عرضه عمده قره قروت سفید محلی

عرضه عمده قره قروت سفید محلی به صورت کاملا ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد افزودنی در وبسایت ما انجام می شود. این محصول به صورت کاملا سنتی تولید شده است و به دلیل ارائه مستقیم آن از تولید به مصرف قیمت‌های بسیار استثنایی نیز دارد. ما تمامی سفارشات مشتری در حجم های عمده را نیز پذیرا می باشیم و این محصول را در حجم های بالا نیز برای مشتری ارسال خواهیم نمود. در مورد مزیت ها و خواص قره قروت می توانید در ادامه مطلب به صورت مفصل مطالعه نمایید.

عرضه عمده قره قروت سفید محلی

قره قروت سفید محلی معجزه ای برای پوکی استخوان

قره قروت سفید محلی معجزه ای برای پوکی استخوان قره قروت سفید درجه یک در صورتی که به صورت سنتی تولید شده باشد و عاری از تمام مواد افزودنی باشد خواص بسیار بی‌نظیر برای بدن دارد. در واقع قره قروت های محلی فرآوری ثانویه ماست هستند. همانطور که می‌دانید ماست سرشار از کلسیم است و تقریباً کلسیم آن نسبت به شیر بالاتر نیز می باشد.

  • هنگامی که ماست را به روش محلی تبدیل به کره می‌کنند چربی آن گرفته می‌شود و این چربی به نام کرکره به بازار فروش عرضه می شود. قسمت دیگر ماست که شامل یک مایع تقریبا سفید رنگ و ترش است همان ماده ای است که قرار است به قره‌قروت تبدیل شود. این مایع را به صورت کامل می جوشانند تا سفت شود و وقتی با حالت سفت درآمد به قره قروت تبدیل می‌شود‌.
  • در واقع بیشترین میزان کلسیم شیر و یا به عبارتی کلسیم ماست در همین مایع قرار دارد. به همین جهت مصرف قره‌قروت به منظور تأمین کلسیم بدن بسیار توصیه شده است.
  • به دلیل اینکه قره‌قروت عاری از تمامی چربی ها می باشد برای افرادی که دچار اضافه وزن نیز می باشند بسیار مفید واقع شده است و به این افراد توصیه می‌شود که به جای تامین کلسیم بدن از شیر و یا ماست از قره قروت محلی استفاده کنند.

قیمت قره قروت سفید محلی

قیمت قره قروت سفید محلی قیمت قره قروت محلی در مراکز فروش مختلف متفاوت می باشد این تفاوت غالباً به دلیل نوع فروش آن می‌ باشد. اگر که فروش قره قوروت به صورت مستقیم انجام شود قطعاً قیمت‌های کمتری نسبت به بازار خواهد داشت. از طرفی کیفیت این محصول نیز تعیین کننده قیمت آن است.

در برخی مواقع نوع بسیار بی کیفیت و غیر اصل قره قروت با نام اصلی آن در بازار فروش موجود می باشد که کیفیت خوبی ندارد اما نوع اصلی این محصول با کیفیت بسیار بالایی داشته و از طعم بی نظیری برخوردار است. بنابراین ما به عنوان یکی از مراکز تولید کننده برای خود به صورت محلی اقدام به توزیع تولیدات خود به صورت کاملا مستقیم به بازار فروش نیز نموده ایم‌.

2

  1. قره قروت محلی واقعا منبع خیلی خوبیه برای مواد مغذی که بدن بهش نیاز داره و خوبه که در کنار بقیه تنقلات از این محصول هم استفاده بشه و ازش غفلت نکنیم

  2. اگر میشد که شما فروشگاهی در شهر اصفهان بزنید و ما به طور مستقیم از محصولات محلی شمال خریداری کنیم خیلی خوب میشد من دوست دارم که حتماً خرید خودم رو به صورت حضوری انجام بدم و اول از کیفیت محصولات شما مطمئن بشم و بعد خرید خودم رو انجام بدم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما