عرضه برترین کره محلی مرغوب

کره محلی مرغوب از هم زدن مداوم ماست گاو و گوسفند و بز در دستگاه کره گیر بدست می آید. طبع کره گرم و خشک می‌باشد. کره محلی اعلا در واقع امولسیون چربی در آب می‌باشد.کره دارای مقادیر زیادی چربی مطلوب و ویتامین A می‌باشد. به‌خاطر طعم دلپذیری که دارد، با استفاده کردن آن در غذاها یک طعم مطلوب و رایحه دل‌پذیر به غذاها می‌دهد. البته فایده کره محلی تنها در خوشمزه کردن غذا نمی‌باشند. فواید زیادی دارد که مفصل به آن خواهیم پرداخت.

عرضه برترین کره محلی مرغوب

خوش عطر کردن برنج با کره حیوانی

خوش عطر کردن برنج با کره حیوانی

از کره محلی درجه یک می‌توان برای غذاها استفاده کرد .البته دقت داشته باشید، کره نباید در معرض مستقیم حرارت قرار بگیرد.چون در برابر حرارت زیاد مقاوم نیست می‌سوزد و بوی نامطبوع ایجاد می‌کد. وسرطان زا می باشد. یا داخل غذاهای آبکی مانند سوپ و خورش و یا بر روی برنج‌ها استفاده می‌شود.

برنج یکی از مهم‌ترین غذاهایی می باشد که در کشور ما وجود دارد. دارای مواد مغذی مانند ویتامین B نشاسته و کربوهیدرات‌های پیچیده می‌باشد که برای بدن لازم می‌باشد ، تقریبا روزانه از آن استفاده می‌کنیم. در تمامی مهمانی‌ها پخت می شود.ازآنجایی‌که برنج طبع سردی دارد.

استفاده کردن از کره‌ی حیوانی که یک طبع گرم و خشک دارد بر روی آن باعث می‌شود تا طبع سرد آن معتدل بشود. علاوه‌ بر آن باعث سبک شدن غذا می‌شود. چون چربی کره محلی مفید می‌باشد که مانع اشباع شدن کربوهیدرات‌های برنج در بدن می‌شود. در ابتدا شاید بوی کره محلی بر روی غذاها ،افرادی خاصی را اذیت بکند ولی با استفاده مداوم و به‌اندازه ،عادت می‌کنید.

با استفاده کردن از کره حیوانی بر روی برنج باعث می‌شود، تا کلسیم موجود به‌راحتی در بدن جذب شود. ازآنجایی که رطوبت و سردی آن را می‌گیرد. مانع یبوست فرد می‌شود. و همه این‌ها مزایای استفاده کره بر روی برنج می‌باشد. فقط دقت کنید به‌هنگام ته‌دیگ گذاشتن اصلا از کره استفاده نکنید. چون در مقابل دمای بالا قرار دارد.باعث سوختن کره میشود. و تمام مواد مغذی آن از بین می رود.

بررسی طبیعت انواع کره حیوانی

بررسی طبیعت انواع کره حیوانی

کره ها ابتدا به دو صورت تقسیم می‌شود:کره حیوانی محلی و کره گیاهی به نام مارگارین ،که در سال‌های اخیر بسیار رایج شده‌ است. امروزه بیشتر مردم به‌جای استفاده کردن از کره حیوانی سالم که دارای چربی مفید و مواد غذایی سالم می‌باشد، از کره مارگارین استفاده می‌کند که یک کره گیاهی و صنعتی می‌باشد.

این یک اشتباه رایج در درمیان مردم می‌باشد. بر خلاف تفکر مردم میزان فوایدی که کره‌ی محلی اصل دارد،خیلی بیشتر از مارگارین می‌باشد .کره حیوانی نیز معمولاً به دو صورت کره گوسفندی و گاوی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد شاید تعجب کنید ولی طبع این دو کره و روغن حاصل از آن با یکدیگر متفاوت می‌باشد و با توجه به مزاج بدن خودتان باید از نوع کره محلی طبیعی که استفاده می‌کنید را انتخاب کنید .

  • طبع کره گوسفندی :

همان‌طور که می‌دانیم گوشت گوسفند طبع گرم و خشکی دارد ولی کره گوسفندی برخلاف کوست آن ،طبع سردی دارد. به همین خاطر برای مزاج‌های خاصی اصلا توصیه نمی‌شود. قیمت آن نسبت‌به کره محلی گاوی بالاتر می‌باشد. و معمولاً در مجالس و میهمانی‌ها به‌علت رایحه تیزی که دارد خیلی کم بر روی کته استفاده می شود.

  • کره محلی گاومیش :

جالب است بدانید بااینکه گوشت گاو طبع سردی دارد ولی کره حاصل از شیر آن دارای طبع گرم و خشک می‌باشد.به‌همین خاطر برای افرادی با مزاج‌های به‌خصوص توصیه می‌شود.ازآنجایی‌که کره محلی گاو دارای رایحه تیزی نمی‌باشد. افرادی که به دنبال یک رایحه معتدل می‌باشند، معمولاً از این کره برای مهمانی‌ها و استفاده روزانه استفاده می‌کند. قیمت آن نسبت‌به کره گوسفندی پایین‌تر می‌باشد.

مشخصات کره محلی گاومیش

مشخصات کره محلی گاومیش

در گذشته همه فکر می‌کردند کره برای بدن مضرر می‌باشد و باعث چاقی افراد می‌شود . درحالی‌که این‌گونه نمی‌باشد. اگر کره محلی به‌اندازه‌ی معین استفاده شود؛ در آن زیاده‌روی نشود. کره حیوانی نه‌تنها مضر نمی‌باشد ،بلکه برای بدن بسیار مفید است. ازآنجایی‌که کره محلی اعلا بسیار دیر هضم می‌باشد فرد را به مدت طولانی سیر نگه می‌دارد. به همین علت اشتهای مصرف‌کننده کره محلی بسیار پایین می‌آید .

فواید کره حیوانی عبارت‌اند از :

  • مهم‌ترین آن این است که کره محلی گاو میش دارای امگا۳ و امگا۶ می‌باشد. بخاطر داشتن این املاح معدنی تقویت‌کننده مغز می‌باشد وقتی‌که شما از کره محلی گاو میش استفاده می‌کنید دیگر لازم نیست که از مکمل‌های امگا دار استفاده کنید.و شما را نسبت‌به آن‌ها بی‌نیاز می‌کند .
  • دومین ویژگی کره محلی ازآنجاکه رطوبت بدن را تامین می‌کند مانع یبوست در فرد می‌شود .
  • و اما در گذشته کره را برای رفع خشکی پوست استفاده می‌کردند. هم به وسیله خوردن و هم با مالیدن آن بر روی پوست، خشکی آن را از بین می‌برند.
  • کره دارای مقدار زیادی ویتامین A می‌باشد که برای قدرت قدرت بینایی و چشم‌ها بسیار مفید می‌باشد.همچنین افرادی که دارای غده تیروئید می‌باشند، به‌خاطر کمبود ویتامین A می‌باشد . و کره محلی ناب به این افراد توصیه می‌شود.
  • ازآنجاکه دارای کلسترول خوب می‌باشد سطح کلسترول را پایین می‌آورد. و نسبت‌ به روغن‌های خوراکی دیگری که امروز استفاده می‌کنیم بسیار مفیدتر می‌باشد.و چربی بد انسان را از بین می‌برد .
  • ازجمله دیگر فواید کره محلی این می‌باشد که تسکین‌ دهنده اعصاب می‌باشد. نای و ریه را پاک‌سازی می‌کند.کره حاوی مقادیر زیادی کلسیم می‌باشد. ازآنجاکه کره محلی اعلا به محکم کردن استخوان‌ها کمک می‌کند برای کودکان بسیار توصیه می‌شود .

ولی همان‌طور که گفته شد هر ماده غذایی برای خود معایبی دارد. باید با توجه به طبع بدن خود از کره استفاده کنید. در برخی مواقع کره بسیار مضر می‌باشد، بر حسب رژیم‌های غذایی خود و با مشورت از دکتر میزان کره ای که روزانه در بدن باید دریافت کنید را بدانید .

تولیدکنندگان برتر کره محلی مرغوب

تولیدکنندگان برتر کره محلی مرغوب

برترین تولید کنندگان کره محلی صددرصد روستاییان عزیز می‌باشند.که مستقیماً از کرک مستقیماً از شیر دام های خود، ماست درست کرده و طی مراحلی آن را تبدیل به کره محلی می‌کنند . اگر شما می‌خواهید کره محلی ارگانیک را تهیه کنید.و شخص قابل اعتمادی را پیدا کنید که کره‌ی حیوانی ارگانیک را در اختیار شما بگذارد .

اینکار خیلی سختی است. برخی از شرکت‌ها می‌آیند و با کشاورزان قرارداد بسته و کره محلی آن‌ها را مستقیماً با فروش اینترنتی به دست مردم می‌رسانند. البته در شرکت‌های لبنیاتی قسمتی وجود دارد که کره حیوانی را تولید می‌کند.و شما با مراجعه به فروشگاه‌ها به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

اینیک راه تهیه کره حیوانی می باشد.ولی اگر قصد شما تهیه کره حیوانی ارگانیک می‌باشد بهترین راه خرید اینترنتی از یک سایت معتبر می باشد . که در سایت کره محلی به مستقیما از کشاورز و دامدار خریداری شده و به فروش می‌رسد. فقط قبل‌از خرید ،مطمئن بشوید که سایت مورد نظر محصولی که ارائه می‌دهد کاملاً ارگانیک بوده و هیچ چیزه خاصی را به آن اضافه نمی‌کند.

7

  1. سلام
    خداقوت و خسته نباشید برای این تلاش روزافزون
    چند وقت پیش یکی از اشناهایمان از محصول شما خریداری کرد بود و خوب و عالی بنظر میومد و ادم رو مجذوب خودش میکرد و تمایل داشتم من هم از سایت شما دیدن و خریداری کنم.و این محصول بی نظیر شما را استفاده کنم ممنون عالی بود

  2. به امید موفقیت تمام تولید کنندگان کشورمون که موجب ایجاد رونق اقتصادی و عدم وابستگی در تولید کالا شده اند.
    حمایت از این تولید کنندگان و بازرگانانی که محصولات ایرانی را جهت فروش عرضه می کنند و
    خرید محصولات ایرانی، باعث ایجاد اشتغال در کشور می شود و بسیار باید مورد توجه قرار گیرد.

  3. سلام وقتتون بخیر برای انجام صادرات این محصول در مقیاس بالا اماده به همکاری هستید؟ شرایط پرداخت مبلغ کالا به شکل ریالی هست یا ارزی ؟ ضمانت ارسال کالا در سلامت کامل رو بر عهده می گیرید؟ ممنون میشم برای شروع همکاری برای صادرات به من پاسخ بدهید سپاس از سایت خوبتون

  4. با سلام و خدا قوت برنج یکی از مهم‌ترین غذاهایی است که ما هر روز استفاده می کنیم به خاطر طبع سرد آن می توان با کره محلی طبع آن را معتدل تر نمود

  5. سلام وقتتون بخیر برای برقراری ارتباط مستقیم با تامین کنندگان این محصول با کیفیت جهت شروع صادرات به حوزه خاورمیانه به خصوص کشور عراق از چه طریقی باید اقدام کرد ؟ و این که برای شروع همکاری چه شرایطی دارید ممنون میشم پاسخ بدهید ممنون از سایت خوبتون موفق و موید باشید

  6. آشپزی کردن با این روغن ها عطر و بوی غذاهای خوشمزه ی مامان بزرگ ها رو میده

  7. فرق بین روغن زرد حیوانی و کره در چی هست و کدام یک از این مواد خوراکی خاصیت بهتر و بالاتری دارد اگر لطف کنید قیمت هرکدوم را هم اعلام کنید ازتون سپاسگزار میشم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما