عمده فروشی کره گاوی اصل صادراتی

کره گاوی اصل یک محصول کاملا عالی برای مصارف روزانه افرادیست که به سلامت و طعم غذاهای خود اهمیت می دهند و ما به عنوان کسانی که به فروش کره گاوی می پردازیم شروع به عمده فروشی کره گاوی صادراتی کرده ایم تا مشتریان از با کیفیت ترین و خوش عطر و بو ترین کره ممکن در بازار بهره مند شوند و طعم بی نظیر کره صادراتی ما را بچشند. عمده فروشی کره گاوی اصل صادراتی

کره گاوی اصل چه کاربردی در پخت غذا دارد؟

کره گاوی اصل چه کاربردی در پخت غذا دارد؟ بدون شک کره گاوی را می توان یکی از بهترین و بی ضرر ترین جایگزین ها برای روغن در طبخ غذاها دانست و ما در اینجا غذاها یی را نام می بریم که با کره پخته می شوند. یکی از مهم ترین کاربرد های کره گاوی را بدون شک می توان در شیرینی پزی دانست زیرا استفاده از کره درپخت بسیاری از کوکی ها و کیک ها مرسوم است همچنین از کره برای درست کردن کرم هایی که در بین کیک قرار داده می شود استفاده می گردد به همین دلیل است که می توان با قاطعیت گفت بیشترین کاربرد کره گاوی در شیرینی پزی می باشد.

روغن های ترانس برای افرادی که بیماری های قلبی عروقی دارند بسیار مضر است و این افراد باید یک جایگزین مناسب برای تفت دادن غذاهای خود باشند این افراد می توانند از کره گاوی نهایت بهره را ببرند. همچنین بسیاری از پاستا ها و سوپ ها با کره پخته می شوند زیرا کره باعث می شود که عطر و بوی مواد مورد استفاده در غذاها بیشتر نمایان شود و عطر خاصی به غذاهای شما می دهد.

طرز تهیه کره گاوی اصل در منزل

طرز تهیه  کره گاوی اصل در منزل اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه در خانه کره گاوی درست کنید ، به مکان مناسب آمده اید. در این پست ، طرز تهیه کره سفید خالص ، تازه و خانگی – که به آن کره محلی نیز گفته می شود – را بدون هیچگونه افزودنی ، رنگ دهنده یا نگهدارنده به شما نشان می دهم .

من می دانم که تهیه کره در خانه سخت به نظر می رسد ، اما به شما قول می دهم که بسیار ساده است. با تشکر از میکسرهای الکترونیکی یا غذاسازها ، می توانید آن را فقط در 5 دقیقه هم زدن درست کنید! بسیاری از خانواده ها در شهر های کوچک کره را در خانه درست می کنند زیرا طعم آن بهتر از کره ای است که می توانند در فروشگاه بخرند.

طرز تهیه کره به صورت مرحله به مرحله مرحله 1: خامه سرد را به غذاساز مجهز به تیغه اضافه کنید. همچنین می توانید این کار را در یک شیشه در دار یا در یک کاسه با همزن دستی انجام دهید. فقط بیشتر طول می کشد. آنقدر هم بزنید تا خامه شما غلیظ شود حدود 2 دقیقه. مرحله 2: خامه فرم گرفته شما ضخیم و غلیظ می شود اما همچنان سفید کم رنگ و جامد است. باید آن را تا زمانی که دوغ از خامه جدا شود ، مخلوط کنید.

مرحله 3: به هم زدن ادامه دهید تا بشنوید و ببینید کره شروع به جمع شدن می کند ، زردتر می شود و دوغ سفید از چربی جدا می شود. در کل 5 تا 6 دقیقه طول می کشد.مرحله 4: کره را به آبکش منتقل کنید. اگر می خواهید دوغ را برای دستورالعمل های دیگر استفاده کنید یا آن را تخلیه کنید می توانید دوغ را ذخیره کنید. با دستان خود ، کره را فشار دهید و تا جایی که می توانید از آن دوغ خارج کنید. همچنین می توانید آن را در یک حوله تمیز قرار داده و فشار دهید.

مرحله 5: کره خود را زیر آب سرد بشویید ، ورز دهید و آن را بارها و بارها بچرخانید تا آب آن شفاف شود. سپس بگذارید آب آن در آبکش کاملا خارج شود سپس آن را در یک ظرف کاملا در بسته قرار دهید تا در یخچال بویی را به خود جذب نکند.

پخش کننده بهترین کره گاوی اصل صادراتی

پخش کننده بهترین کره گاوی اصل صادراتی ما یکیاز پخش کنندگان کره گاوی هستیم و بهترین نوع کره گاوی یعنی کره گاوی صادراتی را در دسترس مردم قرار می دهیم و مشتریان و متقاضیان می توانند از این محصول بی نظیر بهره مند گردند. و با آسودگی خیال و خیلی راحت از ما که به عرضه کره گاوی مشغولیم خرید نمایند فقط کافی است که هرچه سریع تر به ما مراجعه کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما