عرضه کنندگان قارا بشکن اصل

برخي مواد غذايي از ديرباز در رژيم غذايي مردم مناطق مختلف كره زمين وجود داشته و گاه به صورت سنتي و گاهي با ظاهري جديد به دوران كنوني منتقل شده اند. مشتقات حاصل از شير همواره پاي ثابت سفره ايراني بوده و هستند، در گذشته شايد اينگونه به نظر مي رسيد كه مواد غذايي حاصل از شير فقط منبع خوبي براي تامين كلسيم هستند اما تحقيقات اخير نشان داده كه خواص بسياري براي اين گروه مواد غذايي مي توان برشمرد. قارا بشکن اصل كه از شير با كيفيت و سالم تهيه شده، يكي از اين مشتقات پرخاصيت است كه مصرف آن به عنوان تنقلات توصيه مي شود.

عرضه کنندگان قارا بشکن اصل

قارابشکن سرشار از کلسیم است

قارابشکن سرشار از کلسیم است قارابشکن خوشمزه، نوعي از تنقلات سنتي است كه به راحتي مي تواند جايگزين تنقلات ناسالم گردد؛ اين فرآورده لبني كه از مشتقات شير محسوب مي شود سرشار از كلسيم است و به دليل اينكه از آب پنير بدست مي‌آيد همه خواص آب پنير و پروتئين وي را دارد. پروئتين وي موجود در آب پنير منبع غني مواد پروئتيني است و علاوه بر كمكي كه به عملكرد روده مي كند به دليل وجود پروتئين و كلسيم، در رژيم هاي غذايي، مي تواند ماده ي مفيدي براي جايگزيني مواد پر كالري باشد. زيرا از نظر مواد مغذي سرشار از مواد مفيد است و بدن دچار كمبود مواد مغذي و مفيد نخواهد شد.

از آنجا كه ماده اوليه اين محصول، آب پنير است بنابراين داراي ويتامين B2 و B6 است ويتامينهاي گروه B محلول در آب هستند و براي ارتقا سلامت عمومي بدن ضروري محسوب مي شوند اين گروه از ويتامين ها عموما در مواد غذايي با منبع حيواني مانند لبنيات و گوشت موجودند. بنابراين محصولي مانند قارابشكن كه به عنوان تنقلات استفاده مي شود حتي در ميانِ وعده هاي غذايي مي تواند بخشي از نياز بدن به كلسيم، پروتئين و ويتامين ها را تامين نمايد.

قارابشكن از آنجا كه در قطعات كوچك توليد مي شود قابليت اين را دارد كه به عنوان تنقلات و ميان وعده در برنامه ي غذايي كودكان گنجانده شود در اين صورت با استفاده از آن، علاوه بر آن كه نياز بدن كودكان به مواد مغذي مانند كلسيم، پروتئين و ويتامين تا حدودي تامين مي شود در عين حال لذت خوردن تنقلات نيز از آنها گرفته نمي شود.

قارابشکن سنتی چگونه درست می شود؟

قارابشکن سنتی چگونه درست می شود؟ قارا بشكن از مشتقات شير تازه است كه به شيوه سنتي از آب پنير بدست مي آيد و تقريبا هم خانواده با قره قروت است اما طعمي شيرين دارد. براي تهيه آن، آب پنير بدون نمك را آنقدر مي جوشانند تا آب آن تبخير شود و زماني كه شروع به كف كردن كرد. مقداري ماده شيرين كننده به آن مي افزايند تا طعم شيرين پيدا كند زيرا به طور معمول آب پنيرِ بدون نمك، فاقد طعم خاصي است اما عليرغم خواص بسيار آن، عدم وجود طعم، باعث عدم رغبت به استفاده از آن مخصوصا در كودكان مي شود.

به شيوه ديگري نيز مي توان اين تنقلات خانگي را تهيه كرد و آن استفاده از آب ماست به جاي آب پنير است. در هر دو حالت استفاده از آب پنير يا آب ماست، ماده بدست آمده پس از جوشاندن، ماده اي غليظ است كه بايد شكل داده شود و خشك شود. ماده تغليظ شده براي جلوگيري از چسبندگي به سطح، روي سطح آرد پاشي شده پهن مي شود و پس از خشك شدن نسبي به آن شكل داده مي‌شود كه در روش سنتي، فرايند شكل دهي با دست انجام مي شود به اين صورت كه ابتدا به صورت نوارهايي بريده مي شود و بعد نوارها به قطعات كوچك تر تقسيم مي شوند و محصول نهايي شكلي شبيه آب نبات قيچي پيدا مي كند.

در روشي ديگر براي فرم دهي به قارابشكن، آنرا قالب مي زنند و بطور سليقه اي به آن شكل مي دهند كه در اين حالت مي توان با استفاده از قالب هايي كه شكل جالب تري براي كودكان دارند اين آب نبات خانگي را براي كودكان جذاب تر كرد.

بهترین انواع قارابشکن برای صادرات

بهترین انواع قارابشکن برای صادرات اين آب نبات سنتي براي اينكه قابليت جذب مشتري در بازار بين المللي را داشته باشد بايد از نظر استانداردهاي مواد غذايي با استانداردهاي بين المللي مطابقت داشته باشد بنابراين براي اينكه اين محصول سنتي به قارابشکن صادراتی تبديل گردد. بايد به موارد زير از ابتداي توليد تا ورود به عرصه صادرات توجه ويژه شود:

  • مواد اوليه تشكيل دهنده : لزوم استفاده از مواد اوليه تازه، اصلي انكار ناپذير است ضمنا ماده شيرين كننده قارابشكن آب شكر، عسل، نبات، شيره توت و يا شيره انگور مي تواند باشد كه معمولا قارابشکن ممتاز براي حذف اثرات منفي شكر و افزودن خواص شيره هاي گياهي، با استفاده از شيره توت و شيره انگور درست مي شود و گاهي داراي كنجد است.
  • نحوه عمل آوري فرآورده: در فرايند تغليظ، عمل آوري و شكل دهي، توجه به اصول بهداشتي و ابتكارات در شكل ظاهري محصول مي تواند كمك شاياني به عرضه محصول باشد.
  • نحوه بسته بندي محصول: يكي ديگر از موضوعات مهم، نحوه بسته بندي و انجام اقداماتي براي ماندگاري بيشتر و بهتر محصول است.
  • نحوه بازاريابي: لازم است در راستاي بازاريابي مناسب خواص اين فرآورده ي مفيد به خوبي معرفي شود.

خرید تضمینی قارا بشکن اصل

خرید تضمینی قارا بشکن اصل اگر تمايل داريد تا طعم اين آب نبات سالم و مقوي را تجربه نماييد و مزه ي طبيعي آن را در كنار خواص آن، به كودكان و عزيزانتان هديه بدهيد؛ اما اين امكان برايتان وجود ندارد كه آنرا مستقيماً از استان اصلي محل توليد آن يعني چهارمحال و بختياري تهيه نماييد. مي توانيد قارابشکن بسته بندی شده و با كيفيت را از طريق مجموعه ما سفارش دهيد و با اطمينان از مواد اوليه و فرايند عمل آوري بهداشتي، محصولي درجه يك را تهيه نماييد و شيريني و سلامت را در كنار خانواده تجربه كنيد.

مطمئنا قيمت تمام شده‌ي اين محصول مانند هر محصول ديگري، رابطه مستقيم با نوع مواد اوليه و به طور خاص در اين محصول، نوع شيرين كننده و نوع بسته بندي آن دارد اما همه تلاش ما اينست كه محصولي سالم و با كيفيت با قيمتي متناسب به شما عرضه نماييم تا اين محصول مفيد جايگاهي هميشگي در منزل شما پيدا كند. جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص انواع مختلف اين محصول و اندازه بسته بندي و شروع فرايند سفارش، كافيست اطلاعات تماس خود را در فرم مشاوره و سفارش ثبت نماييد تا ضمن بهره مندي از مشاوره و كسب اطلاعات لازم ، فرايند سفارش خود را پيگيري نماييد.

1

  1. آیا میتونید قارابشکن شهرکرد را به صورت حبه های قند در بیارین و در بسته بندی های نیم کیلویی قرار بدید و برای من ارسال کنید اگر امکانش هست لطف کنید سریع تر پاسخ بدید و چند کیلو در ماه می توانید از این محصول را برای من ارسال کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما