عرضه عمده کشک چهارمحال و بختیاری

کشک یکی از مواد غذایی ارزشمند و مفید برای سلامت بدن است که از فرآورده های غیرمستقیم شیر است و کلسیم بالایی دارد. چهار محال و بختیاری از جمله شهرهای تولید کننده کشک محلی است و در زمینه تولید و عرضه کشک بسیار موفق عمل کرده است. عرضه کشک چهارمحال و بختیاری به صورت عمده توسط عرضه کننده معتبر و خوش‌نام صورت می‌گیرد و بهترین و باکیفیت ترین کشک محلی غلیظ و بهداشتی را با هزینه مناسب به دست خریداران می‌رساند.

عرضه عمده کشک چهارمحال و بختیاری

علایم کشک فاسد چیست؟

علایم کشک فاسد چیست؟ همانطور که می‌دانید تمامی مواد غذایی دارای تاریخ انقضا بوده و پس از آن فاسد خواهند شد که این تغییرات شامل تغییرات فیزیکی و شیمیایی خاصی می‌باشند. مصرف غذای فاسد خطرات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت و سبب بیماری های جدی و حتی مرگ در افراد می‌شود، از این رو بهتر است هنگام مصرف خوراکی ها علایم فساد آن‌ها را بررسی نمود. لبنیات نیز از جمله ماده های غذایی با تاریخ انقضاء مشخصی می‌باشند که پس از فاسد شدن قابل مصرف نخواهند بود. کشک از جمله لبنیات با ماندگاری بالا می‌باشد اما پس از مدتی و قرار گرفتن در مجاورت باکتری و قارچ ها به فساد می‌رسد که علائم خاصی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

رنگ و شکل ظاهری از نشانه هایی است که به وضوح مشاهده می‌شود. هرگونه تغییر در شکل ظاهری و رنگ کشک و مشاهده کوچکترین کپک و قارچ نشان از فاسد شدن آن است. کپک و قارچ همیشه به صورت سبزرنگ و سیاه نمی‌باشد بلکه گاهی به صورت پرده ای بی رنگ بر روی سطح رویی کشک شکل می‌گیرد. بوی خاص کشک نیز از علائم سلامت و یا فساد آن می‌باشد. بوی زننده و تند نشان دهنده خرابی کشک است و پس از استشمام چنین بویی از جانب کشک محصول نباید مورد استفاده قرار بگیرد.

در رابطه با کشک مایع هرگونه تغییر در غلظت آن نشان از خراب شدن کشک است. به گونه ای که کشک مایع بسیار غلیظ و یا آبکی شدن کشک علائم یک کشک خراب و فاسد است. کشک سالم دارای طعم ترش و مطلوبی است اما زمانی که فاسد می‌ شود طعم خود را از دست می‌دهد و تلخ می‌شود. کشک فاسد طعم ناخوشایندی خواهد داشت. از این‌ رو هنگام خرید و مصرف باید به تمام نکات ذکر شده دقت کرد، همچنین کشک را از مراکز معتبر خریداری نمود تا سلامت آن تضمین گردد.

بوی خاص کشک از چه می باشد؟

بوی خاص کشک از چه می باشد؟ باتوجه به اینکه شیر انواع متعددی دارد. از این رو فرآورده های آن‌ها نیز دارای طعم و بوی متفاوتی است. کشک از جمله لبنیات خوشمزه و مقوی است که از انواع شیر نظیر شیر گاو، شیر بز، شیر گوسفند و … تهیه می‌شود که از هر یک‌ از این نوع شیرها کشکی با طعم و مزه خاصی به دست می‌آید. کشک دارای بوی خاص و منحصر به فردی است که یکی از عوامل موثر در شکل گیری این بو نوع شیر استفاده شده در تولید کشک است و می‌تواند بو و طعم کشک را تغییر دهد.

همانطور که می‌دانید کشک از جوشاندن و غلیظ شدن دوغ بدست می‌آید و امروزه تولید کشک به صورت سنتی و صنعتی صورت می‌گیرد. از عوامل دیگر بوی خاص کشک فرآیند تولید کشک است که می‌تواند بر روی بوی نهایی کشک بسیار تاثیر گذار باشد. باکتری ها مفید در انواع شیر وجود دارند و طی فرآیند کشک از بین نمی‌روند و به کشک منتقل می‌شوند. از این رو تاثیر بسزایی در طعم و بوی کشک به دست آمده خواهند داشت.

کشک محلی گوسفندی را بهتر بشناسید

کشک محلی گوسفندی را بهتر بشناسید کشک محلی گوسفندی از دوغ گوسفندی به دست می‌آید و دارای مزه و طعم منحصر به فردی می‌باشد که در انواع غذا نظیر کشک بادمجان، آش و … مورد استفاده قرار می‌گیرد و طعم مطلوبی دارد. در مناطقی که گله های گوسفند وجود دارند کشک به صورت محلی و سنتی در مقادیر بالا از شیر تازه و خوشمزه گوسفند تهیه می‌شود که دارای خواص بی شماری است و برای سلامت بدن بسیار مفید می‌باشد. کشک گوسفندی از مقادیر بالای فسفر و کلسیم برخوردار است از این رو در استحکام و تقویت استخوان ها و دندان ها بسیار موثر عمل می‌کند و مانع از خرابی دندان و پوکی استخوان می‌شود.

با توجه به اسیدهای آلی موجود در کشک سبب پاکسازی و ضد عفونی کردن دستگاه گوارش، روده ها و معده می‌گردد. کشک تمام خاصیت های شیر را در خود حفظ می‌کند و به عنوان ماده غذایی انرژی زا و مقوی برای کودکان بسیار مفید است و انرژی لازم بدن را تولید می‌کند. کشک ویتامین ب و پروتئین بسیاری دارد که جای دادن آن در رژیم غذایی خانواده ها بسیار توصیه می‌شود. به دلیل اینکه در تهیه کشک از نمک استفاده می‌شود از این رو افراد با بیماری فشارخون بالا باید در مصرف این ماده احتیاط کنند همچنین افراد با اضافه وزن بالا نیز بهتر است در مصرف کشک زیاده روی نکنند.

پخش کنندگان معتبر انواع کشک چهارمحال و بختیاری

پخش کنندگان معتبر انواع کشک چهارمحال و بختیاری لبنیات باتوجه به طعم ‌و خواصی که‌ دارند جایگاه ویژه ای را در رژیم غذایی افراد به خود اختصاص داده اند. از جمله لبنیات مفید و پرمصرف در سبد غذایی خانواده ها کشک است که در انواع متفاوت کشک مایع و کشک خشک تولید می‌شود. بسیاری از شهرهای ایران این محصول را به صورت سنتی و صنعتی تولید می‌کنند، اما همواره کشک سنتی و محلی از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است و بسیاری از افراد خواستار این نوع کشک می‌باشند‌‌.

قیمت کشک با توجه به نوع کشک متغیر است و عواملی چون نوع بسته بندی، نحوه ارائه و خرید، میزان خرید، محل و نحوه تولید در تعیین قیمت نهایی کیکتاثیری بسزایی دارند. چهارمحال و بختیاری از تولیدکنندگان معروف انواع کشک است که خوشمزه ترین و باکیفیت ترین نوع از این محصول را از انواع شیر تهیه می‌کند. با توجه به اینکه امروزه کشک های نامرغوب توسط واسطه ها و افراد سودجو به نام کشک چهارمحال و بختیاری در بازار به فروش می‌رسند.

بنابراین بهتر است این محصول از پخش کنندگان معتبر کشک این استان تهیه شود. پخش کنندگان معتبر انواع کشک را نظیر کشک محلی سنتی، کشک محلی عشایر، کشک محلی فله ای را به صورت مایع و خشک با درجه کیفی بالا و طعم لذیذ در اختیار مشتریان در سراسر کشور قرار می‌دهند، همچنین قیمت عرضه کشک توسط پخش کننده بسیار مقرون به صرفه و مناسب ‌است و محصول خریداری شده از پخش کنندگان معتبر دارای ضمانت کیفیت و طعم نیز می‌باشد.

10

  1. سلام تصمیم به خرید محصولات شما دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید و لطفا بفرمایید برای ثبت سفارش عمده پر کردن فرم اطلاعات که در سایتتون قرار داره ضروری است یا می توانم از طریق سایر راه های ارتباطی با شما اقدام کنم؟

  2. سلام وقتتون بخیر برای تهیه این محصولات به شکل عمده و در تیراژ بالا آیا تفاوتی در قیمت ایجاد خواهد شد؟ وضیعت حمل و نقل محصول به چه شکل هست و هزینه های ناشی از این موضوع بر عهده خریدار است یا فروشنده؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدین سپاس از سایت خوبتون

  3. برای جوان‌سازی و شادابی پوست می‌توانید از ماسک کشک استفاده کنید، به صورتی که یک قاشق حاوی کشک را با یک قاشق ویتامین ث، کمی عسل و چای سبز مخلوط کرده و روی صورت خود قرار دهید. این ماسک به کاهش چین و چروک و جوان‌سازی پوست کمک شایانی می‌کند.به شدت پیشنهاد میکنم حتما استفاده کنید

  4. سلام من از مشتری های دائمی مجموعه شما هستم توسط یکی از همکارانم با سایت شما آشنا شده بودم از شما بخاطر قیمت بسیار مناسب و عالی بسیار ممنون هستم.

  5. سلام … متنوع سازی محصول می تونه سهم بازار رو افزایش بده و باعث کاهش قیمت بشه … شما در این زمینه بسیار خوب عمل کردید… افزایش سهم بازار در گرو ارضای سلیق ها و ترجیحات متغیر مشتریان در بازار هست و باید در این زمینه از رقبا پیشی بگیرید تا مصرف کننده نهایی دغدغه ای انتخاب برند رو نداشته باشه. این روند مستلزم اینه که که سودآوری لازم برای سرمایه گذاری و افزایش خطوط تولید رو فراهم بشه و در این صورت از خروج ناگهانی از بازار و مخدوش شدن چهره و اعتبارتولید کننده جلوگیری کنه. امیدوارم به همین روند ادامه بدید و نیازهای مشتری رو پیش از ظهورش کشف کنید و رقبا رو با این ابزار از میدان رقابت خارج کنید.

  6. سلام و درود خدمت شما تولید کننده عزیز خواستم اینجا ازتون به خاطر شرایط فروش ویژه ای که برای فروش کشک چهار محال و بختیاری گذاشتین تشکر کنم در این شرایط اقتصادی نه چندان مناسب قیمت های بسیار مناسبی رو برای مشتریانتون در نظر گرفتین و نرخ شکنی کردید سپاس فراوان از شما و سایت معتبرتون

  7. با درود بی پایان خدمت شما تولید کننده عزیز و بزرگوار با توجه به وضیعت نا پایدار بازار و وجود دلالان و واسطه های فراوان سبب شده است تا قیمت ها شکل سینوسی به خود گرفته و اغلب شکل صعودی داشته باشد از شما به دلیل عرضه ی مستقیم این محصول با کیفیت کمال تشکر را دارم خدا قوت.

  8. با سلام و روز بخیر. کشک محلی گوسفندی از دوغ گوسفندی به دست می‌آید و دارای مزه و طعم منحصر به فردی می‌باشدو فسفر خیلی خوبی دارد با تشکر

  9. سلام وقت بخیر برای خرید جزئی هم میشه از این سایت استفاده کرد یا نه؟ شرایطش رو بگین

  10. چشم هایی که به صورت گلوله ای هست رو میشه به راحتی تبدیل به مایع کرد و آنها را به اصطلاح انساب اید ولی کشک هایی که به صورت لوله های دراز هستند چطوری می توانیم آنها را به کشک مایع تبدیل کنیم لطفاً اطلاعات بیشتری در این زمینه بفرستید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما