صادر کننده قارا بختیاری ارزان قیمت

بی شک قارا بختیاری یکی از انواع شیرینی های سنتی است که تنها توسط عشایر این بخش از کشور قابل تهیه و تولید است این محصول لبنی بسیار با کیفیت با طعم شیرین یکی از با کیفیت ترین انواع میان وعده هایی محسوب می شود که از طعمی عالی برخوردار است و به دلیل پروتئینی که دارد کالایی بسیار خاص است و می توان به عنوان یک جایگزین عالی این خوراکی را جایگزین بسیاری از تنقلات بی ارزش از لحاظ غذایی کرد.

صادر کننده قارا بختیاری ارزان قیمت این محصول لبنی بسیار پر ویتامین و عالی را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام مصرف‌ کنندگان قرار داده است.

صادر کننده قارا بختیاری ارزان قیمت

بهترین روش برای نگهداری از قارا بختیاری

بهترین روش برای نگهداری از قارا بختیاری همان طور که می دانید برای تهیه انواع قارا بختیاری باید از آب پنیر یا آب ماست و مانند آن استفاده کرد و از جوشاندن این آب در ساعاتی بسیار طولانی قارا به دست می آید آب ماست یا پنیر در اثر جوشیدن رفته رفته سفر تر می شود حال هر چه زمان جوشاندن بیشتر طول بکشد قارا به دست آمده رطوبتی کمتر خواهد داشت و هر چه این محصول را روان تر از روی اجاق برداریم قارا با مقدر آب و رطوبت بیشتر تهیه می شود.

و می دانید که رطوبت در تمام خوراکی ها هر چه بیشتر باشد خوراکی را آسیب پذیر تر خواهد کرد پس بهتر است از قارا بختیاری با رطوبت کمتر استفاده و این محصول درجه یک را تا زمان مصرف در جایی خشک و خنک نگهداری نمایید در این صورت در مدتی طولانی تر می توانید از قارا استفاده کنید.

قارا بختیاری سنتی چه ویژگی هایی دارد؟

قارا بختیاری سنتی چه ویژگی هایی دارد؟ قارا سنتی بختیاری یکی از انواع مواد لبنی بسیار بکر و اصیل است که از جوشاندن آب ماست و یا گیر به اضافه یک شیرین کننده مانند شکر و یا عسل و یا انواع شیره تولید می شود این شیرینی سنتی دارای رنگ قهوه ای و به صورت نواری و یا رشته رشته بریده و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.

اما از نظر کیفیت و خاصیت این کالا دارای طعمی شیرین و به همین علت دارای مقدار بسیار زیادی کالری و انرژی است و در این خوراکی عالی شما مقدار بسیار زیادی پروتئین و کلسیم و فسفر و انواع مواد عالی مقوی و مغذی را می توانید جستجو کنید دقیقا به همین دلیل خوردن و مصرف این ماده خوراکی به تمام افراد خصوصا به کودکان و خانم های باردار و ورزشکاران بسیار توصیه می شود قارا ارزان قیمت دارای انواع مواد غذایی است که با مصرف مقدار کمی از آن در طول روز بسیار از نیاز های اصلی بدن تامین می شود و شما از بدنی کاملا سلامت برخوردار خواهید بود.

توزیع مستقیم قارا بختیاری ارزان قیمت

توزیع مستقیم قارا بختیاری ارزان قیمت تولید کننده عشایری قارا بختیاری ارزان قیمت این محصول درجه یک و با کیفیت را از بهترین و تازه ترین انواع شیر تولید و محصول را با طعمی عالی در بازار پخش و در دسترس تمام مردم قرار داده است این کالا یک خوراکی بی نظیر محلی با طعمی دلچسب و از مقدار اد عالی و طبیعی بسبار زیادی برخوردار است که ضامن سلامتی شما است.

تولید کننده قارا بختیاری مرغوب و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و منطقی در اختیار تمام متقاضیان داخلی و خارج از کشور قرار داده است و شما می توانید از از قیمت قارا استفده و این کالا را بسیار منطقی و ارزان‌تر استفاده کنید شما می توانید تمام دلالان را حذف کنید و خرید خود را به صورت مستقیم انجام دهید در صورتی که نیاز شما به این محصول در اندازه بسیار زیاد است می توانید خرید خود را به صورت عمده و کلی انجام دهید تا در آن صورت بتوانید بابت پرداخت صورت هزینه خود از نازلترین قیمت خرید یعنی قیمت پایه و کفی که تولید کننده روی کالای خود تعیین کرده استفاده و سود ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما