فروشنده عمده قارابشکن سنتی اصل

قارابشکن نوعی خوراکی محلی است که از شیر تولید می شود و علاوه بر طعم خاص و دلنشین ارزش غذایی بالایی نیز دارد، به همین علت است که مصرف کنندگان آن را تهیه و جایگزین خوراکی ها، میان وعده ها و تنقلات صنعتی می کنند؛ قارابشکن عمده ترش سوغاتی استان چهارمحال و بختیاری است که در شهرهای دیگر نیز تولید می شود و مشتریان از همه جای ایران زمین می توانند به مقدار نامحدودی از بهترین و باکیفیت ترین آنها دسترسی داشته باشند.

فروشنده عمده قارابشکن سنتی اصل

فواید قارابشکن را بشناسید

فواید قارابشکن را بشناسید قارابشکن دارای طعم های مختلف است، زیرا خود آب پنیر طعم ترش و شوری دارد، از طرفی نیز نوعی شیرین کننده به آن افزوده می شود تا طعم آب پنیر را خنثی کند؛ تولید کنندگان با افزودن مواد اولیه و طعم دهنده های دیگری به قارابشکن هم ارزش غذایی آن را بالاتر می برند و هم طعم را بهبود می بخشند تا مصرف کنندگان با هر نوع ذائقه ای بتوانند آنها را میل کنند.

قارابشکن بسته بندی به واسطه ویژگی های خاص خود مورد توجه مشتریان خارجی زیادی نیز قرار گرفته است، به همین خاطر است که روز به روز به صادرات این محصول نیز افزوده می شود؛ قارابشکن صادراتی و ممتاز تنها به بازارهای خارجی ارسال نمی شود، بلکه در اختیار مشتریان داخلی نیز قرار می گیرد تا نیازهای آنها نیز به بهترین شکل و با بهترین نوع قارابشکن رفع گردد.

به منظور خرید قارابشکن خوشمزه در هر نوعی و طعمی کافی است تا خریدار از درون منزل خود از بین تنوع موجود کالاها یکی را انتخاب کرده و سفارش خود را با ذکر مقدار آن به ثبت برساند؛ خوراکی های مد نظر کاملا بی واسطه به فروش می رسند و قیمت پایینی دارند، با این حال باز هم خریدار قادر است با بالا بردن مقدار سفار خود تخفیف بیشتری بگیرد و با هزینه کمتر مقدار قارابشکن بیشتری به دست آورد.

مشخصات بهترین انواع قارابشکن

مشخصات بهترین انواع قارابشکن نحوه تولید قارابشکن ممتاز تاثیر زیادی بر روی کیفیت آن دارد بر این اساس لازم است تا خریدهای خود را از طریق مراکزی صورت دهید که از شیوه های مناسبی برای تولید محصولات خود بهره می برند و از شیره تازه برای این منظور استفاده می کنند؛ قارابشکن بافت نرمی دارد، با در نظر گرفتن این عامل محصولات مورد نظرتان را بررسی کنید و در صورت مشاهده سفتی و خشک شدگی در سطح آن، از خرید آن محصول منصرف شوید زیرا برای طولانی مدت در معرض هوا قرار گرفته و تازه نیست.

رنگ روشن از دیگر ویژگی های بارز قارابشکن تازه و درجه یک است که می تواند در تشخیص محصول باارزش از نمونه های نامرغوب مورد توجه قرار گیرد و کمک حال خریداران باشد؛ قارابشکن هایی را خریداری کنید که دارای رنگی روشن هستند و فاقد هرگونه تیرگی می باشند، از طرفی به ظاهر رشته رشته آن نیز توجه کنید.

درمان کم خونی با خوردن قارابشکن

درمان کم خونی با خوردن قارابشکن اصلی ترین ماده اولیه مورد نیاز برای تولید قارابشکن شیر تازه گوسفندی است، زیرا که طعم و ارزش غذایی بهتری دارد و کالای بهتری از آن تولید می شود؛ در ابتدا شیر را می جوشانند ومایه پنیر را به آن اضافه می کنند تا به اصطلاح خود را بگیرد و حالت آن از مایع کمی به سمت جامد تغییر پیدا کند، پس از آن مواد حالص شده را در درون کیسه ای توری قرار داده و با استفاده از سنگین یا اشیاء سنگین نیرویی بر روی آن اعمال می کنند.

در طول چند ساعت مایعی از آن خارج می شود که آب پنیر نام دارد و حاوی بسیاری از مواد بیولوژیکی و مقوی است و بهترین و باکیفیت ترین منبع پروتئین به شمار می رود؛ آب پنیر به دست آمده جمع آوری شده و به آن آب شکر، عسل، شهد و یا هر نوع شیرین کننده ای افزوده می شود و در انتها نیز بر روی خمیر پهن شده و به شکل رشته رشته یا قالبی برش داده می شود.

قارابشکن به عنوان یکی از مواد غذایی تولید شده در استان چهارمحال و بختیاری می باشد که دارای طعم ترش و شیرین و ملس بوده و از کیفیت و خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار می باشد. میزان مرغوبیت قارابشکن ترش درجه یک وابسته به فاکتورها و المان های بسیار زیادی می باشد و افرادی که از تولید کنندگان این ماده غذایی می باشند اگر با شرایط تولید آن آشنا باشند قطعاً نمونه های مرغوب و درجه یک را تولید و در اختیار بازار فروش قرار می‌ دهند.‌

میزان مرغوب بودن قارابشکن درجه یک به کیفیت مواد اولیه برای تولید آن بستگی دارد و اگر از لبنیات های اصل و کاملاً طبیعی برای تولید آنها استفاده شود قطعاً نمونه ای که تولید می گردد از سطح کیفی بسیار خوب و بالایی برخوردار می باشد. از طرفی در روند تولید این ماده غذایی از ماده های شیرین و مختلف نیز استفاده می گردد که میزان مرغوبیت و کیفیت آنها نیز بر نتیجه نهایی این محصول تاثیر می‌ گذارد و سبب می‌ شود تا از کیفیت بالا و بسیار خوبی برخوردار باشد. میزان مرغوبیت و کیفیتی که این محصول برخوردار است بر خواص درمانی و مصارف غذایی آن تاثیر گذاشته و سبب گردیده تا برای بیماری های مختلف نیز مفید باشد.

پخش کنندگان انواع قارابشکن عمده

پخش کنندگان انواع قارابشکن عمده با توجه به اینکه قارابشکن یک شیرینی محلی شناخته شده و در مناطق مختلفی از چهارمحال و بختیاری توسط عشایر تولید می گردد و سرشار از خواص فراوان است، توجه بسیاری از افراد را به علاوه بر داخلی کشور به خود جلب کرده است، قارابشکن صادراتی به سرعت در بازارهای خارجی محبوب گردیده از اینرو فروش قارابشکن به صورت عمده به کشورهای مختلف انجام شده و با صادرات کلی توانسته امکان خرید راحت و آسان را برای مشتریان خود فراهم آورد و این گونه محصولات خود را با قیمت رقابتی در بازارهای بین‌المللی به فروش برساند.

عرضه قارابشکن از طریق برخی فروشگاه های اینترنتی نیز صورت می گیرد. هدف از عرضه مستقیم این محصول توسط فروشگاه های آنلاین، کاهش قیمت نهایی این محصول با کاهش هزینه حمل و نقل و سایر هزینه جانبی است. این فروشگاه ها همچنین حذف کننده واسطه ها از بازار خرید و فروش قارابشکن هستند. خریداران عمده می توانند از طریق سایت های فروش این فروشگاه ها، میزان و مقدار قارابشکن را مشخص کرده و سفارش خرید خود را ثبت نمایند. محصول خریداری شده در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آن ها خواهد رسید. با خرید از این فروشگاه ها شما تجربه خریدی آسان و مطمئن و مقرون به صرفه را خواهید داشت. طبیعی است که خریداران عمده از بازارهای ارزان قیمت این محصول استقبال خواهند کرد.

29

  1. برای بار اول بود که با این محصول آشنا شدم سفارش قارابشکن دادم تا ببینم چه طعمی داره

  2. سلام وقتتون بخیر نسبت به خرید اینترنتی مردد بودم و هیچ وقت ذهنیت خوبی نداشتم و فکر نمیکردم کیفیت عالی و خوبی داشته باشه ، ولی محصولاتتون واقعا عالی و با کیفیت بود و مشتریتون شدم.و از وقتی که از سایت خوب شما خرید داشتم مجموعه شما رو به همه به عنوان بهترین معرفی میکنم . ممنون از مشاورین عالیتون

  3. سلام و وقت بخیر
    در مورد تاریخ انقضا محصول شما سوال داشتم
    تا چند وقت انقضا داره؟

  4. سلام و وقت بخیر یسوال داشتم، میخواستم ببینم با کی باید صحبت کنم در مورد قرارداد؟ لطفا جواب بدید

  5. سلام . جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. تشکر از مشتری مداری بالای شما.

  6. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت چقدر است چقد جالبه ظاهر آن تا به حال استفاده نکردم امیدوارم که همیشه موفق باشید لطفا قیمت و نحوه ارسال و همینطور لطفا هزینه ارسال را بفرمایید اگر اوکی باشه همه چی برای فروش عمده خریداری میکنم پاینده و تندرست باشید عزیزان

  7. سلام این قارابشکن دارای رنگ روشن است و طعم شیرینی دارد و بسیار مقوی است و یک منبع پروتئین به شمار می رود

  8. سلام . جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  9. سلام روز بخیر
    تشکر میکنم از محصولات ارگانیکتون
    سفارشم دیروز به دستم رسید
    خیلی راضیم‌خدا ازتون راضی باشه

  10. تمایل دارم برای خرید عمده قارابشکن باهاتون همکاری کنم . آیا شما ظرفیت تولید عمده این محصول رو برای کل سال دارین ؟
    چون مهمترین نکته واسه من اینه که طرف مقابل بتونه در کل سال پاسخگوی سفارشاتم باشه .

  11. کاش نحوه ی تولید این قاربشکن ها رو هم برامون ذکر میکردید..برای فروش این محصول برای شهرستان درگز هم نمایندگی فروش میدید؟ ممنون میشم پاسخ بدید.

  12. سلام خسته نباشید
    قارابشکن دارای طعم های مختلف است، زیرا خود آب پنیر طعم ترش و شوری دارد، از طرفی نیز نوعی شیرین کننده به آن افزوده می شود تا طعم آب پنیر را خنثی کند؛ تولید کنندگان با افزودن مواد اولیه و طعم دهنده های دیگری به قارابشکن هم ارزش غذایی آن را بالاتر می برند و هم طعم را بهبود می بخشند

  13. قارابشکن دارای طعم های مختلف است، زیرا خود آب پنیر طعم ترش و شوری دارد، از طرفی نیز نوعی شیرین کننده به آن افزوده می شود تا طعم آب پنیر را خنثی کند؛ تولید کنندگان با افزودن مواد اولیه و طعم دهنده های دیگری به قارابشکن هم ارزش غذایی آن را بالاتر می برند و هم طعم را بهبود می بخشند تا مصرف کنندگان با هر نوع ذائقه ای بتوانند آنها را میل کنند.

  14. با سلام و خسته نباشید
    من تابه حال حتی اسم این محصول را هم نشنیده ام و از اینکه چنین خوراکی خوشمزه ای در کشورمان هست ولی ناشناخته مانده تعجب می کنم.

  15. سلام و خسته نباشید خدمت شما
    مطالب سایت بسیار مفید و کاربردی بود . لطفا در مورد هزینه ارسال و قیمت قارابشکن سنتی نیز توضیحاتی قرار دهید و اگر محصول شما را به صورت عمده سفارش دهم امکانش هست که پرداخت مبلغ آن به شکل اقساطی صورت بگیرد یا اینکه حتما باید به صورت نقدی تسویه شود؟

  16. سلام. تولید کنندگان این مجموعه با افزودن مواد اولیه و طعم دهنده های دیگری به قارابشکن هم ارزش غذایی آن را بالاتر می برند و هم طعم را بهبود می بخشند تا مصرف کنندگان با هر نوع ذائقه ای بتوانند آنها را میل کنند.

  17. قارابشکن دارای طعم های مختلف است، زیرا خود آب پنیر طعم ترش و شوری دارد، از طرفی نیز نوعی شیرین کننده به آن افزوده می شود تا طعم آب پنیر را خنثی کند؛ تولید کنندگان با افزودن مواد اولیه و طعم دهنده های دیگری به قارابشکن هم ارزش غذایی آن را بالاتر می برند و هم طعم را بهبود می بخشند تا مصرف کنندگان با هر نوع ذائقه ای بتوانند آنها را میل کنند.

  18. سلام وقتتون بخیر چجوری میتونم به کاتالوگ محصولاتتون دسترسی پیدا کنم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.همچنین علاقه مند به همکاری با مجموعه خوبتون شدم و امیدوارم که بتونیم با همدیگه همکاری موفقی داشته باشیم.

  19. فقط در چهارمحال بخیتیاری شعبه فروش دارید یا در شهرهای دیگه هم شعبه فروش دارید بخوام حضوری سفارش بدم چجوری باید اقدام کنم؟
    از اینکه پاسخ میدید ممنونم

  20. سلام خسته نباشید میخواستم چند سوال ازتون بپرسم ممنون میشم جواب بدین برای اینکه تعداد بالا از قارابشکن رو تهیه کنیم شرایط پرداخت چکی هم دارید؟ و این که مدت زمانی که طول می کشه محصول به دستمون برسه چند روزه؟ خیلی ممنونم ازتون به خاطر کیفیت بالای سایتتون و خدمات خوبتون

  21. یکی از محصولاتی که از شیر به دست می آید و دارای منبع غنی از کلسیم می باشد، قارا می باشد که در برخی از شهرهای کشورمان به آن قره قروت نیز گفته می شود. این محصول عالی و دلچسب به شیوه های مختلف تهیه می شود و انواع طعم و مزه آن با همدیگر تفاوت هایی دارند.

  22. مامان من همیشه خودش از اینا درست میکرد و واقعا محلی بودنش خیلی توی کیفیتش تاثیرگذاره

  23. سلام و خسته نباشید
    این سایت یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین است که با بهترین قیمت محصولات خود را به فروش می رسانند و خوب قطعا مخاطبین خاص خود را هم دارند.
    فقط در بعضی از موارد در مورد قیمت چیزی نگفته این مثل قیمت ؟

  24. برای تهیه قارا بختیاری درجه یک می توان از شیر گاو و یا گوسفند و بز استفاده کرد ولی بهترین گزینه برای انجام این کار استفاده از شیر گوسفند است شیر گوسفند دارای طبعی گرم و طعمی بسیار لذیذ و چربی متعادل است که سبب بهتر شده طعم قارا می شود شما می توانید شیر گوسفند تازه را روی اجاق بگذارید و به آن به انداره کافی حرارت بدهید و قبل از اینکه شیر به جوش آید از مخمر استفاده تا شیر را به پنیر تبدیل کنید بعد که شیر به صورت دلمه در آمد.

    پنیر را داخل کیسه نخی بریزید و آب پنیر به دست آمده را روی حرارت قرار دهید تا رفته رفته آب پنیر شروع به سفت شدن کند آن وقت از شکر یا عسل و یا از انواع شیره و چکیده میوه هایی مانند انگور یا توت ومانند آن استفاده و قارا آماده است این محصول را وقتی که کمی حرارت خود را از دست داد پهن و به صورت رشته ای برش می دهند و در آرد می غلطانند.

  25. نوع باکیفیت این محصول رو از طریق همین سایت خریداری کردم. قیمتشون هم مناسب بود. جا داره بازم تشکر کنم ازشون

  26. سلام وقتتون بخیر. برای خرید عمده، تسهیلات خاصی به مشتری ارائه میدید؟روش حمل کالا به چه نحوه؟

  27. رنگ روشن از دیگر ویژگی های بارز قارابشکن تازه و درجه یک است که می تواند در تشخیص محصول باارزش از نمونه های نامرغوب مورد توجه قرار گیرد و کمک حال خریداران باشد؛ قارابشکن هایی را خریداری کنید که دارای رنگی روشن هستند و فاقد هرگونه تیرگی می باشند، از طرفی به ظاهر رشته رشته آن نیز توجه کنید

  28. قارابشکن به غیر از اینکه از آب پنیر تهیه میشه از چه مواد دیگری می توانیم این محصول را تهیه کنیم برای تولید یک کیلو قارابشکن نیاز به چند کیلو آب پنیر داریم.

  29. مرکز فروش اصلی قارابشکن شما در چه شهری واقع هست می خوام ببینم که اگر در نزدیکی این شهر زندگی می کنم و یا اینکه در همان شهر هستم حضوری بیام خدمتتون و خرید خودم را به صورت فله ای انجام بدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما