سوغاتی خوش مزه را در بسته بندی های شیک و بهداشتی در هر حجمی که می خواهید سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن به دست شما مصرف کننده گرامی برسد.

فروشگاه خرید قارابشکن محلی عمده

قارابشکن محلی چگونه تهیه می شود؟

قارابشکن محلی چگونه تهیه می شود؟ قارابشکن محلی یکی از محصولات لبنی محسوب می‌شود که آن را از آب گرفته شده ماست تهیه می‌کند ابتدا شیر از گوسفند یا حیوانات اهلی دیگر گرفته می‌شود و بعد از تبدیل آن به ماست بعد از گذاشتن بر روی گاز و هم زدن آن مداوم آن این ماست تبدیل به کشت می‌شود کشک ها را بعد از اینکه به مرحله آماده‌سازی نیست بر پارچه‌های سفید رنگ و نازک ریخته تا آب آن کاملا گرفته شود و کاملا خشک شود.

این آب را بر روی اجاق قرار می دهید و به مدت ۲ الی ۳ ساعت تا قشنگ آب موجود در داخل این مواد از بین برود و تبخیر شود و به دست آمده کاملاً غلیظ باشد بعد از غلظت کامل آن را در درون ظروف ریخته و در جای خنک به مدت ۲ الی ۳ روز نگهداری کنیم تا حالت سفت و خمیری مانند به خود بگیرد.

بعد از اینکه به حالت سفت درآمد آن را با چاقو به برش‌های کوچک و بزرگ تبدیل می کنید و در درون ظرف قرار می دهید تا بتوانید از آن استفاده کنیم بار آبستن ها معمولا با مواد مختلفی از شکر کنجد و نظایر اینها مخلوط می شوند و دارای طعم خوشمزه تر با متنوع تری به خود می گیرد.

تولیدکنندگان قارابشکن محلی عمده

تولیدکنندگان قارابشکن محلی عمده تولیدکنندگان برای تولید قارابشکن محلی و عمده انواع قارابشکن ها را به صورت سنتی به عنوان یک سوغاتی و خوشمزه و یک میان وعده آن را در بسته‌بندی‌های 500 و800گرمی در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند قارابشکن های محلی محصولات شهر های مخصوصی مانند چهارمحال بختیاری می باشد که شکل و ظاهر آنها شبیه قره قروت است و طعم آن با قره قروت متفاوت تر می باشد.

پیشنهاد ما به شما عزیزان برای خرید این محصول و خوشمزه سایت اینترنتی ما در فضای مجازی می باشد که آنها را در بسته‌بندی‌های متنوع در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما می توانید با سفارش آنلاین و بروز این محصول آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن که به مدت ۴ الی ۵ روز کاری درب منزل یا فروشگاه ما را در نظر تان تحویل بگیرید

1

  1. محصولاتتون هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت حرف اول رو میزنن کاملا محلی تهیه میشن و تازه به دست مشتری میرسن و بهترین انتخاب ممکن هستن

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما