عرضه مستقیم روغن زرد گاوی

امروزه استفاده از روغن های حیوانی به خصوص روغن زرد گاوی رواج فوق‌ العاده‌ای در بین مردم پیدا کرده است، خواص بی نظیر و ارگانیک بودن این محصول باعث پر فروش شدن آن در بسیاری از بازارهای داخلی و خارجی شده، بنابراین عرضه مستقیم روغن زرد گاوی توسط برند ها و تولیدکنندگان انجام می‌ شود که سال‌ ها در این زمینه تخصص داشته و مشغول به تهیه و تولید روغن گاوی با کیفیت و با قیمت مناسب هستند.

عرضه مستقیم روغن زرد گاوی

روغن زرد گاوی جهت درمان طبیعی سوختگی

روغن زرد گاوی جهت درمان طبیعی سوختگی روغن زرد گاوی یکی از محصولاتی است که استفاده غذایی و دارویی از سال های گذشته تا به امروز داشته است. این چربی فوق‌ العاده می تواند بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها قوی کرده و همچنین در درمان بسیاری از بیماری ها و ناراحتی های پوستی نیز پر کاربرد است. در ادامه ما شما را با خواص روغن زرد گاوی برای درمان طبیعی انواع سوختگی ها آشنا می کنیم.

روغن زرد گاوی تازه به دلیل داشتن مواد مغذی و آنتی اکسیدان های بسیار بالایی که دارد به خوبی می‌ تواند به سلامت پوست کمک کند. از زمانهای گذشته از روغن حیوانی برای زیبایی و نرم لطیف شدن پوست استفاده می شده است. یکی از کاربرد های روغن زرد گاوی کمک به درمان سوختگی های سطحی بدن است، که به دلیل داشتن چربی های مفید و همچنین ریز مغذی های فراوان می تواند روی سلول های پوست اثر گذاشته و آنها را ترمیم کند.

کاهش التهاب و تورم ناشی از سوختگی های سطحی را میتوان با مالیدن روغن زرد گاوی سریع برطرف کرد و سوزش ناشی از این آسیب را نیز کمتر کرد. از زمان های قدیم تا به امروز روغن زرد گاوی در درمان این نوع بیماری‌ ها و سوختگی‌ ها به کار می‌ رفته و از التهابات و اگزمای پوستی نیز جلوگیری می‌ کند. سطح ایمنی که این روغن می تواند روی پوست ایجاد کند باعث ترمیم سلولهای پوست شده و درد آن را التیام می بخشد.

صادرات روغن زرد گاوی

صادرات روغن زرد گاوی در بازارهای مختلف کشورمان انواع مختلفی از روغن های حیوانی وجود دارد که روغن زرد صادراتی یکی از انواع آن به شمار می‌ رود. روغن زرد گاوی به دلیل داشتن خواص متعدد و بی نظیری که برای بدن دارد مورد استفاده اکثر خانواده‌ ها قرار گرفته و می توانید برای سلامتی بدن از آن استفاده کنید و از خواص آن بهره مند شوید. صادرات روغن زرد گاوی توسط برند ها و بازرگانی های بزرگ انجام می‌ شود که سال‌ ها در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و تخصص لازم را برای صادرات این محصول در بسته بندی های متنوع و با قیمت های بسیار منصفانه دارا می باشند. صادرات این محصول به اکثر نقاط دنیا صورت می گیرد.

4

  1. با سلام و خسته نباشید ما از روغن های حیوانی به خصوص روغن زرد گاوی بیشتر استفاده می کنیم چون خواص بینظیری دارد و ارگانیک است. و انرژی بدن را تامین میکند.

  2. سلام خداقوت میگم بهتون اگه لیست قیمت ها رو هم اضافه کنین عالی میشه

  3. سلام من از این روغن برای خودم سفارش دادم و عالی بود الان میخوام برای مادرم هم سفارش بدم میتونین برای شهرستان ها هم ارسال داشته باشین؟

  4. هنگامی که دست من دچار سوختگی بسیار شدید شد من از روغن زرد گاوی استفاده کردم ولی فکر می‌کنم که آرد خاصیت بهتری برای درمان سوختگی داره و توصیه می کنم که حتما ابتدا برای اینکه سوختگی روی دست پا و اندامهای بدن حتماً از آرد استفاده کنید و سپس بعد از اینکه آرد را شستید روغن زرد گاوی را بر روی محل سوختگی قرار بدید دیگه هیچ از اثر و آثاری از سوختگی روی بدن شما باقی نخواهد ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما