عرضه مستقیم کره گاوی اصل

عرضه مستقیم کره گاوی اصل از اهداف بسیاری از فروشندگان است که توانسته اند این محصول را عمده عرضه کنند و با حذف واسطه ها نیز نرخ های باصرفه ای را ارائه نموده اند، مشتری نیز می تواند کره را متناسب با نیاز خود تهیه نموده و ضمن بهره مندی از خلوص و اصالت محصول نیز از قیمت های باصرفه آن رضایت کاملی خواهد داشت بنابراین از هزینه های خود کاسته و بر سود خود خواهد افزود.

عرضه مستقیم کره گاوی اصل

نحوه نگه داری از کره گاوی اصل

نحوه نگه داری از کره گاوی اصل کره به این علت که دارای ۱۶ درصد آب بوده در مقابل فساد حساس می باشد به همین دلیل باید آن را در دمای منفی ۱۸ درجه در فریزر نگهداری نمود علاوه بر آن باید توجه کرد که کره نرم را خریداری ننمود، چون نمونه خوب باید سفت و منجمد باشد لذا این کره بعد از خارج شدن از فریزر نیز تا یک شب باید مصرف شود.

کره اصل رنگ طبیعی داشته و رنگ آن بین زرد کهربایی تا سفید خامه ای می باشد و عاری از ناخالصی و لکه نیز خواهد بود علاوه بر آن دارای بافت یکدست و یکنواختی بوده است، همچنین در زمان برش زدن باید حباب هوا و سوراخ در آن وجود نداشته باشد و در فاقد طعم و بوی ناخوشایند نیز نخواهد بود.

کره گاوی اصل باکیفیت شوری، تندی و ترشیدگی در آن وجود ندارد که بسته به نوع تغذیه دام، سن شیردهی و سن دام کیفیت طعم و رنگ نسبتا متفاوتی دارد، همچنین دارای اسیدهای چربی بوده که اگر تغذیه دام از علوفه های تازه باشد اسیدهای چرب غیر اشباع بیشتری خواهد داشت ولی اگر از علوفه خشک تغذیه کند بیشترین اسید چرب اشباع و بالاترین نقطه ذوب را دارد.

قیمت کره گاوی اصل تازه

قیمت کره گاوی اصل تازه قیمت کره گاوی اصل تازه بسته به نوسانات بازار و هزینه های تولیدی متفاوت است مثلا در صورتی که مخارج تغذیه گاو و هزینه پرورش آن بالا باشد قیمت های کره اش نیز بالا خواهد رفت. همچنین نحوه خرید نیز میزان نرخ را تغییر می دهد مثلا اگر عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر بدست مشتری می رسد.

کره از فرآورده های شیر است که به روش های سنتی و صنعتی تولید می شود و بسیار مقوی و مغذی بوده لذا تضمین کننده سلامت خانواده می باشد، همچنین به دلیل طبیعی بودن و طعم خوشمزه ای که دارد باب میل بسیاری از مشتریان می باشد و خریداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

کره گاوی بیشترین استفاده را در صبحانه داشته و اکثرا با مربا، عسل، ارده شیره، حلوا ارده و … میل می شود که مصرف آن برای تمام سنین مفید می باشد، همچنین به دلیل خلوص و کیفیت های بالا در این محصول ارائه شده بر محبوبیتش افزوده شده است.

3

  1. چرا هیچ جا قیمت ها رو توی سایت نزاشتین پس چطور باید ازتون خرید کرد؟

  2. سلام خسته نباشید کره گاوی واقعا یکی از لذیذ ترین کره های دنیاست و من به شخصه آنقدر بهش علاقه دارم کاه حاضر نیستم هیچ چیزی رو جایگزینش کنم

  3. من از مغازه محله خودمون کره گاوی را خریداری می‌کردم ولی از موقعی که با سایت شما آشنا شدم ترجیح میدم که این محصول را از سایت شما خریداری کنم بسیار سپاسگزارم از کیفیت بالای محصولات تون.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما