فروشنده عمده قره قروت سفید محلی اعلا

فروشنده عمده قره قروت سفید محلی اعلا در واقع همان تولید کنندگان این محصول هستند که حجم انبوهی از بهترین و مرغوب ترین نوع قره قروت را با مناسب ترین قیمت درون بسته بندی های استاندارد به صورت فیزیکی و اینترنتی به فروش کلی می رسانند. این فروشنده توانسته با فروش یکجا و سریع به طور مستقیم علاوه بر حذف واسطه ها شرایط خرید راحت و کم هزینه را برای خریداران عمده فراهم کند و در زمینه فروش قره قروت اعتبار و شهرت خاصی را به دست آورد.

فروشنده عمده قره قروت سفید محلی اعلا

قره قروت سفید محلی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

قره قروت سفید محلی مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ قره قروت از محصولات ترش مزه و لذیذ می باشد که به عنوان تنقلات یا همراه انواع غذا های محلی می توان مصرف کرد زیرا طعم غذا را عالی و لذت بخش می کند در سطح بازار ممکن است این خوراکی در مدل ها و انواع مختلفی موجود باشد که با توجه به ویژگی های نوع مرغوب می توان باکیفیت ترین نوع را خریداری نمود.

یکی از ویژگی های بارز قره قروت مرغوب و درجه یک رنگ و طعم آن است به صورتی که رنگ سفید و شفافی دارد و از طعم ترشی برخوردار است البته این ترشی به حدی نیست که گلو را بسوزاند نمک آن به اندازه است زیاد شور و نامطلوب نیست ضمنا بوی بسیار خوش و شبیه بوی لبنیات دارد اگر متوجه بوی ترشیدگی و تندی شدید از خرید آن اجتناب کنید چرا که فاسد شده است.

بافت پفکی و حجیم شده ای دارد و به محض قرار دادن درون دهان، باز می شود روی سطح آن کاملا تمیز و فاقد تیرگی و آلودگی می باشد توجه داشته باشید قره قروت سنتی از آن جایی که به طور کاملا طبیعی و بدون مواد افزودنی حاصل می آید کاملا سالم و مفید است و نه تنها عوارضی ایجاد نمی کند بلکه مصرف آن فواید زیادی برای سلامت بدن دارد، کاملا خشک و بدون چسبندگی است و قابلیت ماندگاری طولانی مدتی دارد.

روش های مختلف برای تهیه قره قروت سنتی

روش های مختلف برای تهیه قره قروت سنتی قره قروت در دسته لبنیات سالم و پر خاصیت قرار می گیرد که طی فرآیند خاصی به روش های سنتی و صنعتی به دست می آید ما در این مطلب چند روش تهیه آن را به صورت سنتی برای شما شرح می دهیم تا متوجه شوید که برای درست شدن قره قروت چه مراحلی طی می شود.

روش اول تهیه قره قروت با آب ماست

ابتدا آب ماست را درون یک کیسه نخی ریخته و سر آن را محکم می بندند حال کیسه را از مکانی آویزان نموده تا به تدریج آب از کیسه خارج شود فقط باید سطلی را زیر کیسه قرار داد تا آب درون آن بریزد این فرآیند چند ساعتی طول می کشد تا آب ماست به طور کامل چکیده شود در مرحله بعد آب را داخل قابلمه می ریزند و روی حرارت قرار می دهند در این مرحله حتما باید حرارت ملایم باشد تا کم کم آب غلیظ و قهوه ای شود حال با همزن آن قدر آب را می زنند تا سفید گردد.

روش دوم تهیه قره قروت با دوغ ترش

در این روش دوغ ترش شده را توسط مشک هم می زنند تا چربی های آن که کره حیوانی می باشد جدا گردد حال دوغ را درون قابلمه ریخته و می جوشانند تا غلیظ و قهوه ای رنگ شود در مرحله بعد توسط یک پارچه تمیز آن را صاف کرده مواد سفت آن درون پارچه باقی می ماند حال آن را درون قالب های مخصوص ریخته و به اشکال مختلفی می توان درآورد.

صادرات بهترین قره قروت سفید محلی

صادرات بهترین قره قروت سفید محلی قره قروت سفید محلی به دلیل کیفیت عالی، قیمت مناسب و خواص منحصر به فردی که دارد به عنوان یکی از محصولات ناب صادراتی کشور به شمار می رود که توسط شرکت صادرات در بهترین کیفیت و با بسته بندی های استاندارد و شیک به کشور های خواهان در حجم ها و تناژ های بالا صادر می گردد این شرکت در راستای صادرات قره قروت همواره سعی بر این دارد با حذف واسطه ها، قیمت را کاهش داده و نظر و توجه بازار های خارجی را جلب کند.

امروزه پخش و ارسال قره قروت صادراتی از طریق شبکه های اینترنتی در حال گسترش است و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند شرایط بازار خرید را توصیف می کنند و بر این باورند که صادرات هر چه بیشتر این محصول می تواند ارز آوری بالایی برای کشور به ارمغان بیاورد. در واقع صادرات انبوه این محصول نشان از استقبال بی نظیر بازار های جهانی داشته و سبب شده ایران با کشور های دیگر روابط گرم و پر سودی داشته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما