فروشگاه انواع روغن زرد حیوانی

روغن حیوانی جزو روغن هایی است که به سالم بودن و طعم لذیذ معروف است. در واقع این روغن ها از قدیم توسط بشر تولید می شده است و در سال های اخیر نیز با توجه به وجود روغن های فراوری شده، انواع روغن های حیوانی مانن دروغن زرد حیوانی هنوز مشتریان زیادی دارند و بازار آن ها در بین انواع روغن های موجود در فروشگاه ها داغ است.

فروشگاه انواع روغن زرد حیوانی

تفاوت روغن حیوانی با روغن کرمانشاهی

تفاوت روغن حیوانی با روغن کرمانشاهی شاید خیلی از مصرف کنندگان انواع روغن های حیوانی جواب به این سوال را ندارند که فرق بین روغن حیوانی با روغن کرمانشاهی چیست. در این متن قرار است به این سوال پاسخ بدهیم پس با ما همراه باشید. یکی از عواملی که باعث طول عمر انسان میشود تغذیه صحیح است. روغن حیوانی جزو بهترین مواد خوراکی به شمار می رود که تاریخ انقضای بسیار بلند مدتی دارد و از آن می توان تا چندین سال نگهداری و استفاده کرد البته به شرطی که به خوبی نگهداری کنید.

در اکثر مناطق ایران امکان تولید روغن های حیوانی وجود دارد که با توجه به کیفیت دام هایی که قصد دارند از آن روغن حیوانی به دست آورند می توان کیفیت روغن حیوانی تولید شده را در نظر گرفت. با توجه به اقلیم جغرافیایی استان کرمانشاه این منطقه از نظر دامی دارای ارزش زیادی است لذا روغن حیوانی که از نام های این منطقه به دست می آید دارای کیفیت بالایی می باشند و از این جهت روغن کرمانشاهی تبدیل به یک برند محبوب شده است.

روغن کرمانشاهی به دلیل عطر و بوی آن و همچنین خواص بی شمار آن برای سلامتی بسیار پرطرفدار است. اما روغن های حیوانی که در مناطق دیگر از دام ها به دست می آیند ممکن است از لحاظ کیفیت و عطر و طعم در رده پایین تر نسبت به روغن های حیوانی کرمانشاهی قرار بگیرند‌. اما این به این معنی نیست که روغنهای کرمانشاهی از لحاظ کیفیت در صدر جدول روغن های حیوانی قرار می گیرد بلکه اینجا ذائقه مشتری است که در بحث فروش و محبوبیت روغن های حیوانی حرف اول را میزند. روغن حیوانی اصل روغنی است که با کیفیت باشد و عطر و طعم آن برای مردم مطلوب باشد.

افزایش انرژی بدن با خوردن روغن حیوانی

افزایش انرژی بدن با خوردن روغن حیوانی یکی از انواع خوراکی های مفید که امروزه در غذاها کمتر دیده می شود روغن حیوانی می باشد. روغن های حیوانی محتوی ویتامین های محلول در چربی است و به همین علت سرشار از اسیدهای امگا ۳ و ویتامین A می باشد. همچنین به سلامت گوارش و کاهش التهاب مفاصل و سلامت پوست نیز کمک می کند. ما همواره این را شنیده ایم که روغن های حیوانی باعث افزایش انرژی در بدن می‌شوند و این گفته طبق تحقیقات دانشمندان تغذیه مورد تایید می باشد.

روغن های حیوانی همواره جزو محبوب ترین مواد غذایی در جهان بوده اند زیرا می توانند به هر غذایی طعم دلنشینی ببخشند. همینطور روغن حیوانی به دلیل خاصیت ماندگاری بالا از جمله خوراکیهای است که مردم آن را در برنامه غذایی خود به دفعات مکرر استفاده می کنند. بسیاری از افراد چربی را به عنوان ماده‌ای ناسالم از غذا می شناسند. اما بدن برای عملکرد مناسب به چربی نیاز دارد و ارزش تغذیه ای روغن های حیوانی در اینجا مشخص می شود به طوری که در روغن های حیوانی اسیدهای چرب امگا ۳ به شکل سالم از چربی هستند دربافت این نوع روغن ها وجود دارد و باعث افزایش انرژی در بدن و تندرستی می شود.

روغن حیوانی خالص با توجه به خواص زیادی برای سلامتی دارد باید از این نکته غافل نشد که مصرف زیاد روغن های حیوانی باعث افزایش نرخ چربی بدن بیماری‌هایی مانند کبد چرب و رسوب چربی های اضافه در رگ ها شود. روغن های حیوانی خالص باید به مقدار مناسب و به دور از افراط و تفریط استفاده شوند تا مردم از طعم دلنشین آن لذت ببرند ولی به سلامت آن ها آسیب نرسد.

طرز تهیه روغن حیوانی خالص

طرز تهیه روغن حیوانی خالص روغن حیوانی جزو فرآورده های غذایی می باشد که از شیر گاو یا گوسفند تهیه می شود و برای تهیه روغن حیوانی نیاز به چند ماده و یک اجاق برای داغ کردن نیاز دارید. برای تهیه روغن حیوانی بعد از این که کره ای که از ماست به دست آمده را اوشانی تا آب و دوغ موجود در کره به کلی از بین برود و بخار شود که ثمره کار روغن حیوانی خوش عطر است که به رنگ زرد و به حالت نیمه جامد در می آید.

برای تهیه روغن حیوانی باید میزان کره ای که می‌خواهید را در داخل قابلمه‌ای که چند برابر بزرگتر از اندازه آن است بریزید و بر روی اجاق بگذارید و سپس نمک و آب را به کره اضافه کنید و صبر کنید تا کره از حالت جامد به حالت مایع در بیاید و سپس بعد از ذوب شدن چه دمای جوشیدن آب برسانید تا آبی که درون کره است به بخار تبدیل شود و غلظت روغن بیشتر شود.

توجه کنید که بعد از این که شروع به بخار شدن کرد باید همه مواد را هم بزنید و سپس آرد را در داخل مایع بریزید و آن را هم بزنید. برای اینکه آرد به صورت گلوله ای نشود بهتر است آن را دائماً هم بزنید. پس از اینکه مایع حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه جوشید ظرف سر می رود و روغن به صورت کف خارج می شود که در این شرایط باید به طور سریع ظرف را هم بزنید و یا اینکه ظرف بزرگتر ای انتخاب کنید که ثواب جلوگیری از گرفتن کف روغن به خارج ظرف شود. این روش برای تهیه روغن حیوانی عشایری به کار می رود و به عنوان شناخته شده ترین روش از آن یاد می شود.

پخش مستقیم انواع روغن زرد حیوانی

پخش مستقیم انواع روغن زرد حیوانی فروشگاه‌ های پخش مواد غذایی و خواربار فروشی ها روغن های حیوانی و به خصوص روغن حیوانی سنتی را در اجناس خود دارند. برای اینکه روغن با قیمت ارزان تری برای شما تمام می‌شود می‌توانید به تولیدی های روغن حیوانی که همان دامداری ها یا عشایری که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کرد و نسبت به خرید اقدام کرد.

بدیهی است که خرید هر کالایی از تولید کننده به طور مستقیم خرید به صرفه تری از لحاظ حق انتخاب و قیمت می باشد. البته امروزه فروشگاه‌های اینترنتی نیز در این زمینه فعالیت چشمگیری دارند که بازار خرید و فروش انواع روغن ها را در دست گرفته اند.

6

  1. سلام و درود خدمت شما درخواستی داشتم ازتون راجع به این موضوع که اگر امکان دارد تصاویر بیشتری از محصولاتتون را در سایت منتشر کنید و قیمت های اجناس را در کنار تصاویر درج کنید ، این امر به مشتریان در انتخاب و خرید محصول به بهترین نحو بسیار کمک خواهد کرد، ممنون از شما

  2. روغن حیوانی یک درمان خوب برای کسانی است که از یبوست رنج می برند. در هند باستان، به رهبری آیورودا، روغن حیوانی بسیار مفید بود. علاوه بر افزایش مصرف فیبر، اغلب توصیه می شود که زنان باردار هر شب یک لیوان شیر با یک قاشق چای خوری روغن حیوانی بخورند. این می تواند یبوست را کاهش داده و متابولیسم را افزایش دهد. پیشنهاد میکنم کسانی که این مشکل و دارن استفاده کنند

  3. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده به چه صورتی باید اقدام کنم ؟ تا چه اندازه خرید به عنوان خریدعمده حساب میشه ؟
    کالایی که به صورت عمده خریداری شده چند روزه به دستم میرسه ؟ شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

  4. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر در زمینه صادرات این روغن زرد گاوی به شکل عمده و در تعداد بالا در حوزه اروپای مرکزی مایل به همکاری هستید؟ ممنون میشم در صورت تمایل به شروع روابط کاری به این سوال بنده پاسخ بدید خیلی ممنون از شما عزیزان و سایت معتبر و خوبتون

  5. روغن زرد هاتون خالصه یا چند مدل رو با هم ترکیب میکنین؟ توضیحاتش رو تو سایت قرار بدین

  6. من هر مقدار که روغن زرد حیوانی رو در طول سال نیاز داشته باشم شما میتونید برای من تامین کنید چون واقعاً پیدا کردن و به دست آوردن روغن زرد حیوانی با اینهمه خشکسالی در کشور بسیار مشکل و دشوار هست؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما