عمده فروشی قارابشکن شهرکرد

قارا بشکن یا کام شیرین، نوعی قره قروت بوده که برخلاف سایر قره‌قروت ها دارای مزه شیرین می باشد و یکی از فرآورده های شیر است. این محصول بیشتر در استان چهارمحال و بختیاری تولید شده و یکی از مهمترین سوغات های شهرکرد مرکز استانرچهار محالدو بختیاری به شمار می رود. این مجموعه قارابشکن شهرکرد درجه یک را به صورت عمده، با کیفیت و طعم عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان عزیز قرار می دهد.

عمده فروشی قارابشکن شهرکرد

3 ویژگی قارابشکن مرغوب شهرکرد

3 ویژگی قارابشکن مرغوب شهرکرد قارا بشکن، نوعی قره قروت نرم بوده و دارای رنگ تیره می باشد، این محصول غذایی بیشتر از شیر گوسفندی تهیه شده و دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد. قارابشکن در واقع از آب پنیر درست می شود. در داخل آب پنیر، شکر ریخته شده و آن را بر روی آرد پهن می کنند، سپس به صورت رشته ای یا قالبی برش می زنند.

این قره قروت پرخاصیت، از لحاظ نوع شیرینی به چند نوع تقسیم می شود؛ قارابشکن با آب شکر، قارابشکن با عسل، قارا بشکن با نبات ، قارابشکن با شیره توت، قارابشکن با شیره انگور، قارابشکن با کنجد.

این قره قروت خوشمزه، خواص زیادی دارد؛ قارا بشکن فیبر زیادی داشته و باعث افزایش سرعت مواد غذایی در روده می‌شود و بدین صورت باعث رفع یبوست و هضم بهتر مواد غذایی می شود. قارا بشکن، به رفع سنگ کلیه و سنگ صفرا کمک می کند و آنها را از بین می برد.

همچنین قره‌ قروت باعث کاهش چربی خون و جلوگیری از بیماری های قلبی می گردد و تنظیم کننده قند خون نیز می باشد. این قره قروت پایه لبنی داشته و انتظارات هر ذائقه را برآورده می کند. قارابشکن حاوی کلسیم بوده و برای استحکام دندان ها و استخوان ها بسیار مفید است و همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.

شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری، بهترین تولید کننده قارابشکن با کیفیت و مرغوب می باشد. قارابشکن های مرغوب این استان، دارای طعم و مزه بسیار خوب و تازه می باشد. قارا بشکن مرغوب شهرکرد، کاملاً بهداشتی بوده و ارگانیک می باشد. این قارابشکن حاوی مقداری نمک برای جلوگیری از رشد میکروب ها می باشد.

سفارش مستقیم قارابشکن شهرکرد

سفارش مستقیم قارابشکن شهرکرد قارابشکن یکی از انواع قره قروت بوده که از شیر گوسفندی تهیه می شود، این محصول برخلاف سایر قره‌قروت ها شیرین بوده و خواص بسیار زیادی دارد. مرغوب ترین نوع این قره قروت در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری تولید می شود.

مشتریان عزیز می توانند برای سفارش قارابشکن با کیفیت و خوشمزه شهرکرد از این مجموعه با شماره های درج شده تماس حاصل نمایند.

1

  1. سلام و خسته نباشید خدمت شما و دوستان عزیز این محصولات کیفیت عالی دارن انگار خودتون از عشایر خریداری کردین فقط با این تفاوت که آنلاین و به راحتی به دستتون میرسه با قیمت خیلی مناسب

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما