عرضه انواع کشک محلی عمده

امروزه کشک محلی عمده به صورت های مختلفی عرضه می شود که خرید از طریق سایت های اینترنتی یکی از این روش ها است که به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد همچنین در وقت صرفه جویی می شود و به دلیل اینکه مستقیم و بدون واسطه است قیمت پایین تری دارد. همچنین کارخانه هایی هستند که کشک را تولید می کنند و به صورت عمده به بازار عرضه می کنند. تولید کنندگان محلی این محصول خود یکی از عرضه کنندگان کشک محلی می باشند.

عرضه انواع کشک محلی عمده

با خواص کشک محلی آشنا شوید

با خواص کشک محلی آشنا شوید

همواره کشک دارای طبع سرد و خشک می باشد. می توان کشک را برای تأمین انرژی در طی روز مصرف کرد. کشک خاصیت نفاخ بودن دارد و موجب سفت شدن روده می شود که می توان برای این موضوع کشک را با نعناع به عنوان مصلح استفاده کرد. کودکانی که وزن کمی دارند و ضعیف تر هستند می توان کشک را به عنوان میان وعده به آن ها داد.

کشک به دلیل اینکه نمک دارد به افرادی که دچار فشار خون بالا هستند توصیه نمی شود که مصرف کنند. کشک می تواند گرسنگی را رفع کند در صورتی که حجم کمی از معده را اشغال می کند. و انرژی زیادی به بدن می دهد به همین دلیل افرادی که دچار اضافه وزن هستند می توانند کشک را به عنوان یک میان وعده سالم در برنامه رژیم غذایی خود جای دهند.

کشک از گروه لبنیات است و تمام خواص شیر را دارا می باشد کلسیم، پروتئین و… دارد. کشک می تواند فشار خون در بارداری را کنترل کند. افرادی که به دنبال پوست جوان و زیبا هستند می توانند از ماسک کشک استفاده کنند. کشک برای درمان ریزش مو مناسب است افرادی که دچار ریزش مو هستند می توانند برای جلوگیری از کچلی کشک رقیق شده را به سر خود بمالند.

کشک هیچ گونه مواد قندی ندارد و همانطور که گفته شد برای افرادی که تمایل به تناسب اندام دارند مناسب می باشد. کسانی که در معرض نور آفتاب هستند و روی صورت آنها لک هایی وجود دارد می توانند کشک و آبلیمو را ترکیب کنند و به صورت خود بمالند. برای داشتن موهای درخشان و زیبا می توانید هنگام حمام قبل از اینکه شامپو استفاده کنید کشک را به موهای خود بمالید. کسانی دور چشم های آنها تیره شده می توانند برای رفع تیرگی پنبه ای را آغشته به کشک کنید و زیر چشم هایتان بگذارید.

برای هضم بهتر غذا می توان از کشک استفاده کرد. برای تقویت شدن دندان ها و استحکام استخوان ها کشک گزینه ی مناسبی می باشد. مادران شیرده می توانند کشک استفاده کنند تا شیر آن ها زیاد شود.

کشک محلی چگونه درست می شود؟

کشک محلی چگونه درست می شود؟

همواره کشک یکی از فرآورده های شیر می باشد. برای تهیه کشک محلی غلیظ به ماست ترش، آب، نمک نیاز می باشد. ابتدا ماست ترش را در ظرفی ریخته و با آب مخلوط کنید تا از آن دوغ به دست بیاید. بعد دوغ به دست آمده را درون قابلمه ای ریخته و روی حرارت می گذاریم وقتی دوغ جوشید و بریده شد از روی حرارت گاز بر دارید و کنار بگذارید بعد دوغ را درون یک کیسه پارچه از نخی بریزید و آویزان کنید تقریبا ده ساعت می گذاریم تا کاملا آب از کیسه خارج شود.

بعد به کشک ها کمی نمک اضافه می کنید و به هر شکل که دوست دارید شکل بدهید. اگر کشک ها زیادی خشک شده بودند دو الی سه قاشق از آبی که کیسه خارج شده را اضافه کنید تا کشک کمی نرم شود. و در مرحله بعد کشک هایی که شکل دادید را درون سبدی توری بگذارید به گونه ای که هوا از زیر سبد رد و بدل شود و می گذاریم تا کشک ها خشک شود و در این خشک شدن چند باری آن ها را جا به جا کنید تا کامل و یکدست خشک شود. اگر کشک ها را با توجه به ذائقه ی خود نرم برداشتید حتما آنها را در یخچال نگهداری کنید تا خراب نشوند و اگر خشک برداشتید می توانید در ظرف در بسته داخل کابینت نگهداری کنید. از کشک محلی سنتی که ساییده باشید در داخل غذا ها استفاده می شود.

برای گرفتن آب کشک ها حتما دقت کنید از پارچه ای که استفاده می کنید تور نباشد و به گونه ای باشد که آب ماست به راحتی از پارچه عبور کند‌.‌‌‍‍‍‍ می توان آبی که از پارچه خارج می شود را جمع کرد تا بعدا با آن قره قروت خانگی درست کرد که بسیار خوشمزه می باشد.

منظور از کشک محلی چیست؟

منظور از کشک محلی چیست؟

همواره کشک محلی کشکی است که به روش کاملا سنتی تهیه می شود و برای تهیه ی آن از ماست محلی استفاده کنید زیرا چرب تر است و بهتر می باشد هر چقدر چربی ماست بیشتر باشد رنگ کشک به نسبت تیره تر می شود. در کشک های محلی می توانید از سبزی های معطری چون آویشن و موسیر استفاده کنید. در تهیه کشک محلی، کشک را به صورت طبیعی و در هوای آزاد خشک می کنند که مزه ی بهتری دارد ولی در روش صنعتی به دلیل خشک کردن با دستگاه که به سرعت خشک می شود مزه ی خوبی ندارد. منظور از کشک محلی این است که همه مراحل تهیه ی کشک به صورت کامل سنتی و از مواد طبیعی و ارگانیک استفاده می شود.

فروش تضمینی انواع کشک محلی عمده

فروش تضمینی انواع کشک محلی عمده

همواره کشک محلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد که کشکی بسیار مرغوب و خوشمزه می باشد. برای فروش کشک محلی از روش های متفاوتی استفاده می شود که با توجه به نحوه ی فروش قیمت آن نیز متفاوت می باشد. داخل کشور معمولا به صورت عمده کشک خریداری می شود زیرا قیمت پایین تر می باشد. برای خریداری کشک محلی فله ای می توان به صورت مستقیم از تولید کنندگان این محصول، آن را خریداری کرد که بدون واسطه صورت می گیرد و قیمت آن نیز پایین می باشد.

فروشندگان کشک محلی در سراسر کشور کشک محلی عشایر را با کیفیت خوب و قیمت مناسبی در بازار ها عرضه می کنند. یا اینکه امروزه سایت های اینترنتی وجود دارند که کشک را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند که در این روش علاوه بر اینکه قیمت محصول پایین است در اتلاف وقت نیز صرفه جویی می شود. همچنین مغازه هایی که محصولاتی سنتی دارند یا لبنیاتی ها کشک مرغوب را عرضه می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما